Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579632-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Politechniki Rzeszowskiej oraz odbioru od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach.
2. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
3.. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik 1 do SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku 1 do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy.
5. Z uwagi na fakt, iż urządzenia, do których zamawiane są materiały eksploatacyjne w dużej mierze są urządzeniami specjalistycznymi i często współpracującymi ze sprzętem badawczym wysokiej klasy, Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu.
6. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych.
7. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne czy też równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta,
8. Data przydatności do użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
9. Zasady realizacji zamówienia i dostawy
- Dostawa przewidziana jest do ok. 20 budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne. Budynki znajdują są w różnych rejonach miasta Rzeszowa jak i też Albigowa, Bezmiechowa, Stalowa Wola, Jasionka.
- Ze względu na specyfikę Uczelni zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem jednego koordynatora.
- Uczelnia nie posiada zaplecza magazynowego. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego.
-Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych w terminie: materiały eksploatacyjne zgłoszone do godz. 15.00 w drugim dniu od złożenia zamówienia najpóźniej do godz. 13.00
-Koszty transportu zamówionych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
-Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień poprzez:
- zgłoszenia telefoniczne,
- za pośrednictwem faksu,
- mail,
10. Oferty równoważne
-Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do SIWZ.
-Artykuł równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych.
- Wykonawca winien zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność.
- Zamawiający zaznacza, iż materiały równoważne muszą zapewnić bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego, a w szczególności na papierze białym obustronnie powlekanym o gramaturze 250 g/m2 wykorzystywanym do drukowania świadectw ukończenia studiów jak i papierze celulozowym obustronnie powlekanym o gramaturze 170 g/m2 do drukowania odpisów dyplomów ukończenia studiów. Druk winien być czytelny i wyraźny bez smug czy rozmazań.
- W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych.
- Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien dołączyć do oferty między innymi:
" dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19758 norma dla tonerów kolorowych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych lub norm równoważnych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub ich importera,
"Karty Charakterystyki Bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz. U. UE L 2006 Nr 396 s. 1) zmienionego Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 317/2014 z dnia 27 marca 2014 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) w odniesieniu do załącznika XVII (substancje CMR) (Dz. U. UE L 2014 Nr 93 s. 24) lub im równoważnymi. 10.8Artykuły równoważne winny być określone w załączniku nr 1 do SIWZ poprzez nazwę producenta zamienników, symbolu/kodu artykułu oraz poprzez informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron formatu A4) lub na oddzielnym dokumencie sporządzonym według wzoru zamawiającego.
- Wykonawca oferujący artykuły równoważne winien dołączyć do oferty wzór opakowania oferowanego artykułu równoważnego w postaci wydruku ze strony producenta czy fotografii. Informacje takie mogą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej (dyskietka, krążek).
- Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 2 dni liczonych od daty wezwania, a Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu.
- Zamawiający zastrzega, iż w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych (w tym również materiałów testowanych), zamawiający będzie dochodził od wykonawcy zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
- W przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego użytkowanie sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na taki sam produkt lub w przypadku braku na rynku urządzenia tego typu na urządzenie o parametrach nie gorszych niż nieuszkodzone (po uprzedniej akceptacji modelu przez zamawiającego).
- Większość urządzeń biurowych posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
- W przypadku kiedy w ramach reklamacji wymieniony materiał równoważny dalej wykazuje wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy w tym również i obowiązującej w umowie ceny, materiału oryginalnego producenta urządzenia.
11. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych co najmniej 2 razy w ciągu roku, w celu ich utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2013 poz. 21 z póżn.zm.),
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół przyjęcia zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz protokół przekazania odpadów do utylizacji,
- Wszelkie koszty związane z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji obciążają Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f08aaa2-910f-4ce1-aa2b-03c23eca656b
Biuletyn 579632-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Regon 17490000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 8651250, 8653636, 8653535
Zamawiajacy fax 17 8651075, 865383
Zamawiajacy email rraparat@prz.rzeszow.pl
Adres strony url www.prz.edu.pl
Adres strony internetowej www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA WYŻSZA
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Numer referencyjny NA/P/227/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Politechniki Rzeszowskiej oraz odbioru od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach. 2. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku 1 do SIWZ ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w kwocie umowy. 5. Z uwagi na fakt, iż urządzenia, do których zamawiane są materiały eksploatacyjne w dużej mierze są urządzeniami specjalistycznymi i często współpracującymi ze sprzętem badawczym wysokiej klasy, Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę sprzętu. 6. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. 7. Wszystkie materiały eksploatacyjne (oryginalne czy też równoważne) muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany, oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta, 8. Data przydatności do użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 9. Zasady realizacji zamówienia i dostawy - Dostawa przewidziana jest do ok. 20 budynków, w których zlokalizowane są liczne jednostki organizacyjne. Budynki znajdują są w różnych rejonach miasta Rzeszowa jak i też Albigowa, Bezmiechowa, Stalowa Wola, Jasionka. - Ze względu na specyfikę Uczelni zamówienia będą dokonywane za pośrednictwem jednego koordynatora. - Uczelnia nie posiada zaplecza magazynowego. Dostawa materiałów eksploatacyjnych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw częściowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego. -Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów eksploatacyjnych w terminie: materiały eksploatacyjne zgłoszone do godz. 15.00 w drugim dniu od złożenia zamówienia najpóźniej do godz. 13.00 -Koszty transportu zamówionych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca. -Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień poprzez: - zgłoszenia telefoniczne, - za pośrednictwem faksu, - mail, 10. Oferty równoważne -Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 1 do SIWZ. -Artykuł równoważny musi być artykułem fabrycznie nowym, nieregerowanym i nie posiadającym żadnych elementów wcześniej używanych czy modyfikowanych. - Wykonawca winien zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność. - Zamawiający zaznacza, iż materiały równoważne muszą zapewnić bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego, a w szczególności na papierze białym obustronnie powlekanym o gramaturze 250 g/m2 wykorzystywanym do drukowania świadectw ukończenia studiów jak i papierze celulozowym obustronnie powlekanym o gramaturze 170 g/m2 do drukowania odpisów dyplomów ukończenia studiów. Druk winien być czytelny i wyraźny bez smug czy rozmazań. - W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych. - Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i jakościowych w odniesieniu do asortymentu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca winien dołączyć do oferty między innymi: " dla drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19758 norma dla tonerów kolorowych i normy ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych lub norm równoważnych, przy czym raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. Dokumenty winny zostać wystawione przez producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych lub ich importera, "Karty Charakterystyki Bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz. U. UE L 2006 Nr 396 s. 1) zmienionego Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 317/2014 z dnia 27 marca 2014 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) w odniesieniu do załącznika XVII (substancje CMR) (Dz. U. UE L 2014 Nr 93 s. 24) lub im równoważnymi. 10.8Artykuły równoważne winny być określone w załączniku nr 1 do SIWZ poprzez nazwę producenta zamienników, symbolu/kodu artykułu oraz poprzez informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron formatu A4) lub na oddzielnym dokumencie sporządzonym według wzoru zamawiającego. - Wykonawca oferujący artykuły równoważne winien dołączyć do oferty wzór opakowania oferowanego artykułu równoważnego w postaci wydruku ze strony producenta czy fotografii. Informacje takie mogą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej (dyskietka, krążek). - Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 2 dni liczonych od daty wezwania, a Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu. - Zamawiający zastrzega, iż w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych (w tym również materiałów testowanych), zamawiający będzie dochodził od wykonawcy zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. - W przypadku trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego użytkowanie sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na taki sam produkt lub w przypadku braku na rynku urządzenia tego typu na urządzenie o parametrach nie gorszych niż nieuszkodzone (po uprzedniej akceptacji modelu przez zamawiającego). - Większość urządzeń biurowych posiada aktualną gwarancję producenta. Jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów równoważnych Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. - W przypadku kiedy w ramach reklamacji wymieniony materiał równoważny dalej wykazuje wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy w tym również i obowiązującej w umowie ceny, materiału oryginalnego producenta urządzenia. 11. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych co najmniej 2 razy w ciągu roku, w celu ich utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz.U. 2013 poz. 21 z póżn.zm.), - Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół przyjęcia zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz protokół przekazania odpadów do utylizacji, - Wszelkie koszty związane z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji obciążają Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje jednego zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery i/lub tusze) o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione zamówienia wykonał lub wykonywane są należycie załączając dowody potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta wraz z formularzem cenowym W formularzu należy podać nazwę producenta oraz nazwę produktu nadaną przez producenta lub numer katalogowy dla oferowanych produktów równoważnych. Forma dokumentu oryginał tj. dokument podpisany przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Wzór oferty wraz z formularzem stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 5000.00 ZŁ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)