GuidZP400 |
3380bc87-da9b-4dd9-a575-24d77289dcc0
|
Biuletyn |
590686-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
|
Regon |
350132584
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zarzecze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
106
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-134
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6399250
|
Zamawiajacy fax |
(12)6399259
|
Zamawiajacy email |
przetargi@straz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.straz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie odpowiada w całości za
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, składanie osobiste
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa namiotów pneumatycznych
|
Numer referencyjny |
WZP.2370.19.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. namiotów pneumatycznych. Powierzchnia użytkowa podłogi 38 m2. Dwa wejścia zamykane na zamki błyskawiczne w ścianach szczytowych o wymiarach: szerokość minimum 1,8 metra i wysokość minimum 1,9 metra. Namiot musi posiadać przyłącza zapewniające możliwość napełniania komór powietrza alternatywnie poprzez pompkę z zasilaniem elektrycznym, pompkę awaryjną lub szybkie napełnianie powietrzem z butli. Na namiocie po obu stronach nadrukowane bezpośrednio na jego czaszy aktualne logo PSP oraz w dwóch rzędach,
w kolorze białym napis: PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA (wielkość liter 120 - 140 mm). Na namiocie nadrukowane w widocznym miejscu logo Województwa Małopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
126000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-10-23T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zdjęć, wizualizacji, katalogów, opisów, folderów zawierających opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów. 2. Raporty badań, atesty lub certyfikaty potwierdzające parametry techniczne oferowanych namiotów określone w opisie
przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych przesłanek: 1. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych
otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie. 3. Zmiany określone w pkt 1-2 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena
ofertowa. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Zmiana Wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem Podwykonawców. 6. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne
w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nieistotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 8. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.
|