GuidZP400 |
bbb7adb7-6e36-45c5-90ee-e2213d1dc264
|
Biuletyn |
575452-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
013058050
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261846770
|
Zamawiajacy fax |
+48261846704
|
Zamawiajacy email |
szp.szi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.szi.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szi.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO NA WYPOSAŻENIE STRAŻAKÓW ORAZ WYPOSAŻENIE SAMOCHODÓW WOJSKOWYCH STRAŻY POŻARNYCH W OBSZARZE DZIAŁANIA SZI
|
Numer referencyjny |
Sprawa 46/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach czterech części - zgodnie z Rozdziałęm II SIWZ
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego na wyposażenie strażaków oraz samochodów Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr załącznikach nr 12 ÷ 15 do SIWZ.
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) Część I – Hełmy i latarki (Załącznik nr 12 do SIWZ)
b) Część II – Aparaty powietrzne (Załącznik nr 13 do SIWZ)
c) Część III – Piły (Załącznik nr 14 do SIWZ)
d) Część IV – Wyposażenie dodatkowe samochodów pożarniczych (Załącznik nr 15 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw (zgodnie ze sprzętem znajdującym się w opisach przedmiotu zamówienia):
• Część I – hełmy i latarki strażackie o wartości, co najmniej 40 000,00 zł (brutto)
• Część II – aparaty powietrzne o wartości, co najmniej 20 000,00 zł (brutto)
• Część III – piły (łańcuchowe, ratownicze, akumulatorowe) o wartości, co najmniej 15 000,00 zł (brutto)
• Część IV – wyposażenie dodatkowe samochodów pożarniczych o wartości, co najmniej 60 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia
w którym NBP opublikuje w/w informacje.
UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie, trzy lub cztery części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
4) na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
a) świadectw dopuszczenia dla:
• Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 12 do SIWZ);
• Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 13 do SIWZ);
• Część IV - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 2, 3, 14 (Załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załącznik nr 15 do SIWZ);
b) certyfikat oceny typu WE dla:
• Część I - certyfikat oceny typu WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 12 do SIWZ);
• Część IV – certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 3 (Załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załącznik nr 15 do SIWZ);
c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 18 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w (Załączniku nr 02 i 03 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał:
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
2) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda:
a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
3) na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw (zgodnie ze sprzętem znajdującym się w opisach przedmiotu zamówienia):
• Część I – hełmy i latarki strażackie o wartości, co najmniej 40 000,00 zł (brutto)
• Część II – aparaty powietrzne o wartości, co najmniej 20 000,00 zł (brutto)
• Część III – piły (łańcuchowe, ratownicze, akumulatorowe) o wartości, co najmniej 15 000,00 zł (brutto)
• Część IV – wyposażenie dodatkowe samochodów pożarniczych o wartości, co najmniej 60 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ).
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia
w którym NBP opublikuje w/w informacje.
UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie, trzy lub cztery części zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) świadectw dopuszczenia dla:
• Część I - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 12 do SIWZ);
• Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1, 3 (Załącznik nr 09 do SIWZ oraz Załącznik nr 13 do SIWZ);
• Część IV - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 2, 3, 14 (Załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załącznik nr 15 do SIWZ);
b) certyfikat oceny typu WE dla:
• Część I - certyfikat oceny typu WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1 (Załącznik nr 08 do SIWZ oraz Załącznik nr 12 do SIWZ);
• Część IV – certyfikat oceny typu WE CIOP lub innej jednostki notyfikowanej dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 3 (Załącznik nr 11 do SIWZ oraz Załącznik nr 15 do SIWZ);
c) Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 18 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty:
1) Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ);
2) Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Część I - Załącznik nr 08 do SIWZ, Część II – Załącznik nr 09 do SIWZ, Część III- Załącznik nr 10 do SIWZ, Część IV - załącznik nr 11 do SIWZ);
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 06 do SIWZ).
5) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium.
(Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI).
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 05 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości:
• Część I – 2.000,00 zł
• Część II – 1.400,00 zł.
• Część III - 1.900,00 zł.
• Część IV - 4.000,00 zł.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski (PLN) i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie:
1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
2) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy.
3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni;
b) Wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub w części wykonanie jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jego działania oraz usunięcia przeszkód;
c) konieczności skoordynowania prac z innymi dostawami realizowanymi na terenie;
4) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
6. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
1) Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i być poświadczone przez Wykonawcę
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - a) Część I – Hełmy i latarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie podstawowe:
1. Hełm strażacki CPV 35000000-4 szt. 85;
2. Latarka strażacka na hełm CPV 35000000-4 szt. 85;
3. Uchwyt do latarek z poz. 2 do hełmu z poz. 1 CPV 35000000-4 szt. 85;
4. Latarka strażacka na hełm Calisia Vulcan typ CV 102 CPV 35000000-4 szt. 15;
5. Uchwyt do latarek z poz. 4 do hełmu Calisia Vulcan typ CV 102
CPV 35000000-4 szt. 15.
Zamówienie objęte prawem opcji:
1. Hełm strażacki CPV 35000000-4 szt. 20;
2. Latarka strażacka na hełm CPV 35000000-4 szt. 20;
3. Uchwyt do latarek z poz. 2 do hełmu z poz. 1 CPV 35000000-4 szt. 20;
4. Latarki do hełmów Calisia Vulcan typ CV 102 CPV 35000000-4 szt. 15;
5. Uchwyt do latarek z poz. 4 do hełmu Calisia Vulcan typ CV 102
CPV 35000000-4 szt. 15.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Aparaty powietrzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie podstawowe:
1. Aparat powietrzny nadciśnieniowy jednobutlowy (bez butli i maski )
CPV 35000000-4 szt. 6;
2. Butla kompozytowa ok. 6,8 l 300 bar do stosowania z aparatem
oferowanym w poz. 1 CPV 35000000-4 szt. 9;
3. Maska panoramiczna nadciśnieniowa do stosowania z aparatem
oferowanym w poz. 1 CPV 35000000-4 szt. 12.
Zamówienie objęte prawem opcji:
1. Aparat powietrzny nadciśnieniowy jednobutlowy (bez butli i maski )
CPV 35000000-4 szt. 4;
2. Butla kompozytowa ok. 6,8 l 300 bar do stosowania z aparatem
oferowanym w poz. 1CPV 35000000-4 szt. 6;
3. Maska panoramiczna nadciśnieniowa do stosowania z aparatem
oferowanym w poz. 1 CPV 35000000-4 szt. 8.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – Piły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie podstawowe:
1. Piła spalinowa łańcuchowa do drewna (średnia) CPV 35000000-4 szt. 4;
2. Piła spalinowa łańcuchowa do drewna (duża) CPV 35000000-4 szt. 3;
3. Zestaw do przezbrojenia piły z poz. 2 na piłę ratowniczą CPV 35000000-4 kpl. 3;
4. Łańcuch dodatkowy do piły ratowniczej CPV 35000000-4 szt. 3;
5. Piła ratownicza akumulatorowa szablasta do cięcia szyb CPV 35000000-4 szt. 4;
6. Dodatkowy komplet narzędzi do piły akumulator. z poz. 5 CPV 35000000-4 kpl. 4.
Zamówienie objęte prawem opcji:
1. Piła spalinowa łańcuchowa do drewna (średnia) CPV 35000000-4 szt. 1;
2. Piła spalinowa łańcuchowa do drewna (duża) CPV 35000000-4 szt. 3;
3. Zestaw do przezbrojenia piły z poz. 2 na piłę ratowniczą CPV 35000000-4 kpl. 3;
4. Łańcuch dodatkowy do piły ratowniczej CPV 35000000-4 szt. 3;
5. Piła ratownicza akumulatorowa szablasta do cięcia szyb CPV 35000000-4 szt. 3;
6. Dodatkowy komplet narzędzi do piły akumulator. z poz. 5 CPV 35000000-4 kpl. 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV - Wyposażenie dodatkowe samochodów pożarniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie podstawowe:
1. Butla kompozytowa MSA 6,9 l CPV 35110000-8 szt. 8;
2. Zbiornik wodny przenośny 2500 l CPV 35110000-8 szt. 4;
3. Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem
– Typ 3 CPV 35110000-8 kpl. 2;
4. Nóż strażacki CPV 35110000-8 szt.60;
5. Najaśnice LED z masztem CPV 35110000-8 kpl. 6;
6. Kaseton wężowy 52 CPV 35110000-8 szt.16;
7. Kaseton wężowy 75 CPV 35110000-8 szt. 4;
8. Prądownica 25 Turbo CPV 35110000-8 szt. 5;
9. Zestaw mostków przejazdowych aluminiowych CPV 35110000-8 kpl. 5;
10. Zasysacz Z-8 CPV 35110000-8 szt. 4;
11. Wąż do zasysacza 3,2 m CPV 35110000-8 szt. 4;
12. Pojemnik na maskę MSA CPV 35110000-8 szt.60;
13. Gwizdek CPV 35110000-8 szt.50;
14. Rozdzielacz CPV 35110000-8 szt. 4;
15. Taśma do odgradzania miejsca akcji CPV 35110000-8 szt.20;
16. Kombinezon do szerszeni CPV 35110000-8 kpl. 4;
17. Kamizelka dla KDR CPV 35110000-8 szt.20;
18. Pokrowiec na poduszki powietrzne CPV 35110000-8 kpl. 6;
19. Parawan z napisem straż CPV 35110000-8 szt.6;
Zamówienie objęte prawem opcji:
1. Butla kompozytowa MSA 6,9 l CPV 35110000-8 szt. 4;
2. Zbiornik wodny przenośny 2500 l CPV 35110000-8 szt. 1;
3. Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem
– Typ 3, CPV 35110000-8 kpl. 1;
4. Nóż strażacki CPV 35110000-8 szt. 30;
5. Najaśnice LED z masztem CPV 35110000-8 kpl. 6;
6. Kaseton wężowy 52 CPV 35110000-8 szt. 8;
7. Kaseton wężowy 75 CPV 35110000-8 szt. 4;
8. Prądownica 25 Turbo CPV 35110000-8 szt. 2;
9. Zestaw mostków przejazdowych aluminiowych CPV 35110000-8 szt. 2;
10. Zasysacz Z-8 CPV 35110000-8 szt. 1;
11. Wąż do zasysacza 3,2m CPV 35110000-8 szt. 1;
12. Pojemnik na maskę MSA CPV 35110000-8 szt.20;
13. Gwizdek CPV 35110000-8 szt.10;
14. Rozdzielacz CPV 35110000-8 szt. 2;
15. Taśma do odgradzania miejsca akcji CPV 35110000-8 szt.10;
16. Kombinezon do szerszeni CPV 35110000-8 kpl. 2;
17. Kamizelka dla KDR CPV 35110000-8 szt. 10;
18. Pokrowiec na poduszki powietrzne CPV 35110000-8 kpl. 4;
19. Parawan z napisem straż CPV 35110000-8 szt. 6.
|
| |