GuidZP400 |
92e23fb0-7fe1-4977-a9b1-3829d6a24ad0
|
Biuletyn |
546211-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
|
Regon |
30647200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łuków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
257 989 074,
|
Zamawiajacy fax |
257 989 074
|
Zamawiajacy email |
zp@spzoz.lukow.pl,
|
Adres strony url |
www.spzoz.lukow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz.lukow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz.lukow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby SPZOZ w Łukowie część 2
|
Numer referencyjny |
18/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
a) Pakiet nr 1: Podzespoły serwerowe,
b) Pakiet nr 2: Oprogramowanie,
c) Pakiet nr 3: Zestawy komputerowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished) (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2).
b) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE – do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2).
c) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.).
b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu.
d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego.
e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni.
f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy).
8.Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5). Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga dokumentu wymienionego w pkt 7 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadać wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz ponadto:
1.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
Do oferty należy załączyć:
4.Oświadczenia w zakresie wskazanym w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą:
2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1);
3. Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2);
4. Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3)
5. Potwierdzenie wniesienia wadium;
6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla całości zamówienia wynosi: 1400 zł. W SIWZ wadium podzielono na pakiety
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|