GuidZP400 |
96737607-97d6-433d-8557-80e50c56bcea
|
Biuletyn |
579596-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grębów
|
Regon |
83040917500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grębów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8513764, 8112715
|
Zamawiajacy fax |
158 112 805
|
Zamawiajacy email |
ug@grebow.com.pl
|
Adres strony url |
www.grebow.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Niniejsze postępowanie jest częścią projektu pn. „Przebudowa bazy sportowo-dydaktycznej na terenie gminy Grębów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr VI „Spójność przestrzenna i społeczna”, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.grebow.un.pl/bip
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.grebow.un.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych
|
Numer referencyjny |
ZP.271.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni komputerowych, pracowni matematycznych i pracowni przyrodniczych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół w Stalach oraz do Filialnej Szkoły Podstawowe w Zapoledniku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części – od 1 do 4. 3. Całość przedmiotu zamówienia musi być dostarczona do miejsc przeznaczenia, tj. do Zespołu Szkół w Stalach i Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. 4. Zamawiający wymaga aby dostarczone wyposażenie i pomoce dydaktyczne były fabrycznie nowe. 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony do miejsc przeznaczenia w oryginalnych opakowaniach fabrycznych wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika. 7. Wskazana poniżej specyfikacja techniczna wymaganych urządzeń i pomocy dydaktycznych określa parametry minimalne. 8. Ewentualne wskazanie w SIWZ znaków towarowych, patentów i miejsca pochodzenia jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu dostawy z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia przedstawionego niżej. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 3 ust. 9 SIWZ. Zakres dostawy: Część I: a) stacja robocza z systemem operacyjnym - 38 szt. b) monitor z głośnikami - 38 szt. c) klawiatura - 38 szt. d) myszka - 38 szt. e) listwa zasilająca - 38 szt. f) pakiet biurowy - 45 szt. g) program antywirusowy - 45 szt. h) słuchawki z mikrofonem - 38 szt. i) laptop - 7 szt. j) dysk zewnętrzny - 2 szt. k) zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. l) router - 1 szt. m) sumator sieci + okablowanie - 1 szt. Część II: a) projektor - 1 szt. b) ekran elektryczny sufitowy - 1 szt. c) wizualizer - 1 szt. d) tablica sucho ścieralna - 1 szt. e) telewizor LED - 2 szt. Część III: urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. Część IV: a) waga metalowa duża - 2 szt. b) Zestaw odważników - 2 szt. c) Aktywne kostki - 4 szt. d) Program multimedialny – tabliczka mnożenia - 2 szt. e) Mikroskop z kamerą - 1 szt. f) Program multimedialny – Przyroda - 2 szt. g) Modele układu słonecznego - 2 szt. h) Program multimedialny – Drzewa Polski - 2 szt. i) Stoliki pod komputer dla dzieci z klas I-III - 18 szt. j) Krzesła dla dzieci z klas I-III - 18 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy formularz cenowy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części I – 3 000,00 zł - dla części II – 1 000,00 zł - dla części III – 300,00 zł - dla części IV – 200,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy i jej warunków mogą być dokonywane za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy m.in.: a) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. Cena brutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy; b) w zakresie zmiany parametrów dostarczanego sprzętu na lepsze, w przypadku gdy po podpisaniu umowy zaszłaby sytuacja, że producent sprzętu zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie, a możliwe jest dostarczenie sprzętu innego, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ i umowie, której nie można było przewidzieć w chwili podpisywania umowy; c) w granicach unormowanych w art. 144 i art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wymienione w ust. 2 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Wniosek w sprawach, o których mowa w ust. 2 Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I - Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż wraz z konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowych oraz szkoleniem pracowników)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż wraz z konfiguracją wyposażenia pracowni komputerowych oraz szkoleniem pracowników do Zespołu Szkół w Stalach oraz do Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. Zakres dostawy obejmuje: a) stacja robocza z systemem operacyjnym - 38 szt. b) monitor z głośnikami - 38 szt. c) klawiatura - 38 szt. d) myszka - 38 szt. e) listwa zasilająca - 38 szt. f) pakiet biurowy - 45 szt. g) program antywirusowy - 45 szt. h) słuchawki z mikrofonem - 38 szt. i) laptop - 7 szt. j) dysk zewnętrzny - 2 szt. k) zasilacz awaryjny UPS - 10 szt. l) router - 1 szt. m) sumator sieci + okablowanie - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II – Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa projektorów, ekranów, tablic, telewizora wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektorów, ekranów, tablic, telewizora wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników do Zespołu Szkół w Stalach i do Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. Zakres dostawy obejmuje: a) projektor - 1 szt. b) ekran elektryczny sufitowy - 1 szt. c) wizualizer - 1 szt. d) tablica sucho ścieralna - 1 szt. e) telewizor LED - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III – Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z montażem i konfiguracją urządzeń oraz przeszkoleniem pracowników do Zespołu Szkół w Stalach i Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. Zakres dostawy obejmuje: urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV – Zakup nowoczesnego sprzętu ICT i materiałów dydaktycznych (dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych i sprzętu do Zespołu Szkół w Stalach i do Filialnej Szkoły Podstawowej w Zapoledniku. Dostawa obejmuje: a) waga metalowa duża - 2 szt. b) Zestaw odważników - 2 szt. c) Aktywne kostki - 4 szt. d) Program multimedialny – tabliczka mnożenia - 2 szt. e) Mikroskop z kamerą - 1 szt. f) Program multimedialny – Przyroda - 2 szt. g) Modele układu słonecznego - 2 szt. h) Program multimedialny – Drzewa Polski - 2 szt. i) Stoliki pod komputer dla dzieci z klas I-III - 18 szt. j) Krzesła dla dzieci z klas I-III - 18 szt.
|
| |