GuidZP400 |
c6c32f76-2e58-40ce-8eb5-11006efa71fc
|
Biuletyn |
578430-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Regon |
28875100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20954
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-81 72-44-360
|
Zamawiajacy fax |
081 746-71-55
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk4.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spksk4.lublin.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, kurierem
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA
|
Numer referencyjny |
EDZ.242.95/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA ARTYKUOW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA
Zadanie nr 1 Artykuły elektryczne
Zadanie nr 2 Żarówki do aparatury medycznej
Zadanie nr 3 Artykuły ogólnobudowlane
Zadanie nr 4 Artykuły malarskie
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania
oceny tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 115 000,00 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty):
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 90 000,00 3 10 000,00
2. 7 000,00 4 8 000,00
W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa towarów stanowiących przedmiot postępowania (co najmniej jednego z nich- nie wymaga się, aby zamówienie obejmowało wszystkie produkty wymienione w załącznikach nr 1-4) o wartości nie mniejszej niż 287 000,00 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy dla dostawy referencyjnej podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty):
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 230 000,00 3 22 000,00
2. 15 000,00 4 20 000,00
W przypadku
Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający
przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano
ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu,
Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs
przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem
publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt A):
1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ);
2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej:
a) nazwę handlową przedmiotu zamówienia, jego producenta (uzupełniająco jeżeli występują - zaleca się podanie nazwy własnej i oznaczeń katalogowych),
b) wielkość zamówienia w sztukach elementów, dla których w SIWZ określono zapotrzebowanie ilościowe
c) cenę jednostkową netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe
d) stawkę podatku VAT
e) wartość pozycji asortymentowej netto i brutto i łącznie dla każdego z pakietów ( dla pozycji, w których podatek VAT rozlicza Zamawiający wg ustawy o VAT jako odwrotne obciążenie - należy pominąć obliczenie wartości brutto a wpisać zwrot„ odwrotne obciążenie” lub podobny –Zamawiający w celu porównania ofert- samodzielnie doliczy podatek VAT)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto, z zastrzeżeniem pozycji, dla których zastosowanie ma „ odwrotne obciążenie” podatkiem VAT i dla których zmiana VAT nie wpływa na poziom wskazanej w ofercie ceny netto;
c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;
d) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
6. dotyczy tylko zadania nr 4 - Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umową w wysokości 1% wartości umowy w przypadku braku dostarczenia dokumentu, o którym mowa § 1 ust. 4.
7. W przypadku zwiększenia wartości brutto a - w przypadku pozycji, dla których zastosowane ma „odwrotne obciążenie” podatkiem VAT – zwiększenia wartości netto poszczególnych elementów przedmiotu umowy przez Dostawcę, Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
|
IV 4 4 data |
2017-09-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły elektryczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38519500-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Żarówki do aparatury medycznej - 35 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły ogólnobudowlane - 55 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-21T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły malarskie - 60 pozycji asortymentowych
|
| |