Dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Środa Śląska
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591759-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę i instalację następujących urządzeń:
CZĘŚĆ A:
1) Serwer Backup (NAS) wraz z dyskami - 1 szt
2) Przełącznik sieciowy 48 porty 10/100/1000 BaseT - 4 szt
3) Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego – UTM - 1 szt
4) Stacja robocza - komputer stacjonarny - 25 szt

CZĘŚĆ B:
1) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ


Dodatkowe informacje

GuidZP400 1faf16bc-9b73-4035-b8da-d30328c5b770
Biuletyn 591759-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina i Miasto Środa Śląska
Regon 69291493227000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Środa Śląska
Zamawiajacy kod pocztowy 55300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 960 724
Zamawiajacy fax 713 173 405
Zamawiajacy email izp_zap@srodaslaska.pl
Adres strony url www.srodaslaska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu informatycznego jako element wdrożenia e-usług w ramach projektu pn.: „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1. „E-usługi publiczne”, Poddziałania 2.1.1. E-usługi publiczne – konkurs horyzontalny Schemat 2.1 A Tworzenie lub rozwój (poprawa e-dojrzałości) e-usług publicznych (A2B, A2C): e) zakładające rozwój elektronicznych usług publicznych w zakresie e-administracji Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014–2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.srodaslaska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Środzie Śląskiej pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”
Numer referencyjny WZP 271.1-58/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II”. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i instalację następujących urządzeń: CZĘŚĆ A: 1) Serwer Backup (NAS) wraz z dyskami - 1 szt 2) Przełącznik sieciowy 48 porty 10/100/1000 BaseT - 4 szt 3) Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego – UTM - 1 szt 4) Stacja robocza - komputer stacjonarny - 25 szt CZĘŚĆ B: 1) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) Dla części A: co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie, instalacji  i konfiguracji sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem  o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każde. Przy czym wymaga się, aby wykazane zamówienie obejmowały co najmniej dostawę, instalację  i konfigurację serwera serwerów oraz minimum 5 stacji roboczych. b) Dla części B: co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie, instalacji  i konfiguracji sprzętu o którym mowa w części B na kwotę nie mniejszą niż 3000 zł brutto każde. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: a) Dla części A: Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu informatycznego (minimum 2 osoby) posiadająca: ◦ udział w minimum 2 dostawach, konfiguracji i uruchomieniu sprzętu informatycznego (co najmniej: serwer oraz stacje robocze) na stanowisku instalatora, b) Dla części B: Specjalista w zakresie konfiguracji i uruchomienie sprzętu o którym mowa w części B (minimum 2 osoby) posiadająca: ◦ udział w minimum 2 dostawach, konfiguracji i uruchomieniu sprzętu o którym mowa w części nr 2 na stanowisku instalatora, Uwaga: W przypadku składania ofert na kilka części wymaga się aby na każdą część był wskazany inny personel.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych przez Zamawiającego w siwz –do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego  Wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty: Deklaracje CE, wyniki testów, karty katalogowe, certyfikaty sprzętu i oprogramowania itp. wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ. Ww. dokumenty mają potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę parametrów oferowanych urządzeń i oprogramowania zadeklarowanych w formularzu cenowo sprzętowym załącznik nr 1A do SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy załączonymi dokumentami a wymaganiami technicznymi określonymi w załączniku nr 8  do SIWZ, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy w związku z niezgodnością jej treści z treścią SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;
Czy wadium 1
Wadium 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części A: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100 Dla części B: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) 1.2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 ( z dopiskiem Dostawa i instalacja urządzeń informatycznych w ramach projektu „Opracowanie i wdrożenie e-usług dla społeczeństwa w gminie Środa Śląska Etap II” część A / część B) Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 1.2. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 1.3. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 1.9. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 1.4. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 1.5 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 1.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.1. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. 2) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 5) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług; 6) w przypadku zmiany terminu realizacji Umowy, spowodowanego przerwą w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - zmiana umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest, gdy przerwa w realizacji przedmiotu umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego; 7) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona, 8) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, 9) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 10) w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres, numer rachunku bankowego, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, 11) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, będzie następstwem wytycznych i/lub zaleceń Instytucji Zarządzającej, która przyznała środki UE na współfinansowanie zamówienia.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)