GuidZP400 |
30fd9120-a343-400b-acf3-cc1573ab3af1
|
Biuletyn |
546797-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
33120312800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
4 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 45 68 15, 261 45 61 95
|
Zamawiajacy fax |
261 45 62 44
|
Zamawiajacy email |
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.17wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dn. 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 orz 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
17 Wojskowy Oddział Gospodarcz w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków do utrzymania higieny oraz pasty BHP na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
|
Numer referencyjny |
61/WOG/D/Mund./17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania higieny oraz pasty BHP na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1a i 1b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego:
1) Zadanie nr 1 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
2) Zadanie nr 2 – Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym.
4. Informacja o ofercie równoważnej:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6a i 6b SIWZ, odpowiednio dla zadania nr 1 i nr 2.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.
1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców.
2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca, wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem dostaw środków do utrzymania higieny oraz pasty BHP, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. co najmniej jedną (1) dostawą o łącznej wartości brutto odpowiednio dla danego zadania: dla zadania nr 1 – 40000,00 zł oraz dla zadania nr 2 – 70000,00 zł – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana, oraz załączy dowody potwierdzające, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnione j przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien złożyć:
1. Dokument potwierdzający rejestrację oferowanego produktu w bazie CPNP (Cosmetic Products Notification Portal): (1) dotyczy zadania nr 1: mydło toaletowe, krem ochronny do rąk; (2) dotyczy zadania nr 2: pasta BHP.
2. Aktualną kartę charakterystyki oferowanego produktu: (1) dotyczy zadania nr 1: pasta do obuwia, środek przeciwko molom; (2) dotyczy zadania nr 2: pasta BHP.
3. Dokument (wynik) z badania przeprowadzonego przez akredytowane laboratorium chemiczne, potwierdzający zawartość suchej substancji organicznej: (1) dotyczy części zadania nr 2: pasta BHP
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków do utrzymania higieny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
327171,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania higieny na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1a do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pasty BHP ze ścierniwem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
609000,99
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasty BHP ze ścierniwem na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i jakościowe, a także przewidywane ilości zostały określone załączniku nr 1b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacja o miejscu realizacji zamówienia – miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66, Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76 oraz Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2.
|
| |