Dostawa sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zabezpieczeniu 34 WOG w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 3 części

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-09 00:00:00
Instytucja 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593989-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (3 zadania) i swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu:
1) Część nr 1 (Zadanie nr 1) – asortyment I – dostawa sprzętu gospodarczego:
dozowniki plastikowe, drabiny aluminiowe, godła państwowe, grabie metalowe, kłódki pałąkowe, komplety MOP, kosze uchylne na śmieci, lustra biurowe, myjki teleskopowe, podkłady pod fotel, pojemniki na ręczniki papierowe, popielnice stojące, przedłużacze elektryczne, ściągacze wody, tabliczki przydrzwiowe, uchwyty plastikowe na papier toaletowy, wiadra MOP, wieszaki łazienkowe na ręczniki, zegary ścienne, zestawy do sprzątania z wózkiem, łopaty do śniegu, szczotki do użytku domowego, szczotki do zamiatania ulic, szufelki plastikowe ze zmiotką, szczotki do WC z pojemnikiem.
2) Część nr 2 (Zadanie nr 2) – asortyment II – dostawa sprzętu gospodarczego:
Baterie alkaiczne, drążki teleskopowe, do zasłony prysznicowej, koszulki krystaliczne na spis inwentarza, maty gumowe, wycieraczki gumowe, zasłony prysznicowe.
3) Część nr 3 (Zadanie nr 3) – asortyment III – dostawa sprzętu gospodarczego:
Odkurzacze wielofunkcyjne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5A do SIWZ (Zadanie nr 1), Załączniku nr 5B do SIWZ (Zadanie nr 2), Załączniku nr 5C do SIWZ (Zadanie nr 3).
UWAGA:
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy dokonuje zakupów po cenach jednostkowych niższych od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.). Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, dostarczony
w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi wraz z ulotką informacyjną lub etykietą potwierdzającą wymagany opis produktu, ilość, rodzaj, parametry oraz jego przeznaczenie.
5. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego:
1) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Konopnickiej 5, 35-211 Rzeszów;
2) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica;
3) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Poniatowskiego 49A, 37-500 Jarosław;
4) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko.
8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 064c8109-9046-4ae2-b608-a4780c0f3d3a
Biuletyn 593989-N-2017
Zamawiajacy nazwa 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Regon 18069037300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11 B
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 261 15 56 59
Zamawiajacy fax 261 15 63 85
Zamawiajacy email zamowienia34wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.34wog.wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka wojskowa
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia Nie dotyczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.34wog.wp.mil.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne Nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy skłądać wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zabezpieczeniu 34 WOG w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 3 części
Numer referencyjny ZP/61/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (3 zadania) i swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu: 1) Część nr 1 (Zadanie nr 1) – asortyment I – dostawa sprzętu gospodarczego: dozowniki plastikowe, drabiny aluminiowe, godła państwowe, grabie metalowe, kłódki pałąkowe, komplety MOP, kosze uchylne na śmieci, lustra biurowe, myjki teleskopowe, podkłady pod fotel, pojemniki na ręczniki papierowe, popielnice stojące, przedłużacze elektryczne, ściągacze wody, tabliczki przydrzwiowe, uchwyty plastikowe na papier toaletowy, wiadra MOP, wieszaki łazienkowe na ręczniki, zegary ścienne, zestawy do sprzątania z wózkiem, łopaty do śniegu, szczotki do użytku domowego, szczotki do zamiatania ulic, szufelki plastikowe ze zmiotką, szczotki do WC z pojemnikiem. 2) Część nr 2 (Zadanie nr 2) – asortyment II – dostawa sprzętu gospodarczego: Baterie alkaiczne, drążki teleskopowe, do zasłony prysznicowej, koszulki krystaliczne na spis inwentarza, maty gumowe, wycieraczki gumowe, zasłony prysznicowe. 3) Część nr 3 (Zadanie nr 3) – asortyment III – dostawa sprzętu gospodarczego: Odkurzacze wielofunkcyjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5A do SIWZ (Zadanie nr 1), Załączniku nr 5B do SIWZ (Zadanie nr 2), Załączniku nr 5C do SIWZ (Zadanie nr 3). UWAGA: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy dokonuje zakupów po cenach jednostkowych niższych od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.). Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi wraz z ulotką informacyjną lub etykietą potwierdzającą wymagany opis produktu, ilość, rodzaj, parametry oraz jego przeznaczenie. 5. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego: 1) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Konopnickiej 5, 35-211 Rzeszów; 2) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica; 3) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Poniatowskiego 49A, 37-500 Jarosław; 4) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko. 8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia. 9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do dnia 14 dni roboczych najpóźniej od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) – dotyczy każdej części zamówienia. 2. Termin wskazany w ust. 1 stanowi termin graniczny. Wykonawca w złożonej ofercie proponuje termin realizacji zamówienia w dniach roboczych, za które otrzyma stosowną liczbę punktów składających się na łączną punktację, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty (patrz. Rozdz. XV ust. 1 pkt 1 lit. b i pkt 2 lit. b SIWZ). 3. Umowa z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia zawarta zostanie niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem przepisów ustawy Pzp (w szczególności art. 94 ust. 1 pkt 2, art. 94 ust. 2). 4. Postanowienia ust. 1-3 dotyczą wszystkich części zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznyc
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy - Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej. W związku z powyższym nie żąda się oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularz/e kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie przewiduje możliwości wprowadzenia zmian w umowie, za wyjątkiem wynikających z ustawy Pzp, w szczególności z art. 144 ust. 1-1e
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)