Opracowanie i administrowanie stroną internetową Parku w Dąbrowie

Data publikacji 2017-08-28
Data zakończenia 2017-09-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578766-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i administrowanie strony internetowej parku przy pałacu w Dąbrowie, w ramach projektu zatytułowanego „Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej – godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności” Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0009/15-00 współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020.
2.Zakres prac obejmuje wykonanie przez Wykonawcę dzieła polegającego na zaprojektowaniu, wykonaniu, wprowadzeniu wszystkich treści (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz wdrożeniu strony internetowej w domenie uni.opole.pl, w tym:
1) przygotowanie propozycji trzech projektów graficznych strony, Zamawiający dokona wyboru jednej z nich;
2) umożliwieniu Zamawiającemu przeprowadzenie testów przed podpisaniem protokołu odbioru;
3) zastosowanie dowolnie wybranego systemu tworzenia strony internetowej za wyjątkiem systemu Joomla, preferowany jest system WordPress;
3.Zakres usługi obejmującej przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cea85562-3453-482e-be18-2e5788aac8f3
Biuletyn 578766-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej – godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności” Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0009/15-00 współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie i administrowanie stroną internetową Parku w Dąbrowie
Numer referencyjny U/42/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i administrowanie strony internetowej parku przy pałacu w Dąbrowie, w ramach projektu zatytułowanego „Wzrost wartości przyrodniczej Parku w Dąbrowie Niemodlińskiej – godnego ochrony lokalnego hotspotu bioróżnorodności” Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.01.00-16-0009/15-00 współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WO 2014-2020. 2.Zakres prac obejmuje wykonanie przez Wykonawcę dzieła polegającego na zaprojektowaniu, wykonaniu, wprowadzeniu wszystkich treści (dostarczonych przez Zamawiającego) oraz wdrożeniu strony internetowej w domenie uni.opole.pl, w tym: 1) przygotowanie propozycji trzech projektów graficznych strony, Zamawiający dokona wyboru jednej z nich; 2) umożliwieniu Zamawiającemu przeprowadzenie testów przed podpisaniem protokołu odbioru; 3) zastosowanie dowolnie wybranego systemu tworzenia strony internetowej za wyjątkiem systemu Joomla, preferowany jest system WordPress; 3.Zakres usługi obejmującej przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 8130,08
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1.Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 r. 2.W terminie do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy Wykonawca zaprezentuje Zamawiającemu trzy [ 3 ] projekty graficzne strony do wyboru (zwany dalej „projektem”), który przedstawi w formie prezentacji multimedialnej. Projekt strony internetowej będzie zawierać formę graficzną, zarówno strony głównej jak i podstron oraz przykładowe szablony bannerów, ewentualnych animacji itp. 3.Zamawiający dokona wyboru i może zgłosić uwagi (w formie pisemnej lub elektronicznej) do projektu w terminie 10 dni roboczych od dnia odebrania prezentacji. 4.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia uwag Zamawiającego i przedstawienia poprawionego projektu lub modyfikacji strony w terminie dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od daty zgłoszenia uwag. 5.Termin wykonania projektu (wskazany w pkt. 4.2. SIWZ) jest maksymalnym terminem jego wykonania. Wykonawca może w swojej ofercie (zgodnie z Formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ) uwzględnić krótszy termin wykonania projektu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi spełnić warunek określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy tj.: dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej tj. że Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: co najmniej dwie [ 2 ] usługi polegające na wykonaniu strony internetowej, o wartości każdej usługi co najmniej dziesięć tysięcy złotych [ 10.000 zł ].
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tego oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. pkt 1), tj.: spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b. pkt 3) ustawy, tj.: zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: 1.Wykazu wykonanych usług – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy [ 3 ] miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: 1.Wykazu osób wykonujących czynności, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ w zakresie realizacji zamówienia wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.5. SIWZ i zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1.1.W przypadku wystąpienia zdarzeń, tj.: w szczególności śmierć lub choroba pracownika lub rozwiązanie umowy o pracę lub zmiana charakteru zatrudnienia pracownika (wymienionego w Wykazie osób wykonujących czynności – załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawę inną niż umowa o pracę, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane innego pracownika (wraz z zakresem wykonywanych czynności, bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt. 3.5 SIWZ, przez cały okres jego trwania) zatrudnionego na warunkach określonych w pkt. 3.5 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3.Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 4.Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się zmiany umowy, na warunkach określonych w art. 144 ustawy. 2. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie pisemnego aneksu do umowy. 3. Strony umowy, w drodze negocjacji, mogą dokonać (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5. ustawy, to jest zmiany: 3.1. Stawki podatku od towarów i usług. 3.2. Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 poz. 2008 ze zm.). 3.3. Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 4. Aneks, o którym mowa w ust. 3. umowy, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 3. pkt. 3.1. – 3.3. umowy. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3. pkt 3.1. umowy, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj.: bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia ulegnie odpowiedniej zmianie (tj.: obniżeniu lub podwyższeniu) i zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3. pkt. 3.2. umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonywujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3. pkt. 3.3. umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonywujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. W przypadkach, o których mowa w ust. 3. pkt. 3.2. i 3.3. umowy, przed zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3. pkt 3.2. i 3.3. umowy. Aneks, o którym mowa w ust. 3. umowy, powinien być zawarty przez strony w terminie trzydziestu [ 30 ] dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w ust. 3. Pkt 3.2. i 3.3. umowy. 9. W przypadkach, o których mowa w ust. 3. pkt. 3.1. - 3.3. umowy, każdej ze stron przysługuje prawo żądania od drugiej strony dokonania odpowiedniej zmiany umowy (zwane dalej Żądaniem zmiany). Żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania umowy oraz przedstawiającym wyliczenia w/w zmian) – w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności. Na pisemne żądanie drugiej strony złożone nie później niż w terminie czternastu [ 14 ] dni od daty otrzymania przez nią żądania zmiany, strona składająca Żądanie zmiany winna niezwłocznie udostępnić do wglądu drugiej stronie, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy. Badanie wskazanych wyżej dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż siedem [ 7 ] dni od dnia otrzymania księgowych dokumentów źródłowych przez stronę. 10. Zmiany postanowień umowy, o których mowa w ust. 3.-9. umowy, mają zastosowanie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 11. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia w wyniku przeprowadzonych negocjacji, o których mowa w ust. 3. umowy, uprawnia się strony do rozwiązania umowy z zachowaniem jedno [ 1 ] -miesięcznego okresu wypowiedzenia. 12. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy.
IV 4 4 data 2017-09-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania trzech projektów graficznych strony, o których mowa w 4.2 SIWZ
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)