1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż technologii scenicznej
i oświetlenia technologicznego dla Obornickiego Ośrodka Kultury:
1. Ruchoma głowa typu WASH- szt. 4
2. Ruchoma głowa typu SPOT – szt. 6
3. Ruchoma głowa typu WASH – szt. 2
4. Ruchoma głowa typu Wash – szt. 10
5. Naświetlacz bateryjny LED – szt. 6
6. Skrzynia transportowa na naświetlacze bateryjne LED – szt. 1
7. Bezprzewodowy nadajnik/odbiornik DMX - szt. 1
8. Naświetlacz typu BLINDER – szt. 2
9. Podest sceniczny - szt.3
10. Nogi do podestów scenicznych – szt. 12
11. Sterownik DMX – szt.1
12. Maszyna do wytwarzania mgły – szt. 1
13. Klamra montażowa – szt. 34,
wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ.
2. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń.
3. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny
z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów
i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
4. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
5. Wykonawca jest zobowiązany posiadać autoryzowany serwis oferowanego systemu oświetlenia lub posiadać podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania.
Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego, ustawiony i uruchomiony
w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
7. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia
w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów.
9. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Ustawa Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r., poz.2164 ze zm.).
10. Za równoważny w stosunku do wskazanych urządzeń/sprzętu Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę dostawy, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych
w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: Przetarg nieograniczony ZP.OOK.271.1.2017.
a. wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie urządzenia/sprzęty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie walorów użytkowych i funkcjonalnych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia,
b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie urządzenia/sprzęty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia
11. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności
z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy |
GuidZP400 |
e9f253a0-ff90-4ec5-ba9c-f060044319c6
|
Biuletyn |
548212-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Obornicki Ośrodek Kultury
|
Regon |
932284987
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dworcowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3101251,
|
Zamawiajacy fax |
71 3101251
|
Zamawiajacy email |
ook2005@o2.pl,
|
Adres strony url |
http://kultura-oborniki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://kultura-oborniki.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kultura-oborniki.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i montaż technologii scenicznej i oświetlenia technologicznego dla Obornickiego Ośrodka Kultury
|
Numer referencyjny |
ZP.OOK.271.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż technologii scenicznej
i oświetlenia technologicznego dla Obornickiego Ośrodka Kultury:
1. Ruchoma głowa typu WASH- szt. 4
2. Ruchoma głowa typu SPOT – szt. 6
3. Ruchoma głowa typu WASH – szt. 2
4. Ruchoma głowa typu Wash – szt. 10
5. Naświetlacz bateryjny LED – szt. 6
6. Skrzynia transportowa na naświetlacze bateryjne LED – szt. 1
7. Bezprzewodowy nadajnik/odbiornik DMX - szt. 1
8. Naświetlacz typu BLINDER – szt. 2
9. Podest sceniczny - szt.3
10. Nogi do podestów scenicznych – szt. 12
11. Sterownik DMX – szt.1
12. Maszyna do wytwarzania mgły – szt. 1
13. Klamra montażowa – szt. 34,
wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ.
2. Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń.
3. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny
z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów
i sprzętów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
4. Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
5. Wykonawca jest zobowiązany posiadać autoryzowany serwis oferowanego systemu oświetlenia lub posiadać podpisaną umowę z podwykonawcą spełniającym te wymagania.
Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego, ustawiony i uruchomiony
w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
7. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia
w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów.
9. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy wyrobów są przykładowe i mają na celu doprecyzowanie wymagań Zamawiającego. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie sprzętu lub jego części – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (Ustawa Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2015 r., poz.2164 ze zm.).
10. Za równoważny w stosunku do wskazanych urządzeń/sprzętu Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę dostawy, które pod względem wykonawczym, funkcjonalnym, technicznym i użytkowym będą równoważne do opisanych
w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: Przetarg nieograniczony ZP.OOK.271.1.2017.
a. wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie urządzenia/sprzęty, które umożliwią na etapie ich eksploatacji osiągnięcie walorów użytkowych i funkcjonalnych analogicznych, jak opisane w przedmiocie zamówienia,
b. technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie urządzenia/sprzęty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę, rozwiązania techniczne, budowę mechanizmu, wyposażenie i zastosowane materiały, jakość wykonania, trwałość, jak opisane w przedmiocie zamówienia
11. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności
z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Dysponują lub będą dysponować osobą, która posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie jako koordynator przy realizacjach polegających na dostawie, montażu i uruchomieniu systemów oświetlenia scenicznego
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz wypełnionego załącznika Wykazu osób.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykażą, że:
- Wykonali w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) dostawy systemu oświetlenia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto łącznie, gdzie zakres każdej z dostaw obejmował łącznie:
- system oświetlenia,
- uruchomienie ww. systemów,
- szkolenie personelu zamawiającego,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz wypełnionego załącznika wykazu głównych dostaw;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Podpisane przez wykonawcę oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oficjalne karty materiałowe producenta oferowanych urządzeń. Pod pojęciem oficjalne karty materiałowe Zamawiający rozumie karty katalogowe, instrukcje techniczne wydane przez producenta oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub pochodzące z oficjalnej strony internetowej producenta potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych na dzień składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza oświadczeń, kart technicznych itp. opracowanych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby karty materiałowe zawierały wszystkie parametry techniczne opisane w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia. Brak potwierdzenia, któregokolwiek
z parametrów technicznych bądź funkcjonalnych na oficjalnych kartach materiałowych producenta będzie traktowane przez Zamawiającego, jako niespełnienie wymagań technicznych, funkcjonalnych i jakościowych określonych w SIWZ. Dane zawarte w kartach materiałowych będą podstawą do sprawdzenia czy oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry techniczne opisane w Opisach Przedmiotu Zamówienia poszczególnych części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości weryfikacji prawdziwości informacji w dostarczonych kartach materiałowych. Wymagane karty katalogowe z tłumaczeniem istotnych parametrów technicznych na język polski.
Certyfikaty zgodności urządzeń z normami CE i PN.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokument potwierdzający, iż Wykonawca równocześnie zapewnia autoryzowany serwis.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) Zmianę końcowego terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) działania siły wyższej;
2) polepszenia parametrów technicznych dostawy;
3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków;
4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
5) zmiany ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny.
6) zmiana personelu Wykonawcy , która może odbywać się na jego pisemny wniosek, za zgodą Zamawiającego. Proponowany personel Wykonawcy musi spełniać wymagania opisane w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|