GuidZP400 |
73a1b891-c611-4758-89c9-4c6e59620b93
|
Biuletyn |
578889-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
|
Regon |
00137770600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5970927
|
Zamawiajacy fax |
22 5970937
|
Zamawiajacy email |
biuro@csioz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.csioz.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.csioz.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csioz.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, piętro 1, Kancelaria - pok. nr 127 i zaadresować zgodnie z rozdziałem X SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów teleinformatycznych
|
Numer referencyjny |
WZP.270.113.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia: „Wsparcie Zamawiającego w realizacji projektów teleinformatycznych”.
2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że w przedmiotowym postępowaniu oferta nie może być złożona przez podmiot, z którym Zamawiający zawarł umowę nr CSIOZ/6/2017 z dnia 2017-02-01 ani przez pozostałe podmioty będące podwykonawcą w ww. umowie. Wykonawca nie może tworzyć również konsorcjum, w którego skład wchodziłby chociażby jeden z podmiotów, o których mowa powyżej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
330000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
I. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 Ustawy. Zakres opcji obejmuje:
1) Zadania wsparcia realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie pisemnych zleceń składanych przez Zamawiającego, w łącznym maksymalnym wymiarze 2.750 Roboczogodzin. Zamawiający gwarantuje zlecenie Wykonawcy zadań mieszczących się w zakresie Wsparcia w wymiarze 1.000 Roboczogodzin oraz przewiduje, w ramach opcji, wykorzystać maksymalnie 1.750 Roboczogodzin (jednostka rozliczeniowa Zlecenia równa 60 min. pracy Wykonawcy). Szczegółowy opis realizacji zamówień opcjonalnych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Powiadomienie Wykonawcy o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji następuje poprzez udzielenie Zlecenia, które będzie realizowane zgodnie z postanowieniami Umowy. Zamawiający jest uprawniony zlecić zamówienie opcjonalne podczas trwania Umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji.
3) Zlecenie przez Zamawiającego zamówień opcjonalnych, o których mowa w § 1 Umowy, jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe w przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie.
4) Zamówienia opcjonalne mogą być zlecane, realizowane i rozliczane wyłącznie w terminie wykonania Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 4 Umowy.
II. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania Umowy do dnia 15 grudnia 2017 roku lub do dnia wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Umowy, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej, niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100);
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
I. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje:
1.2.3.1. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, polegające na świadczeniu usług w zakresie wsparcia Zamawiającego w realizacji projektów teleinformatycznych obejmujących co najmniej udostępnianie usług elektronicznych, spełniające łącznie następujące warunki:
1.2.3.1.1. okres realizacji zamówienia wynosił co najmniej niż 12 miesięcy;
1.2.3.1.2. projekt dotyczył realizacji systemu umożliwiającego współpracę jednostek sektora finansów publicznych lub współpracę jednostek sektora finansów publicznych z przedsiębiorcami, lub współpracę jednostek sektora finansów publicznych z obywatelami, lub współpracę podmiotów prywatnych między sobą.
1.2.3.2. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto, trwające nie krócej niż 12 miesięcy, polegające na świadczeniu usług w zakresie wsparcia zarządzania projektem informatycznym, obejmującym co najmniej:
1.2.3.2.1. udział w weryfikacji, walidacji, ocenie i odbiorze produktów specjalistycznych i zarządczych;
1.2.3.2.2. przeglądy i opiniowanie dokumentacji.
Jeżeli zamówienia, o których mowa w pkt 1.2.3.1 i 1.2.3.2 są wykonywane nadal, wartość wykonanej / zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż wskazana w pkt 1.2.3.1 i 1.2.3.2, tj.: 150 000,00 zł brutto oraz czas realizacji zrealizowanej części zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy do upływu terminu składania ofert.
II. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
1. Kierownik Projektu, minimalnie 2 osoby, kwalifikacje : 1) Posiada kwalifikacje potwierdzone ważnym certyfikatem: PRINCE2 Practitioner* lub IPMA min. Level „C*” lub Project Management Professional (PMP)* lub wyższym.
2) Pełnił funkcję kierownika projektu lub jego zastępcy w co najmniej jednym zakończonym wdrożeniem produkcyjnym projekcie informatycznym o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat.
3) Pełnił funkcję kierownika projektu lub jego zastępcy w co najmniej dwóch projektach o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 PLN brutto każdy, przez cały okres ich realizacji.
4) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
2. Główny analityk systemowy, 1 osoba, kwalifikacje: 1) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie (w tym przynajmniej 12 miesięcy w obszarze ochrony zdrowia) w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, opracowywania założeń i identyfikowania ograniczeń systemowych.
2) Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie (w tym przynajmniej 12 miesięcy w obszarze ochrony zdrowia) w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami.
3) Modelował procesy biznesowe w co najmniej 2 projektach, w tym 1 z projektów dotyczył obszaru ochrony zdrowia.
4) Posiada umiejętności w zakresie znajomości metod pomiaru złożoności oprogramowania.
5) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
3. Analityk systemowy, minimalnie 4 osoby, kwalifikacje: 1) Posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, opracowywania założeń i identyfikowania ograniczeń systemowych.
2) Posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami.
3) Co najmniej dwóch z nich posiada doświadczenie, o którym mowa w pkt 1) i 2) w obszarze ochrony zdrowia.
4) Co najmniej dwóch z nich posiada umiejętności w zakresie znajomości metod pomiaru złożoności oprogramowania.
5) Co najmniej jeden z nich posiada doświadczenie w zakresie wykorzystania metody COSMIC
4. Główny Architekt Systemowy, minimalnie 1 osoba, kwalifikacje: 1) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych.
2) Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania architektury: systemów zorientowanych na usługi (SOA), systemów w architekturze wielowarstwowej, systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, systemów wykorzystujących bazy danych.
3) Brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych i był odpowiedzialny za zaprojektowanie architektury IT systemu; wartość co najmniej jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5 000 000,00 PLN brutto i był realizowany w ciągu ostatnich 5 lat.
4) Posiada umiejętności w zakresie znajomości metod pomiaru złożoności oprogramowania.
5) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
5. Specjalista ds. testowania oprogramowania, minimalnie 3 osoby, kwalifikacje:1) Posiada kwalifikacje potwierdzone ważnym certyfikatem ISTQB Foundation* lub wyższym.
2) Pełnił funkcję testera przez okres 12 miesięcy.
3) Uczestniczył w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 PLN brutto każdy, pełniąc funkcję testera.
6. Ekspert ds. bezpieczeństwa, minimalnie 1 osoba, kwalifikacje: 1) Posiada kwalifikacje potwierdzone ważnym certyfikatem CISA* lub CISSP*.
2) Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania zabezpieczeń systemów przetwarzających dane wrażliwe, o których mowa w art. 27 ustawy o ochronie danych osobowych.
3) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania zabezpieczeń transmisji danych przy wykorzystaniu systemów kryptograficznych.
4) Brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących swym zakresem budowę systemów informatycznych i był odpowiedzialny za zaprojektowanie systemu bezpieczeństwa; wartość co najmniej jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5 000 000,00 PLN brutto.
5) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
7. Ekspert ds. wdrożenia i utrzymania, minimalnie 2 osoby, kwalifikacje: 1) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w planowaniu oraz wdrażaniu oprogramowania.
2) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w organizacji eksploatacji systemów informatycznych.
3) Brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących swym zakresem budowę systemów informatycznych i był odpowiedzialny za planowanie i wdrożenie oprogramowania; wartość co najmniej jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5 000 000,00 PLN brutto.
4) Brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących swym zakresem budowę systemów informatycznych i był odpowiedzialny za organizację eksploatacji systemów informatycznych; wartość co najmniej jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5 000 000,00 PLN brutto.
5) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
6) Co najmniej jedna z osób posiada znajomość zbioru dobrych praktyk (framework) ITIL udokumentowaną certyfikatem ITIL na poziomie minimum Service Operation*;
7) Co najmniej jedna z osób posiada znajomość zbioru dobrych praktyk (framework) ITIL udokumentowaną certyfikatem ITIL na poziomie minimum Service Transition*.
8. Ekspert ds. hurtowni danych, minimalnie 1 osoba, kwalifikacje: 1) Posiada kwalifikacje potwierdzone ważnym certyfikatem SAS Certified Advanded Programmer for SAS 9*.
2) Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów umożliwiających wielowymiarowe analizy danych.
3) Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy ze środowiskiem hurtowni danych firmy SAS Institute**.
4) Posiada znajomość zagadnień z zakresu data mining oraz raportowania z wykorzystaniem hurtowni danych.
5) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
9. Ekspert ds. jakości oprogramowania, minimalnie 1 osoba, kwalifikacje: 1) Brał udział w co najmniej 1 projekcie obejmujących swym zakresem programowanie w językach skryptowych, przeprowadzanie testów funkcjonalnych aplikacji i raportowanie wyników, a także przeprowadzanie testów wydajnościowych.
2) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
10. Specjalista ds. wsparcia projektów, minimalnie 2 osoby, kwalifikacje: 1) Posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej zgodnie z metodyką PRINCE2.
2) Posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w raportowaniu, sprawozdawczości, organizacji spotkań i kontaktach z uczestnikami projektu.
3) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
11. Specjalista ds. audytu bezpieczeństwa systemów informatycznych, minimalnie 1 osoba, kwalifikacje: Posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie testów bezpieczeństwa i audytu systemów informatycznych.
2) Brał udział w co najmniej 3 projektach polegających na wykonaniu testów bezpieczeństwa lub audytów systemów informatycznych, pełniąc funkcję specjalisty testów bezpieczeństwa.
3) Posiada co najmniej 3 z n/w certyfikatów:
• Certified Information System Security Professional (CISSP)*;
• Certified Information System Auditor (CISA)*;
• Certified Information System Manager (CISM)*;
• CompTIA Advanced Security Practitioner (CASP)*;
• Certified Ethical Hacker (CEH)*;
• CyberSecurity Forensic Analyst (CSFA)*;
• Certified Internal Auditor (CIA)*;
• CompTIA Security+*;
• GIAC Security Expert (GSE)*;
• GIAC Systems and Network Auditor (GSNA)*;
• Systems Security Certified Practitioner (SSCP)*;
• Offensive Security Certified Professional (OSCP)*.
4) Posiada znajomość języka polskiego, umożliwiającą dobrą komunikację adekwatną do pełnionej roli i przedmiotu zamówienia.
IIa. Zamawiający nie dopuszcza aby jedna osoba była wykazywana w więcej niż jednej roli lub pełniła więcej niż jedną rolę.
IIIa. Informacje w zakresie równoważności certyfikatów:
1) Wszystkie certyfikaty posiadane przez osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą być aktualne na dzień wyznaczony przez Zamawiającego, jako dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP;
2) Zamawiający dopuszcza posiadanie równoważnych certyfikatów, innych niż wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że wskazany certyfikat potwierdza posiadanie co najmniej takiej samej wiedzy, kompetencji i doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego;
3) Ilekroć wymaga się określonych uprawnień dla osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumie się przez to również odpowiadające ważne uprawnienia wydane na podstawie odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Wymagane przez Zamawiającego certyfikaty Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Osoby zatrudnione na stanowiskach, na których wymagane jest posiadanie wskazanych przez Zamawiającego certyfikatów, będą posiadały przedmiotowe certyfikaty przez cały okres realizacji umowy.
IVa. Sformułowania określone przez Zamawiającego zostały użyte ze względu na posiadane przez niego rozwiązania technologiczne.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. V 1.2.2 SIWZ;
2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. V.1.2.4 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ;
4. oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 900,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy dziewięćset 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z tytułem płatności: „Wadium w sprawie: WZP.270.113.2017
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć wraz z ofertą kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
3) w przypadku uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania;
4) zaistnieje potrzeba wydłużenia terminu realizacji Umowy a limit Roboczogodzin nie zostanie wykorzystany lub Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami finansowymi na kolejne lata realizacji Umowy;
5) w przypadku przerwy w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego lub w przypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w momencie wszczęcia postępowania i których nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania w zakresie terminu realizacji Umowy;
6) w wyniku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na termin wykonania Zleceń lub Umowy;
7) w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany sposobu organizacji Wsparcia;
8) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią i celem;
9) Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r., poz. 847);
c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. a Umowy Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie Umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia należy do wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. b Umowy Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. c Umowy Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 9 lit. c Umowy, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 9 lit. c Umowy.
5. Warunkiem akceptacji wniosków, o których mowa w ust. 2-4 Umowy, jest zabezpieczenie przez Zamawiającego środków finansowych na zmianę wynagrodzenia. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków wyznacza datę podpisania aneksu do Umowy.
6. Zmiana Umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do Umowy, o którym mowa w ust. 5 Umowy.
7. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|