Zakup i dostawa artykułów spożywczych

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Przedszkole Samorządowe Nr 82
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548325-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 32200009, 155000003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL - każda z części jest określona w odrębnej zakładce z podaniem asortymentu, jednostki miary i ilości. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Opisy, skład, technologie bądź materiały podające producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu zamówienia.
3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że wykorzystany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego.
5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku.
6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie.
7. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment zamówienia – z wyłączeniem okresu wakacyjnego.
8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach:
Cz. 1 – mięso i przetwory mięsne
Cz. 2 – mrożone warzywa, owoce, ryby
Cz. 3 – nabiał
Cz. 4 – pieczywo i wyroby piekarnicze
Cz. 5 – warzywa, owoce, jaja
Cz. 6 – artykuły suche.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP.
9. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy,
2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych,
3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego,
4) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (...),
5) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
6) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG,
7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych,
8) rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności,
9) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
10. Warunki dostawy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko.
2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail), telefonicznie lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego,
3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron,
4) dostawy będą realizowane w dniach roboczych w godz. 07:00 – 08:00 w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, najpóźniej do godz. 12:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych lub w formie dostawy dodatkowej w dniu złożenia zamówienia,
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. Zamawiający zastrzega dostarczenie asortymentu I gatunku,
6) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,
7) przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
a) środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez pracowników Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę;
d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby w dostarczeniu towaru, w tym pobraniu prób w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko.
11. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia - jeśli jest możliwy do określenia - nie może przekroczyć połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
12. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami.
13. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umowy, posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
14. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych.
15. Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić na żądanie Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
16. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej bądź rozwiązania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c65f4dff-c48d-45a5-ad56-f25f1a0f3e5e
Biuletyn 548325-N-2017
Zamawiajacy nazwa Przedszkole Samorządowe Nr 82
Regon 20040528000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zbigniewa Herberta
Zamawiajacy adres numer domu 63
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15779
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 87 99 114,
Zamawiajacy fax 85 87 99 114
Zamawiajacy email przedszkole82@poczta.fm,
Adres strony url http://www.przedszkole82.bialystok.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601611353
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przedszkole82.bialystok.pl/przetargi.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przedszkole82.bialystok.pl/przetargi.html
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny ZP-1/PS82/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL - każda z części jest określona w odrębnej zakładce z podaniem asortymentu, jednostki miary i ilości. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia. 2. Opisy, skład, technologie bądź materiały podające producentów określają wymagania minimalne jakościowo bądź technologicznie i dopuszcza się stosowanie zamienników, które nie obniżą tychże wartości w tym użytkowej i jakościowej dostarczanego asortymentu zamówienia. 3. Wskazane bądź sugerujące opisy nie stanowią zatem preferencji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykazać, że wykorzystany przez niego asortyment, spełnia minimalne wymagania Zamawiającego. 5. Przedłożone przez Wykonawcę dowody potwierdzające spełnienie warunku określonego w ww. pkt. 4 muszą być jednoznaczne. Zamawiający odrzuci przedłożone dokumenty jeżeli nie będą pozwalały na jednoznaczne spełnienie powyższego obowiązku. 6. Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 7. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment zamówienia – z wyłączeniem okresu wakacyjnego. 8. Przedmiot zamówienia został określony w następujących częściach: Cz. 1 – mięso i przetwory mięsne Cz. 2 – mrożone warzywa, owoce, ryby Cz. 3 – nabiał Cz. 4 – pieczywo i wyroby piekarnicze Cz. 5 – warzywa, owoce, jaja Cz. 6 – artykuły suche. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 2 z ww. części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż 2 części, Zamawiający odrzuci ofertę w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP. 9. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 2) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolnospożywczych, 3) ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, 4) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (...), 5) rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, 6) rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, 7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych, 8) rozporządzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności, 9) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. 10. Warunki dostawy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. 2) realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail), telefonicznie lub za pośrednictwem faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego, 3) jakiekolwiek zawiadomienie przekazywane miedzy stronami w formie pisemnej, elektronicznej lub faxu skutkuje w momencie doręczenia go danej ze stron, 4) dostawy będą realizowane w dniach roboczych w godz. 07:00 – 08:00 w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osobę upoważnioną, najpóźniej do godz. 12:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzach cenowych lub w formie dostawy dodatkowej w dniu złożenia zamówienia, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia zamówionego asortymentu pod względem ilościowym i jakościowym również w momencie odbioru towaru. Zamawiający zastrzega dostarczenie asortymentu I gatunku, 6) Wykonawca zobowiązany jest do znakowania i opakowania towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 7) przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) środka transportu odpowiedniego dla przewożonej żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi higieny środków spożywczych, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego; b) odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu; c) możliwości realizacji procedur bezpieczeństwa przez pracowników Zamawiającego w stosunku do osób i pojazdów wykonujących dostawę; d) uczestnictwa kierowcy lub innej osoby w dostarczeniu towaru, w tym pobraniu prób w ramach reklamacji lub kontroli prewencyjnej, pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. 11. Zamawiający zastrzega, by termin przydatności do spożycia - jeśli jest możliwy do określenia - nie może przekroczyć połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 12. Dostarczone towary muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, umieszczone w widocznym miejscu, a także nie mogą być w żaden sposób ukryte, zasłonięte lub przesłonięte innymi nadrukami lub obrazkami. 13. Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres związania umowy, posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Przedmiot zamówienia (występujący w opakowaniach jednostkowych) dostarczany będzie w oryginalnych opakowaniach – bez stosowania opakowań zastępczych. 15. Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić na żądanie Zamawiającego dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 16. W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo 2-krotnego wykonania na koszt Wykonawcy badań kontrolnych potwierdzających zgodność produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Laboratorium, kierunek i zakres badań kontrolnych określa Zamawiający. Zamawiający zleci osobom uprawnionym (próbobiorca – rzeczoznawca) pobranie prób i wykonanie badań w laboratorium akredytowanym w zlecanym kierunku i zakresie badań, a w przypadku braku takiej możliwości w laboratorium spełniającym wymagania normy PN-EN ISO/IEC 17025. W przypadku braku możliwości wykonywania badań według metod przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia, określenia metod równoważnych dokona Zamawiający. Stwierdzenie niezgodności wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej bądź rozwiązania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje zamówienie częściowe w trakcie realizacji zamówienia. Podane w załączniku EXCEL ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu absencji osób objętych żywieniem, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 30 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia o których mowa w ww. pkt. III.1). Oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ. Ewentualne pełnomocnictwa w przypadku osób niewymienionych w dokumencie rejestracyjnym.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia o których mowa w ww. pkt. III.1). Oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ. Ewentualne pełnomocnictwa w przypadku osób niewymienionych w dokumencie rejestracyjnym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, której nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 2) w celu prawidłowego wykonania umowy niezbędna i konieczna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, czego nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie jest to zawinione przez Strony, 3) niezbędna i konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, w szczególności zmian w harmonogramie roku szkolnego, 4) zmiany miejsca dostawy ze względu na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego, 5) zmiany danych teleadresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, 6) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, w zakresie ceny umownej: 7) ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane nie częściej niż co kwartał, a podstawą waloryzacji będzie faktyczny wzrost cen za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez Prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy w sytuacji jeżeli podany wzrost cen w kwartale osiągnie co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej, 8) ze względu na zaistnienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności i nie są one zawinione przez Strony, o ile Zamawiający dysponuje odpowiednimi środkami finansowymi oraz w przypadku gdy ceny jednostkowe, mogą podlegać zmianom wynikającym tylko i wyłącznie z wahań cen rynkowych. Poziom zmian cen nie może przekroczyć 20 % zaoferowanej ceny. Po stronie wykonawcy leży udowodnienie zmian cen rynkowych.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:29
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso i przetwory mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 1 zamówienia: Filet z kurczaka kl. I Kiełbasa podwawelska mięso minimum 80% Łopatka wieprzowa b/k, b/s klasa I Podudzia kurczaka Kiełbasa indyczo - wieprzowa suszona, grubo rozdrobniona, wędzona, pieczona, 100 g wyrobu wyprodukowano z 95 g mięsa. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Szynka wieprzowa gotowana 100 g produktu wyprodukowano ze 100 g mięsa./typu wiejska/ Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Schab wiejski na szaro, typu schab od szwagra /schab wieprzowy, 100 g produktu otrzymano z min. 120 g schabu wieprzowego, sól, cukier, przyprawy.Dodatkowe składniki wyłącznie pochodzenia naturalnego. Dostawa dostosowana wagowo do zamówienia. Mięso udowe z indyka /bez skóry i kości/. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 1) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa mrożone warzywa, owoce, ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 2 zamówienia: Filet z Miruny SHP ze skórą /nie więcej niż 5 % glazury/ Mieszanka warzywna 7 - składnikowa Mieszanka kompotowa kostka, mrożona /porzeczka czarna, czerwona, aronia, agrest, truskawka, śliwka/ Porzeczka czarna mrożona Śliwka mrożona /wypestkowana/ Truskawka mrożona /odszypułkowana/ Szpinak mrożony /siekany/ Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 2) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 3 zamówienia: Masło extra – kostka 200g – 82 % tłuszczu Maślanka naturalna / mleko pasteryzowane , żywe kultury bakterii mlekowych/ - bez dodatku skrobi, gumy, żelatyny, stabilizatorów, mleka w proszku. Śmietana 18 % tłuszczu /skład: śmietanka, żywe kultury bakterii mlekowych/, 400 ml Twaróg półtłusty - krajanka /mleko, żywe kultury bakterii mlekowych/ Mleko świeże - 3,2 % tłuszczu, mikrofiltrowane, pasteryzowane w niskiej temperaturze 74 stopni Celsjusza Jogurt naturalny /mleko pasteryzowane, żywe kultury bakterii jogurtowych, bez mleka w proszku, minimum 2% tłuszczu. Kefir naturalny 2% tłuszczu /mleko pasteryzowane, żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej/.-bez skrobi, stabilizatorów, mleka w proszku. Ser mozzarella /mleko, kultury bakterii/ Ser feta typu Favita /sałatkowo-kanapkowy półtłusty/, 270g Serek waniliowy typu Darek 150 g Ser żółty typu Salami Śmietanka UHT 12% do sosów, 500 ml Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 3) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pieczywo i wyroby piekarnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 4 zamówienia: Paluszki słonecznikowe 50 G Bułka grahamka 80 G Chleb baltonowski /mąka pszenna, mąka żytnia/ 0,5 kg krojony Chleb wieloziarnisty na naturalnym zakwasie / mąka pszenna, żytnia, ziarna nie mniej niż 13% - żyto, owies, słonecznik, siemię lniane, sezam, płatki jęczmienne/, 0,5 kg krojony. Bułeczka kukurydziana 65 G Bagietka ze słonecznikiem 110 G Bułka tarta /500g/ Chleb żytni razowy na naturalnym zakwasie / mąka żytnia razowa 55%, pszenna, żytnia/ 0,5 kg, krojony, bez dodatku drożdży/. Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 4) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa warzywa, owoce, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 5 zamówienia: Arbuz Banan /1000 kg + 30 kg Dzień Dziecka/ Botwina Brokuł Buraki Cebula Cukinia Cytryna Czosnek polski Fasolka szparagowa Gruszka deserowa Jabłka Jaja Klasa A2, kategoria wagowa M /ściółkowe/ Kalafior Kapusta biała Kapusta czerwona Kapusta kiszona / bez dodatku octu/ Kiwi Koper Mandarynka mała /400kg+100kg na paczki/ Marchew Morele/nektarynka/brzoskwinia Natka pietruszki Ogórek świeży /długi, gruntowy/ Ogórek kwaszony /bez dodatku octu/ Papryka czerwona, żółta, zielona Pieczarki kaliber 40-60 Pietruszka – korzeń Pomarańcze /400kg+100kg na paczki/ Pomidor Por Rabarbar Rzepa – czarna Rzodkiewka Sałata/sałata lodowa Seler – korzeń Szczypior Śliwka /deserowa, kompotowa/ Truskawki Winogrona białe/ciemne /350 kg + 10 kg Dzień Dziecka/ Wiśnie Ziemniaki Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 5) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa artykuły suche
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Asortyment w ramach cz. 6 zamówienia: Amoniak 20g Bazylia suszona 20g Batonik /35-40g, z ziarnami, suszonymi owocami, miodem/. Cukier 1 kg Cukier wanilinowy 30 typu Delekta Cynamon mielony 15 g Ciecierzyca Curry 20g Czekolada gorzka 100g Daktyle /bez pestek, siarki, cukru i innych dodatków/ Daktyle 200g bez pestek, siarki, cukru i innych dodatków/. Drożdże piekarnicze 100 g świeże Dynia łuskana /bez konserwantów/ Estragon 10 g Fasola sucha drobna Herbata czarna liściasta 100 g/sypana/ Herbata zielona liściasta 100g Herbata owocowa /sypane z certyfikatem ekologicznym - 100% naturalne produkty. Kakao /zaw. tłuszczu 15-17%/ typu Wedel, 100g Kasza gryczana palona Kasza jęczmienna /drobna i gruba/ Kasza jaglana Kasza bulgur Kawa inka 150g Kiełki - nasiona na kiełki Ketchup łagodny /bez konserwantów/.450 g Koncentrat pomidorowy 30% ,litr, opakowanie szklane. Liść laurowy typu Prymat 10 g Majeranek typu Prymat 20g Makaron drobny /nitki, alfabet, gwiazdki, wstążki, figurki/ z pszenicy durum z semoliną Makaron gruby /świderek, pene, kolanka, falki, spaghetti/ z pszenicy durum z semoliną Mąka pszenna typ 500 opakowania 1 kg Mąka ziemniaczana, opakowania 1 kg Mąka orkiszowa, opakowania 1 kg Mąka żytnia, opakowanie 1 kg Miód naturalny wielokwiatowy opakowania 1 litr Mieszanka studencka 100g /bez siarki, cukru i innych dodatków/. Migdały 200g /bez siarki, cukru i innych dodatków/. Morele suszone /bez konserwantów/opakowanie 1-5 kg Ocet jabłkowy 0,5 l Olej kujawski 1 litr Olej lniany /tłoczony na zimno, niefiltrowany, op. Litrowe, ciemne szkło/, data sprzedaży nie dłuższa niż miesiąc od daty produkcji. Oregano suszone typu Prymat 20g Orzech włoski łuskany /bez dodatku cukrów i substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/, opakowanie 1-5 kg Otręby owsiane, opakowanie 0,200g Papryka słodka mielona typy Prymat 20g Papryka suszony płatek /bez dodatku soli/, op. 100g Pomidor z czosnkiem i bazylią /bez dodatku soli/ Pieprz naturalny mielony typu Prymat 20g Pieprz ziołowy typu Prymat 20g Pieprz biały mielony typu Prymat 20g Piernik Wielkanocny /90-180 g., jednostkowo pakowany/. Pierniczki 150g /jednostkowo pakowane na Mikołajki/ Płatki orkiszowe pełnoziarniste/ z wyłączeniem płatków błyskawicznych/, opakowanie 0,5-1 kg Płatki jęczmienne wyborowe / z wyłączeniem płatków błyskawicznych/, op. 0,5-1 kg Płatki owsiane górskie / z wyłączeniem płatków błyskawicznych, op. 0,5-1 kg Płatki jaglane /z wyłączeniem płatków błyskawicznych/, op. 0,5-1 kg Proszek do pieczenia 30 g typu Delekta Przecier pomidorowy 500 g kartonik Rodzynki /bez pestek, dodatków cukrów i substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/ typu sułtańskie. Rodzynki 100g /bez pestek, dodatków cukrów, substancji słodzących, soli oraz tłuszczy/, typu sułtańskie. Ryż paraboliczny /opakowania 1 – 5 kg/ Ryż brązowy op. 1-5 kg Sezam /ziarno/op. 0,100-0,200 g Siemię lniane op. 0,100-0,200 g Słonecznik łuskany /bez dodatku cukrów, substancji słodzących , soli oraz tłuszczów/ op. 1-5 kg Soczki owocowe 200 ml Suszone jabłko /bez dodatku cukrów i substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/, op.1-5 kg Suszona gruszka /bez dodatków cukrów i substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/, op 1-5 kg Suszona żurawina /bez dodatków cukrów i substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/, op.1-5 kg Suszona żurawina 80-100g /bez dodatków cukrów, substancji słodzących, soli oraz tłuszczu/. Szczaw konserwowy siekany /bez dodatku octu i konserwantów/opakowanie szlkane, max. 1 litr Sos sojowy typu TaoTao - jasny - zawartość soi minimum 34% 623 ml (735 g) Soczewica czerwona, op. 1-5 kg Sól Himalajska drobna op. Max 1 kg Śliwka suszona/wędzona /bez pestki i konserwantów,bez dodatku cukrów i substancji słodzących/, op. 1-5 kg Warzywa suszone bez substancji konserwujących i soli /skład:marchew, pasternak, por, cebula, pietruszka/, op. 0,100-0,200 g. Ziele angielskie całe 15g 18 ziół Ojca Mateusza /bez dodatku soli/, op. 0,100 g Podane w załączniku do SIWZ (plik EXCEL - zakładka nr 6) ilości poszczególnego asortymentu należy traktować jako wartości szacunkowe i nie muszą zostać wyczerpane w trakcie realizacji umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji dostawy dodatkowej złożonej w dniu dostawy – do 3 godz.
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)