Pieczywo, mięso, wędliny, wędliny drobiowe, kiełbasy, podroby, drób, boczek, smalec, jaja.

Data publikacji 2017-08-21
Data zakończenia 2017-08-30 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tłuszcze,
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572561-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151100002, 158110006, 154121000, 151317002, 151120006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, mięsa, wędlin, wędlin drobiowych, kiełbas, podrobów, drobiu, boczku, smalcu i jaj, określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (Pakietów).
5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 Pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fd3ea79-6876-4091-96cd-6521b5f7548c
Biuletyn 572561-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 000288857
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiąjący nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORTOPEDYCZNO – REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61545 Poznań, Kancelaria Szpitala (pok. 35) przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147 w godzinach urzędowania od 700 do 1435 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
Nazwa nadana zamowieniu Pieczywo, mięso, wędliny, wędliny drobiowe, kiełbasy, podroby, drób, boczek, smalec, jaja.
Numer referencyjny DZPS/Ż/27/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, mięsa, wędlin, wędlin drobiowych, kiełbas, podrobów, drobiu, boczku, smalcu i jaj, określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (Pakietów). 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 Pakietów.
Cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie pojazdu przez Inspektorat Sanitarny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Wykaz środków transportu – załącznik nr 4 do SIWZ .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP/ ISO 22000 lub dokumentów równoważnych. b) aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów/systemów równoważnych wraz protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, c) zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektoratu Sanitarnego, że środek transportu spełnia warunki higieniczno – sanitarne i może służyć do przewozu żywności.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz cenowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ); 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zostały określone w SIWZ
IV 4 4 data 2017-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pieczywo - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mięso - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Podroby - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15412100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Smalec - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Boczek wędzony - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny wieprzowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kiełbasy, parówki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kurczaki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2017-10-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Indyki - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131700-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wędliny drobiowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jaja - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)