Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i roboczej oraz obuwia dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Krakowie

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna szpitalna,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574384-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 395180006, 395110007, 181000000, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i roboczej oraz obuwia dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Krakowie m.in: poszwy, poszewki,prześcieradła,ścierki bawełniane,ręczniki frotte, worki an bieliznę, pieluchy,ubrania typu operacyjnego i lekarskiego, piżamy, fartuchy,poduszki, kołdry,koce,obrusy,ubrania (ochronne i robocze), obuwie (operacyjne,profilaktyczne,ochronne i robocze) . Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosi 377 000,00 PLN.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d7a0d775-80c4-41d1-b1a3-f4b4762358ae
Biuletyn 574384-N-2017
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie na Dzienniku Podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i roboczej oraz obuwia dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Krakowie
Numer referencyjny DZ.271.82.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i roboczej oraz obuwia dla Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Krakowie m.in: poszwy, poszewki,prześcieradła,ścierki bawełniane,ręczniki frotte, worki an bieliznę, pieluchy,ubrania typu operacyjnego i lekarskiego, piżamy, fartuchy,poduszki, kołdry,koce,obrusy,ubrania (ochronne i robocze), obuwie (operacyjne,profilaktyczne,ochronne i robocze) . Całkowita szacunkowa wartość zamówienia wynosi 377 000,00 PLN.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 377000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Karta techniczna tkaniny lub równoważny dokument producenta potwierdzający gramaturę i skład tkaniny dotyczy pakietu nr 1, 2 ,3,7 - pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 siwz. Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji na dokumencie – którego dotyczy pakietu i pozycji. 2) Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny dokument stwierdzający, że zaoferowane produkty są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofendoli, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich – (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2004r. Dz.U. nr 81 poz. 743 z późniejszymi zmianami oraz istniejącymi w UE regulacjami prawnymi w zakresie stosowania barwników azowych) – dotyczy pakietu 1, 2, pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 siwz. Wykonawca zobowiązany jest do podania informacji na dokumencie – którego dotyczy pakietu i pozycji. 3) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych – dotyczy pakietu nr 7 4) Deklaracja CE lub dokument równoważny - dotyczy Pakietu nr 4 ,5, 6 5) Próbki zaoferowanego produktu dotyczy pakietu nr 2,3,5,6,7 pozycje i wyszczególnienie zgodnie z załącznikiem nr 3 siwz. 6) Ulotki informacyjne i/lub zdjęcia zaoferowanego produktu dotyczy pakietu 2,4 pozycje zgodnie z załącznikiem nr 3 siwz.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust.1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Zamawiający wymaga złożenia oferty w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Bielizna szpitalna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Poszwa 160/210 – kolor biały w ilości 600 sztuk 2) Prześcieradło 160/280 – kolor biały w ilości 700 sztuk 3) Poszewka na jaśki 45/45 w ilości 50 sztuk 4) Poszewka 75/80 – kolor biały w ilości 700 sztuk 5) Poszewka 75/80 – kolor seledynowy w ilości 150 sztuk 6) Poszwa 160/210 – kolor seledynowy w ilości 150 sztuk 7) Prześcieradło 225/280 – kolor biały i seledynowy w ilości 150 sztuk 8) Parawanówka 150/220 – kolor seledynowy w ilości 20 sztuk 9) Poszwa 160/210 – kolor niebieski w ilości 300 sztuk 10) Prześcieradła 160/280 – kolor niebieski w ilości 400 sztuk 11) Poszewka 75/80 – kolor niebieski w ilości 300 sztuk 12) Ścierka 50/70 w ilości 50 sztuk 13) Ręcznik Frotte 50/100 w ilości 200 sztuk 14) Ręcznik Frotte 70/140 w ilości 100 sztuk 15) Worek na bieliznę w ilości 20 sztuk 16) Poszwa - kora 160/210 w ilości 50 sztuk 17) Poszewka - kora 75/80 w ilości 50 sztuk 18) Poszwa – kolorowe -wzory160/210 w ilości 100 sztuk 19) Poszewka – kolorowe –wzory 75/80 w ilości 100 sztuk 20) Prześcieradło – kolorowe –wzory 160/230 w ilości 100 sztuk 21) Pokrowiec na materac 200/280 w ilości 20 sztuk 22) Poszwa dziecięca 120/140 w ilości 40 sztuk 23) Prześcieradło dziecięce 140/160w ilości 40 sztuk 24) Poszewka dziecięca 70/75w ilości 40 sztuk 25) Pielucha w ilości 100 sztuk 26) Poszewka zmywalna – podgumowana w ilości 150 sztuk 27) Poszwa zmywalna- podgumowana 160/210w ilości 20 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Ubrania lekarskie, piżamy, fartuchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 90000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Piżama z flaneli w ilości 250 sztuk 2) Piżama z płótna w ilości 200 sztuk 3) Ubranie typu operacyjnego w ilości 800 kompletów 4) Ubranie lekarskie w ilości 700 kompletów 5) Fartuch męski w ilości 100 sztuk 6) Fartuchy damskie w ilości 100 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 – Poduszki, kołdry, koce i obrusy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39511000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Poduszka wypełniona kulkami silikonowymi w ilości 350 sztuk 2) Poduszki wypełniona półpuchem w ilości 30 sztuk 3) Kołdra wypełniona silikonem w ilości 30 sztuk 4) Poduszka –Jasiek w ilości 50 sztuk 5) Koc w ilości 300 sztuk 6) Kocyk dziecięcy w ilości 50 sztuk 7) Obrus w ilości 20 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – Ubrania ochronne i robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Koszula z polaru w ilości 18 szt. 2) Kurtka ocieplana z odpinaną podpinką w ilości 25 szt. 3) Ubranie drelichowe w ilości 25 kpl. 4) Rękawica ochronna w ilości 100 par 5) Rękawica skórzana w ilości 10 par 6) Kurtka 3W1 w ilości 4 sztuk 7) Buty sportowe w ilości 25 par 8) Trzewiki ocieplane w ilości 15 par 9) Ubranie dla kierowców – sanitariuszy w ilości 5 kpl. 10) Trzewiki półbuty w ilości 30 par 11) Buty z pianki typu chodaki w ilości 90 par 12) Kurtka typu „Polar” w ilości 55szt. 13) Worki wodoodporne w ilości 50 szt. 14) Okulary ochronne w ilości 50 szt. 15) Buty damskie w ilości 17 par 16) Buty gumowe (krótkie) w ilości 12par 17) Gogle w ilości 10szt 18) Rękawica „Polar” w ilości 25 par 19) Peleryna przeciwdeszczowa Kurtka z kapturem w ilości 25 szt. 20) Przyłbica dentystyczna w ilości 10 szt. 21) Pokrowiec na materac nieprzemakalny w ilości 30 szt. 22) Śniegowce ocieplane damskie w ilości 10 par 23) Apteczka w ilości 5 szt. 24) Okulary p/ słoneczne, filtr, kierowcy w ilości 8 szt. 25) T-shirt w ilości 12 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – Buty operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Buty operacyjne w ilości 50 par
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Obuwie profilaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 35000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Buty profilaktyczne męskie (pełna cholewka) w ilości 200 par 2) Buty profilaktyczne sandały męskie w ilości 100 par 3) Buty profilaktyczne sandały damskie w ilości 500 par 4) Buty profilaktyczne sandały na koturnie damskie w ilości 200 par 5) Buty profilaktyczne z pełną cholewką damskie w ilości 300 par
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Ubrania operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ubrania operacyjne w ilości 600 kompletów
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)