GuidZP400 |
6b64effa-7291-4c8f-99b2-4df37357655a
|
Biuletyn |
581809-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Marcinowice
|
Regon |
89071836600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliana Tuwima
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Marcinowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 585 226
|
Zamawiajacy fax |
748 585 231
|
Zamawiajacy email |
mulkar@wp.pl
|
Adres strony url |
www.bip.marcinowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach Osi Priorytetowej nr 2 „Technologie Informacyjno – komunikacyjne” Poddziałanie nr 2.1.4 „E-usługi publiczne – ZIT AW” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.marcinowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Marcinowice, ul. Tuwima 2, 58 – 124 Marcinowice pok. Nr 21 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozwój e-usług publicznych na obszarze Gminy Marcinowice
|
Numer referencyjny |
OR.271.11.2012
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz integracji tego Systemu z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP.
W skład Systemu wchodzą następujące elementy:
- System Dziedzinowy,
- Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją,
- System Usług Elektronicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
392845,53
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał :
• co najmniej jedną dostawę zaprojektowania, budowy i wdrożenia systemu online w technologii trójwarstwowej wraz z usługami serwisowymi w kwocie minimum 100 tys zł.,
• co najmniej jedną dostawę systemu dziedzinowego, obiegu dokumentów i e-usług za kwotę minimum 300 tys. złotych brutto,
• co najmniej jedną dostawę modułu elektronicznych płatności;
• co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem usług elektronicznych polegających na opracowaniu wzorów dokumentów i formularzy - minimum 13 sztuk formularzy.
Ponadto w ramach przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada do wykonania zadania zespół spełniający co najmniej następujące wymagania:
• Kierownika projektu – (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w projektach z zakresu zamówienia, certyfikat PRINCE2 Foundation lub równoważny w odpowiednim zakresie;
• Analityk Biznesowy—(min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w projektach z zakresu zamówienia;
• Architekt/Projektant- (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 lat w projektach z zakresu zamówienia;
• Programista- (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w integrowaniu rozwiązań e Puap,
• Wdrożeniowiec/ szkoleniowiec- (min. 2 osoby) doświadczenie minimum 3 letnie, we wdrażaniu Systemów Dziedzinowych
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób, o których mowa powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. Wykaz winien potwierdzać wykonanie przez Wykonawcę: a) co najmniej jedną dostawę zaprojektowania, budowy i wdrożenia systemu online w technologii trójwarstwowej wraz z usługami serwisowymi w kwocie minimum 100 tyś zł., b) co najmniej jedną dostawę systemu dziedzinowego, obiegu dokumentów i e-usług za kwotę minimum 300 tys. złotych brutto, c) co najmniej jedną dostawę modułu elektronicznych płatności; d) co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem usług elektronicznych polegających na opracowaniu wzorów dokumentów i formularzy, - wypełnić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykaz winien potwierdzać dysponowanie: a) Kierownika projektu – (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w projektach z zakresu zamówienia, certyfikat PRINCE2 Profesional lub równoważny w odpowiednim zakresie; b) Analityk Biznesowy—(min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w projektach z zakresu zamówienia, certyfikat OMG UML oraz OMG BPMN lub równoważny w odpowiednim zakresie; c) Architekt/Projektant- (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 lat w projektach z zakresu zamówienia, certyfikat OMG BPM lub równoważny w odpowiednim zakresie; d) Programista- (min. 1 osoba) doświadczenie minimum 3 letnie w integrowaniu rozwiązań e Puap, e) Wdrożeniowiec/ szkoleniowiec- (min. 2 osoby) doświadczenie minimum 3 letnie, we wdrażaniu Systemów Dziedzinowych Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji osób, o których mowa powyżej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawcy dostarczą : 1) próbkę Systemu (złożoną zgodnie z opisem w załączniku nr 7 pkt.14 do SIWZ) zawierającą oprogramowanie oferowane Zamawiającemu w ramach złożonej oferty, które potwierdzi, że oprogramowanie oferowane Zamawiającemu posiada funkcjonalności opisane w załączniku do formularza ofertowego, próbka Systemu musi być złożona na płycie CD/DVD.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ; 3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w III.4 pkt.1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokument, o którym mowa w powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt.1 niniejszego ogłoszenia. 11) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w części III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w B.S. Świdnica O/Marcinowice 60 9531 1029 9001 0000 0101 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.12.2017 na „Rozwój e-usług publicznych na obszarze Gminy Marcinowice”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie lub złożony osobiście w pokoju nr 208, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach:
a. jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna)
b. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|