GuidZP400 |
68c307d0-e82b-4f94-a9c8-bdd348af94df
|
Biuletyn |
576273-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Regon |
871121290
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566218281
|
Zamawiajacy fax |
+48566218455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Budowa kujawsko-pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie analizy, opracowanie koncepcji i studium wykonalności dla projektu „Budowa kujawsko-pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej” przygotowywanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020”
|
Numer referencyjny |
WZP.272.36.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy, opracowanie koncepcji i studium wykonalności dla projektu „Budowa kujawsko-pomorskiego systemu udostępniania elektronicznej dokumentacji medycznej” przygotowywanego do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020”, zgodnie z SIWZ i jej załącznikami, w szczególności z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3.
|
Cpv glowny przedmiot |
72220000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wskazany w sekcji II pkt II.8) jest terminem maksymalnym.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) wykonał w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej jedną usługę doradczą polegającą na opracowaniu studium wykonalności dla projektu z zakresu informatyzacji służby zdrowia. Łączna wartość projektu dla którego opracowano dokumentację, nie może być niższa niż 5 000 000 złotych brutto,
b) co najmniej jedno opracowanie koncepcji wdrażania rozwiązania regionalnego (wojewódzkiego) usług elektronicznych dla służby zdrowia o podobnym zakresie opracowania jak przedmiot niniejszego zamówienia (obejmującego, co najmniej 5 partnerów z sektora opieki zdrowotnej), a sposób ich opracowania i zatwierdzenia był zbliżony do wymagań określonych w niniejszym postępowaniu i obejmował bezpośrednie konsultacje i uzgodnienia z przyszłymi beneficjentami projektu (np.: szpitalami i/lub jednostkami podstawowej opieki zdrowotnej), przy czym łączna wartość wyżej wspomnianego opracowania nie może być mniejsza niż 100 000 złotych brutto;
- wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2) w wykonaniu przedmiotu zamówienia uczestniczyć będzie zespół składający się z co najmniej:
a) eksperta ds. ekonomii:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5-letni ciągły okres pracy zawodowej,
- udział w realizacji co najmniej dwóch projektów doradczych polegających na opracowaniu studiów wykonalności dla projektów informatycznych w zakresie przygotowania analizy finansowo-ekonomicznej,
b) eksperta ds. prawnych:
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- minimum 5-letni ciągły okres pracy zawodowej,
c) eksperta ds. informatyki:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy zawodowej,
- udział w realizacji co najmniej jednego projektu związanego z usługami w zakresie informatyzacji służby zdrowia, w tym w zakresie przygotowywania części technicznej studium wykonalności lub dokumentacji technicznej projektu w zakresie informatyzacji służby zdrowia,
d) eksperta ds. zarzadzania projektami:
- wykształcenie wyższe,
- udział na stanowisku kierownika projektu w realizacji co najmniej jednego projektu, związanego z usługami w zakresie informatyzacji służby zdrowia,
e) kierownika projektu:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów w zakresie informatyzacji służby zdrowia, plus odbyte szkolenie z zakresu zarządzania projektami, plus certyfikat PRINCE2 lub PMI lub równoważny,
f) minimum dwóch specjalistów z zakresu informatyzacji służby zdrowia, każdy z wykształceniem wyższym z doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych w dwóch projektach z zakresu informatyzacji służby zdrowia,
g) minimum jednego specjalisty ds. studium wykonalności z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w realizacji minimum dwóch Studiów Wykonalności dla projektów z zakresu informatyzacji służby zdrowia.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych specjalności.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych wyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik 6 do Siwz).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę ofertową, termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno być złożone w oryginale). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 4. dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacje z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności: a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności, d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; 4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. 5. Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie Zamawiającego. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|