GuidZP400 |
6d0532f6-efbb-4d60-81d4-cc1c807805ca
|
Biuletyn |
546398-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Besko
|
Regon |
37044072600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podkarpacka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Besko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 673 061,
|
Zamawiajacy fax |
134 673 520
|
Zamawiajacy email |
sr@besko.pl,
|
Adres strony url |
http://www.besko.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ VI SPÓJNOŚĆ PRZESTRZENNA I SPOŁECZNA DZIAŁANIA 6.4 INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.besko.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.besko.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą , Kurierem, Osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
38-524 Besko , ul.Podkarpacka 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przebudowa i nadbudowa poddasza w budynku Zespołu Szkół w Besku z przeznaczeniem na pracownie oraz ich wyposażenie.
|
Numer referencyjny |
SR.271.25.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów
Zadanie częściowe nr 2 . Dostawa wyposażenia pracowni
Zadanie częściowe nr 3. Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
219033,06
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów
Warunek dla zadania częściowego nr 1
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto w zakresie dostawy komputerów
Zadanie częściowe nr 2. Dostawa wyposażenia pracowni
Warunek dla zadania częściowego nr 2
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto , w zakresie dostawy mebli i wyposażenia sal lekcyjnych.
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 25 tys. zł brutto , w zakresie dostawy siłowni wiatrowej lub siłowni fotowoltaicznej .
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zadanie częściowe nr 1. Dostawa komputerów
Warunek dla zadania częściowego nr 1
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienia o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto w zakresie dostawy komputerów
Zadanie częściowe nr 2. Dostawa wyposażenia pracowni
Warunek dla zadania częściowego nr 2
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto , w zakresie dostawy mebli i wyposażenia sal lekcyjnych.
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 25 tys. zł , w zakresie dostawy siłowni wiatrowej lub siłowni fotowoltaicznej .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby Zamawiającego.
3. Protokołu Końcowego Odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego po potwierdzeniu wykonania dostawy, po podpisaniu Protokołów odbioru dostawy.
4. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
5. Warunki gwarancji
1) Termin gwarancji ustala się na _______________ miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2). Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze, lecz z przyczyn tkwiących w wykonanym przedmiocie umowy w chwili odbioru. 3) W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru istnienia wady nadającej się do usunięcia Zamawiający może: a) odmówić odbioru do czasu usunięcia wady, b) dokonać odbioru i żądać usunięcia wady wyznaczając odpowiedni termin. 4) W razie odebrania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, co do stwierdzonej przy odbiorze wady nadającej się do usunięcia lub stwierdzenia takiej wady w okresie rękojmi Zamawiający może: a) żądać usunięcia wady wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin,
b) żądać zapłaty odszkodowania odpowiednio do poniesionych szkód i do utraconej wartości użytkowej, estetycznej i technicznej. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, treści umów z podwykonawcami lub zmian podwykonawców, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą.
6)Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej umowie,
b) zmiany zaoferowanego modelu urządzenia na inny model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie w ofercie w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności niewynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
c) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, w tym Osób odpowiedzialnych,
d) zmiany siedziby, danych teleadresowych jednej ze stron umowy,
W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,
Strony umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 6 pkt. 1
pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego
podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego
|
IV 4 4 data |
2017-07-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawów komputerowych , laptopów i serwerów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli i wyposażenia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa siłowni wiatrowej oraz siłowni fotowoltaicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31121340-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa siłowni wiatrowej i fotowoltaicznej
|
| |