Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Data publikacji 2017-09-21
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591358-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia pn.: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej jest:
Część I:
- Przełączniki dostępowe – 5 sztuk
- Macierz dyskowa – 1 sztuka
- Serwer – 2 sztuki
- Zasilacz awaryjny UPS – 2 sztuki
Część II
- Urządzenia wielofunkcyjne mono – 47 sztuk
- Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe – 3 sztuki
- Laptopy – 44 sztuki
Część III:
Oprogramowanie:
- MS WinSvrSTDCore 2016 OLP 2 lic NL Gov CoreLic. W ilości 8 sztuk.
- MS WinSvrCAL 2016 OLP NL Gov DvcCal. W ilości 300 sztuk licencji dostępowych.
- MS Windows 10 PRO OEM. W ilości: 48 sztuk
- MS Office 2016 Home & Business OEM. W ilości 44 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 396952df-beb6-4daa-a2e0-96119d7641c9
Biuletyn 591358-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 7081057500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 995 600
Zamawiajacy fax 334 995 652
Zamawiajacy email katarzyna_suchy@bielsko.biala.pl
Adres strony url www.mops.bielsko.biala.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.bielsko.biala.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-300 Bielsko-Biała, ul. K. Miarki 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
Numer referencyjny MOPS.DA-PSU.3211.5.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia pn.: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej jest: Część I: - Przełączniki dostępowe – 5 sztuk - Macierz dyskowa – 1 sztuka - Serwer – 2 sztuki - Zasilacz awaryjny UPS – 2 sztuki Część II - Urządzenia wielofunkcyjne mono – 47 sztuk - Urządzenia wielofunkcyjne kolorowe – 3 sztuki - Laptopy – 44 sztuki Część III: Oprogramowanie: - MS WinSvrSTDCore 2016 OLP 2 lic NL Gov CoreLic. W ilości 8 sztuk. - MS WinSvrCAL 2016 OLP NL Gov DvcCal. W ilości 300 sztuk licencji dostępowych. - MS Windows 10 PRO OEM. W ilości: 48 sztuk - MS Office 2016 Home & Business OEM. W ilości 44 sztuki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-10T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Tylko dla części II: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum za 200 000,00 zł brutto. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 4. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – JDZ - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - złożyć w ciągu 3 dni od momentu ukazania się informacji z otwarcia ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie – Załącznik nr 4. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. (dla części II)
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - część 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), - część 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 2 lit. b - e można złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w kasie – Pawilon A (kasa – czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1240 4142 1111 0010 4500 4150 BANK PEKAO SA o/B-B podając w tytule przelewu: „Wadium – dostawa sprzętu komputerowego.” 6 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7 Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nie wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust 3, albo gdy nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. 10 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stornie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony niniejszej umowy nie miały wpływu, b) zmiany w zakresie podatku VAT; jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczania stawek wynagrodzenia powiększonych o podatek od towarów i usług według obowiązującej stawki, c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć - działania siły wyższej, d) zmiany materiałowe pod warunkiem, że wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) w przypadku wycofania lub niedostępności na rynku urządzenia oferowanego – zmiana na urządzenie o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)