Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591279-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia:
2.1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym:
a) Zestaw komputerowy nr 1 (monitor nr 1 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 5 szt.
b) Zestaw komputerowy nr 2 (monitor nr 2 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 35 szt.
c) UPS – 20 szt.
d) aktualizacja oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji albo oprogramowanie równoważne:
• stacje robocze – 290 szt.,
• serwery plikowe - 7 szt.
2.2. Część 2: Dostawa drukarek i projektora, w tym:
a) drukarka laserowa kolorowa – 8 szt.
b) drukarka laserowa mono – 15 szt.
c) projektor – 1 szt.
2.3. Część 3:
a) Dostawa, wdrożenie i serwis dwóch urządzeń UTM.
b) Wsparcie dwóch serwerów HP.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 3 został określony w załączniku nr 7 stanowiącym integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 636ad96c-c3d6-4dce-a1fa-a0de6bc50df8
Biuletyn 591279-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Regon 63976996400000
Zamawiajacy adres ulica Szyperska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-754
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8463819
Zamawiajacy fax 61 8463820
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl
Adres strony url wuppoznan.praca.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia wuppoznan.praca.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja wuppoznan.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Numer referencyjny WUPXXV/2/3321/3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania oferty przez Wykonawcę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia: 2.1. Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym: a) Zestaw komputerowy nr 1 (monitor nr 1 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 5 szt. b) Zestaw komputerowy nr 2 (monitor nr 2 + komputer PC z zainstalowanym oprogramowaniem) – 35 szt. c) UPS – 20 szt. d) aktualizacja oprogramowania antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji albo oprogramowanie równoważne: • stacje robocze – 290 szt., • serwery plikowe - 7 szt. 2.2. Część 2: Dostawa drukarek i projektora, w tym: a) drukarka laserowa kolorowa – 8 szt. b) drukarka laserowa mono – 15 szt. c) projektor – 1 szt. 2.3. Część 3: a) Dostawa, wdrożenie i serwis dwóch urządzeń UTM. b) Wsparcie dwóch serwerów HP. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 – 3 został określony w załączniku nr 7 stanowiącym integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeśli wykaże, że: 1.1 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1.1.1 dwie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 1. 1.1.2 dwie dostawy drukarek lub projektorów o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 2. 1.1.3 dwie dostawy urządzeń UTM o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto każda – dotyczy części 3. 1.2 dysponuje zespołem osób, tj. co najmniej dwoma akredytowanymi inżynierami w tym co najmniej jednym na poziomie min. NSE7 oraz co najmniej jednym na poziomie min. NSE4 – dotyczy części 3.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykazu dostaw (dla części 1, 2 i 3) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykazu osób (dla części 3) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część 1: 1. protokołu z przeprowadzonych testów BAPCo SYSmark 2014 potwierdzającego, spełnienie wymagań określonych w pkt 1.2 Tabeli nr 3 Załącznika nr 7 do SIWZ dla oferowanego urządzenia. Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego poświadczonego przez Wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego przez BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. 2. specyfikacji oferowanego oprogramowania antywirusowego określonego w Tabeli nr 5 Załącznika nr 7 do SIWZ - w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, Część 3: 3. oświadczania Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej), 4. certyfikatu ISO 9001 podmiotu serwisującego, 5. oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych, 6. w przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania) - dokumentu pochodzącego od importera tej technologii stwierdzającego, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1050) oraz dokumentu potwierdzającego, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie wyznaczonym na dzień składania ofert: a) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, b) stosowne Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): • w formie opisanej w ust. 1 pkt 1.4 - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów określających status prawny Wykonawcy • w formie opisanej w rozdz. VII ust. 1 SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2. Oświadczenia, odrębnie dla każdej z części, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, określonej w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu powyższe oświadczenie.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)