Dostawa artykułów biurowych

Data publikacji 2017-08-24
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576422-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ.
Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP
i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią.
Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym.
Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów
z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI.
Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego terminu ważności od daty dnia dostawy na materiały jednorazowego użytku podlegające naturalnym zmianom jakościowym(np. wyschnięcie kleju, flamastrów itp.) oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty dnia dostawy na materiały wielokrotnego użytku służące mechanizacji prac biurowych( np. bindownice, gilotyny, dziurkacze, zszywacze, laminatory, tablice itp.)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego
w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt
4 ustawy Pzp).
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp).
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp).
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt
8 ustawy Pzp);
Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp);
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia
w ramach zadania.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 714ff842-9bca-4839-84a2-2ff6fda44a18
Biuletyn 576422-N-2017
Zamawiajacy nazwa 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 71003764000000
Zamawiajacy adres ulica -
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 553 505
Zamawiajacy fax 261 553 520
Zamawiajacy email 23blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.23blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 23 Baza Lotnictwa Taktycznego 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych
Numer referencyjny SPRAWA ZP/32/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis, standardy jakościowe o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy PZP i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. (Formularz cenowy), który jest jej integralną częścią. Wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w załączniku nr 1A muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane, dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) zgodnie z pkt III ppkt 1b w Rozdziale VI. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego terminu ważności od daty dnia dostawy na materiały jednorazowego użytku podlegające naturalnym zmianom jakościowym(np. wyschnięcie kleju, flamastrów itp.) oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty dnia dostawy na materiały wielokrotnego użytku służące mechanizacji prac biurowych( np. bindownice, gilotyny, dziurkacze, zszywacze, laminatory, tablice itp.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 8 wymaganej pozycji asortymentowej Formularza cenowego - załącznik nr 1A do SIWZ, wskazując produkt oferowany tzn. producenta lub/i nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 8 Formularza cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Szczegółowe ilości przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte są w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy: w zakresie zmiany przedmiotu umowy, sposobu wykonywania umowy, warunków płatności i terminu realizacji umowy z powodu: wystąpienia po zawarciu umowy okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności spowodowanej okolicznościami siły wyższej, zdarzeniami losowymi lub powstałymi na skutek działań lub zaniechań osób trzecich, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), w tym realizacji dodatkowych dostaw pod warunkiem, że spełnione są warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt. 2 wyżej wymienionej ustawy, zmiany w umowie spowodowanej zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie: zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) pod warunkiem, że nie przekroczy wysokości dopuszczalnej wartości zmiany określonej w tym przepisie, zmiany umowy w przypadkach wymienionych w niniejszym paragrafie. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez którąkolwiek ze stron, strona wnioskująca zobowiązana jest pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 2, wraz z ich uzasadnieniem i na żądanie Zamawiającego udokumentowaniem okoliczności uzasadniającej zmianę umowy. Zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) nie stanowią: zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy, zmiany osób wskazanych w umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy. O wystąpieniu zmian w powyższym zakresie właściwa Strona zawiadamia pisemnie drugą stronę. Zmian umowy Strony dokonywać będą w formie pisemnych aneksów.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)