GuidZP400 |
636ad96c-c3d6-4dce-a1fa-a0de6bc50df8
|
Biuletyn |
591279-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
|
Regon |
63976996400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szyperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-754
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8463819
|
Zamawiajacy fax |
61 8463820
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
|
Adres strony url |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wuppoznan.praca.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
WUPXXV/2/3321/3/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
2.1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym:
a) Zestaw komputerowy nr 1 (monitor nr 1 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 5 szt.
b) Zestaw komputerowy nr 2 (monitor nr 2 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 35 szt.
c) UPS – 20 szt.
d) aktualizacja oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji albo oprogramowanie równoważne:
• stacje robocze – 290 szt.,
• serwery plikowe - 7 szt.
2.2. Część 2: Dostawa drukarek i projektora, w tym:
a) drukarka laserowa kolorowa – 8 szt.
b) drukarka laserowa mono – 15 szt.
c) projektor – 1 szt.
2.3. Część 3:
a) Dostawa, wdrożenie i serwis dwóch urządzeń UTM.
b) Wsparcie dwóch serwerów HP.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 3 został określony w załączniku nr 7 stanowiącym integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że:
1.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
1.1.1 dwie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 1.
1.1.2 dwie dostawy drukarek lub projektorów o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2.
1.1.3 dwie dostawy urządzeń UTM o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3.
1.2 dysponuje zespołem osób, tj. co najmniej dwoma akredytowanymi inżynierami w tym co najmniej jednym na poziomie min. NSE7 oraz co najmniej jednym na poziomie min. NSE4 – dotyczy części 3.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw (dla części 1, 2 i 3) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykazu osób (dla części 3) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Część 1:
1. protokołu z przeprowadzonych testów BAPCo SYSmark 2014 potwierdzającego, spełnienie wymagań określonych w pkt 1.2 Tabeli nr 3 Załącznika nr 7 do SIWZ dla oferowanego urządzenia. Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona.
2. specyfikacji oferowanego oprogramowania antywirusowego określonego w Tabeli nr 5 Załącznika nr 7 do SIWZ - w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego,
Część 3:
3. oświadczania Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej),
4. certyfikatu ISO 9001 podmiotu serwisującego,
5. oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych,
6. w przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania) - dokumentu pochodzącego od importera tej technologii stwierdzającego, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami
o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1050) oraz dokumentu potwierdzającego, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W terminie wyznaczonym na dzień składania ofert:
a) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty,
b) stosowne Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
• w formie opisanej w ust. 1 pkt 1.4 - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów określających status prawny Wykonawcy
• w formie opisanej w rozdz. VII ust. 1 SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2. Oświadczenia, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie.
|
IV 4 4 data |
2017-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|