DOSTAWA ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA

Data publikacji 2017-08-30
Data zakończenia 2017-09-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578430-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004, 310000006, 385195001, 441900008, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA ARTYKUOW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA

Zadanie nr 1 Artykuły elektryczne
Zadanie nr 2 Żarówki do aparatury medycznej
Zadanie nr 3 Artykuły ogólnobudowlane
Zadanie nr 4 Artykuły malarskie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6c32f76-2e58-40ce-8eb5-11006efa71fc
Biuletyn 578430-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Regon 28875100000
Zamawiajacy adres ulica ul. dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20954
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-81 72-44-360
Zamawiajacy fax 081 746-71-55
Zamawiajacy email dzp@spsk4.lublin.pl
Adres strony url www.spsk4.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk4.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spksk4.lublin.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, kurierem
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA
Numer referencyjny EDZ.242.95/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA ARTYKUOW TECHNICZNYCH -4 ZADANIA Zadanie nr 1 Artykuły elektryczne Zadanie nr 2 Żarówki do aparatury medycznej Zadanie nr 3 Artykuły ogólnobudowlane Zadanie nr 4 Artykuły malarskie
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-21T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 115 000,00 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 90 000,00 3 10 000,00 2. 7 000,00 4 8 000,00 W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa towarów stanowiących przedmiot postępowania (co najmniej jednego z nich- nie wymaga się, aby zamówienie obejmowało wszystkie produkty wymienione w załącznikach nr 1-4) o wartości nie mniejszej niż 287 000,00 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie – minimalny warunek wartościowy dla dostawy referencyjnej podlega sumowaniu adekwatnie do zakresu składanej oferty): Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 230 000,00 3 22 000,00 2. 15 000,00 4 20 000,00 W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1. dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt A): 1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a) nazwę handlową przedmiotu zamówienia, jego producenta (uzupełniająco jeżeli występują - zaleca się podanie nazwy własnej i oznaczeń katalogowych), b) wielkość zamówienia w sztukach elementów, dla których w SIWZ określono zapotrzebowanie ilościowe c) cenę jednostkową netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe d) stawkę podatku VAT e) wartość pozycji asortymentowej netto i brutto i łącznie dla każdego z pakietów ( dla pozycji, w których podatek VAT rozlicza Zamawiający wg ustawy o VAT jako odwrotne obciążenie - należy pominąć obliczenie wartości brutto a wpisać zwrot„ odwrotne obciążenie” lub podobny –Zamawiający w celu porównania ofert- samodzielnie doliczy podatek VAT) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto, z zastrzeżeniem pozycji, dla których zastosowanie ma „ odwrotne obciążenie” podatkiem VAT i dla których zmiana VAT nie wpływa na poziom wskazanej w ofercie ceny netto; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie; d) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy. 5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy. 6. dotyczy tylko zadania nr 4 - Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umową w wysokości 1% wartości umowy w przypadku braku dostarczenia dokumentu, o którym mowa § 1 ust. 4. 7. W przypadku zwiększenia wartości brutto a - w przypadku pozycji, dla których zastosowane ma „odwrotne obciążenie” podatkiem VAT – zwiększenia wartości netto poszczególnych elementów przedmiotu umowy przez Dostawcę, Odbiorcy przysługuje prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
IV 4 4 data 2017-09-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły elektryczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38519500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Żarówki do aparatury medycznej - 35 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły ogólnobudowlane - 55 pozycji asortymentowych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły malarskie - 60 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostaw cząstkowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)