Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby SPZOZ w Łukowie część 2

Data publikacji 2017-07-07
Data zakończenia 2017-07-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546211-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania:
a) Pakiet nr 1: Podzespoły serwerowe,
b) Pakiet nr 2: Oprogramowanie,
c) Pakiet nr 3: Zestawy komputerowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished) (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2).
b) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE – do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2).
c) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.).
b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu.
d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego.
e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni.
f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92e23fb0-7fe1-4977-a9b1-3829d6a24ad0
Biuletyn 546211-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Regon 30647200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 989 074,
Zamawiajacy fax 257 989 074
Zamawiajacy email zp@spzoz.lukow.pl,
Adres strony url www.spzoz.lukow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.lukow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.lukow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby SPZOZ w Łukowie część 2
Numer referencyjny 18/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) Pakiet nr 1: Podzespoły serwerowe, b) Pakiet nr 2: Oprogramowanie, c) Pakiet nr 3: Zestawy komputerowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished) (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2). b) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE – do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu (nie dotyczy Pakietu nr 3, poz. 1 i 2). c) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.). b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisach w formularzu asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. c) W okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu. d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego. e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni. f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednoznacznie identyfikujących urządzenie.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). 8.Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5). Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zasady składania dokumentów wskazanych powyżej w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiający wymaga dokumentu wymienionego w pkt 7 Wykazu wymaganych dokumentów, które powinien posiadać wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu oraz ponadto: 1.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w prawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Do oferty należy załączyć: 4.Oświadczenia w zakresie wskazanym w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą: 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 3. Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 4. Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3) 5. Potwierdzenie wniesienia wadium; 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Czy wadium 1
Wadium Wadium dla całości zamówienia wynosi: 1400 zł. W SIWZ wadium podzielono na pakiety
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Podzespoły serwerowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zestawy komputerowe
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)