1. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno-użytkowych dla poszczególnych urządzeń medycznych zawierają załączniki 1.1 do SIWZ przypisane do poszczególnych części zamówienia:
Część nr 1 – Echokardiograf z głowicą naczyniową – Aparat USG kardiologiczny
Część nr 2 – Zestaw prób wysiłkowych
Część nr 3 – System Holtera
Część nr 4 – KTG
Część nr 5 – Fotel ginekologiczny.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej części zamówienia.
2. Zaoferowanie urządzenie medyczne musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2017 r. Nie dopuszcza się oferowania urządzeń rekondycjonowanych oraz urządzeń demonstracyjnych. Urządzenia muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia medycznego pracownikom wskazanym przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym program szkolenia personelu medycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia/ kursu poza siedzibą Zamawiającego.
4. Zaoferowane urządzenie medyczne musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
5. Wymagany okres gwarancji na urządzenie medyczne wynosi min. 24 miesiące od daty odbioru przez Zamawiającego.
6. W okresie gwarancji Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a. bezpłatnej, planowej technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z
zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy.
b. przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do 24 godzin w dni robocze(od poniedziałku
do piątku w godz. 7.00 do 15.00) od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za
przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma
doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze
telefonicznego wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika
działu serwisu Wykonawcy.
c. naprawy urządzenia medycznego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych (od
poniedziałku do piątku) od daty zgłoszenia awarii, w przypadku konieczności importu
części zamiennych lub konieczności naprawy urządzenia poza granicami kraju przy
zapewnieniu urządzenia zastępczego na czas naprawy Zamawiający wyraża zgodę na
wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 14 dni roboczych.
d. przekazania Zamawiającemu, po każdej planowanej czynności serwisowej oraz każdej
naprawie, raportu serwisowego zawierającego opis wykonanych czynności serwisowych
lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem
czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej.
7. Serwis urządzenia medycznego musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 Ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz wykonywania czynności serwisowych.
8. Wykazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Przedmiot zamówienia musi być oznakowana przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
11. Opis oferowanego urządzenia medycznego nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez składne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych odnoszących się do poszczególnych urządzeń objętych zamówieniem.
12. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez wykonawcę parametrów techniczno-użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy.
|
GuidZP400 |
83ebed2b-eb26-4f19-b1fa-b6365b2c2ffa
|
Biuletyn |
591364-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
930255237
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wińsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-160
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
726049660,
|
Zamawiajacy fax |
713899181
|
Zamawiajacy email |
zpzla@interia.pl,
|
Adres strony url |
spzozwinsko.bipstrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej” Działania nr 6.2 „Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu „Wdrożenie nowych rozwiązań w zakresie opieki koordynowanej poprzez doposażenie w sprzęt medyczny gabinetów ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Wińsku” nr RDPS.06.02.00-02-0050/16-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
spzozwinsko.bipstrona.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
spzozwinsko.bipstrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wińsku, ul. Plac Wolności 13, 56-160 Wińsko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wińsku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno-użytkowych dla poszczególnych urządzeń medycznych zawierają załączniki 1.1 do SIWZ przypisane do poszczególnych części zamówienia:
Część nr 1 – Echokardiograf z głowicą naczyniową – Aparat USG kardiologiczny
Część nr 2 – Zestaw prób wysiłkowych
Część nr 3 – System Holtera
Część nr 4 – KTG
Część nr 5 – Fotel ginekologiczny.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedno lub więcej części zamówienia.
2. Zaoferowanie urządzenie medyczne musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2017 r. Nie dopuszcza się oferowania urządzeń rekondycjonowanych oraz urządzeń demonstracyjnych. Urządzenia muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie oraz udzielenie instruktażu w zakresie obsługi urządzenia medycznego pracownikom wskazanym przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym program szkolenia personelu medycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia/ kursu poza siedzibą Zamawiającego.
4. Zaoferowane urządzenie medyczne musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
5. Wymagany okres gwarancji na urządzenie medyczne wynosi min. 24 miesiące od daty odbioru przez Zamawiającego.
6. W okresie gwarancji Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:
a. bezpłatnej, planowej technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z
zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy.
b. przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do 24 godzin w dni robocze(od poniedziałku
do piątku w godz. 7.00 do 15.00) od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za
przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma
doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze
telefonicznego wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika
działu serwisu Wykonawcy.
c. naprawy urządzenia medycznego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych (od
poniedziałku do piątku) od daty zgłoszenia awarii, w przypadku konieczności importu
części zamiennych lub konieczności naprawy urządzenia poza granicami kraju przy
zapewnieniu urządzenia zastępczego na czas naprawy Zamawiający wyraża zgodę na
wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 14 dni roboczych.
d. przekazania Zamawiającemu, po każdej planowanej czynności serwisowej oraz każdej
naprawie, raportu serwisowego zawierającego opis wykonanych czynności serwisowych
lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem
czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej.
7. Serwis urządzenia medycznego musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 Ustawy o wyrobach medycznych. W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz wykonywania czynności serwisowych.
8. Wykazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Przedmiot zamówienia musi być oznakowana przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
11. Opis oferowanego urządzenia medycznego nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez składne wskazanie parametrów zaoferowanego urządzenia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno-użytkowych odnoszących się do poszczególnych urządzeń objętych zamówieniem.
12. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez wykonawcę parametrów techniczno-użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia.
2) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany wyrób medyczny odpowiada normom lub specyfikacjom technicznym obowiązującym dla tego wyrobu oraz jest wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) – załącznik nr 5
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|