GuidZP400 |
74a1684f-4a21-45c4-affe-86033e80ed52
|
Biuletyn |
587666-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
|
Regon |
81014599300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70383
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 254 950
|
Zamawiajacy fax |
914 225 533
|
Zamawiajacy email |
zp@pupszczecin.pl
|
Adres strony url |
http://szczecin.praca.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://pup.szczecin.ibip.pl/public/?id=193431
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pup.szczecin.ibip.pl/public/?id=193431
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin (pok. nr 257 - sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.
|
Numer referencyjny |
ZP.2.2420.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia, jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego:
CZĘŚĆ I – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne;
CZĘŚĆ II – Sprzęt komputerowy (komputery biurkowe);
CZĘŚĆ III - Drukarki wraz z materiałami eksploatacyjnymi (drukarki atramentowe A4);
CZĘŚĆ IV – Serwery (Serwer NAS);
CZĘŚĆ V – Materiały eksploatacyjne.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (termin dostawy) dla CZĘŚCI I - V: nie dłużej niż 20 dni kalendarzowych po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy. Dostawa poszczególnych CZĘŚCI zamówienia zostanie zrealizowana w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
W przypadku składania oferty wspólnej dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć: Opis oferowanego produktu (w tym zawierający opis produktów/rozwiązań równoważnych, jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie), w zależności od CZĘŚCI na którą Wykonawca składa swoją ofertę.
W przypadku składania oferty wspólnej, na daną CZĘŚĆ zamówienia, Wykonawca składa jeden wspólny dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1) Aktualne na dzień składania ofert „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia”, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów określonych w Rozdziale V pkt 1 siwz. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
3) Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (o ile są znane). Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
5) Oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryterium, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
2. POZOSTAŁE DOKUMENTY:
1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stornie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej”, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to zgodnie z § 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale V pkt 4 ppkt 1 siwz, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Podpunkt 3) stosuje się odpowiednio.
5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W CZĘŚCI II - V, Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji o której mowa w pkt 2.
2. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nie będzie możliwe dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z ofertą Wykonawcy, z powodów niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania nowych produktów o parametrach nie gorszych niż wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego. Cena nowych oferowanych produktów nie może być wyższa od ceny wcześniej zaoferowanych produktów.
3. W przypadku o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu powodów dla których chce zaoferować nowe produkty wraz z dokumentacją techniczną oraz ceną nowo oferowanych produktów.
4. Zamawiający dokona badania przesłanek braku możliwości dostarczenia produktów wskazanych w ofercie oraz parametrów nowych produktów, w oparciu o informacje przedstawione przez Wykonawcę.
5. Zamawiający może przedłużyć odpowiednio terminy określone w umowie bez zastosowania kar umownych, jeżeli przyczyny będą obiektywne i nieleżące po stronie Wykonawcy np. siła wyższa, działanie osób trzecich.
6. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy będącej następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron.
7. Dopuszcza się możliwość następujących zmian w umowie: a) zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych; b) zmian będących następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, regulujących prawa i obowiązki stron.
8. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy za zgodą Zamawiającego. Zmiany te dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|