GuidZP400 |
064c8109-9046-4ae2-b608-a4780c0f3d3a
|
Biuletyn |
593989-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
|
Regon |
18069037300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35-111
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
261 15 56 59
|
Zamawiajacy fax |
261 15 63 85
|
Zamawiajacy email |
zamowienia34wog@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.34wog.wp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.34wog.wp.mil.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie dotyczy
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotyczy
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy skłądać wyłącznie w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11 b, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna (budynek 12, pokój nr 1)
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zabezpieczeniu 34 WOG w Rzeszowie – zamówienie z podziałem na 3 części
|
Numer referencyjny |
ZP/61/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę sprzętu gospodarczego dla OT pozostających na zaopatrzeniu 34 WOG w Rzeszowie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (3 zadania) i swym zakresem obejmuje dostawę następującego asortymentu:
1) Część nr 1 (Zadanie nr 1) – asortyment I – dostawa sprzętu gospodarczego:
dozowniki plastikowe, drabiny aluminiowe, godła państwowe, grabie metalowe, kłódki pałąkowe, komplety MOP, kosze uchylne na śmieci, lustra biurowe, myjki teleskopowe, podkłady pod fotel, pojemniki na ręczniki papierowe, popielnice stojące, przedłużacze elektryczne, ściągacze wody, tabliczki przydrzwiowe, uchwyty plastikowe na papier toaletowy, wiadra MOP, wieszaki łazienkowe na ręczniki, zegary ścienne, zestawy do sprzątania z wózkiem, łopaty do śniegu, szczotki do użytku domowego, szczotki do zamiatania ulic, szufelki plastikowe ze zmiotką, szczotki do WC z pojemnikiem.
2) Część nr 2 (Zadanie nr 2) – asortyment II – dostawa sprzętu gospodarczego:
Baterie alkaiczne, drążki teleskopowe, do zasłony prysznicowej, koszulki krystaliczne na spis inwentarza, maty gumowe, wycieraczki gumowe, zasłony prysznicowe.
3) Część nr 3 (Zadanie nr 3) – asortyment III – dostawa sprzętu gospodarczego:
Odkurzacze wielofunkcyjne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5A do SIWZ (Zadanie nr 1), Załączniku nr 5B do SIWZ (Zadanie nr 2), Załączniku nr 5C do SIWZ (Zadanie nr 3).
UWAGA:
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy dokonuje zakupów po cenach jednostkowych niższych od kwoty 3500 zł brutto/szt.(j.m.). Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3,5 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, dostarczony
w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi wraz z ulotką informacyjną lub etykietą potwierdzającą wymagany opis produktu, ilość, rodzaj, parametry oraz jego przeznaczenie.
5. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego:
1) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Konopnickiej 5, 35-211 Rzeszów;
2) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica;
3) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Poniatowskiego 49A, 37-500 Jarosław;
4) Magazyn Sekcji Obsługi Infrastruktury, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko.
8. Ceny jednostkowe określone w formularzu kalkulacji ceny ofertowej pozostają niezmienne przez okres trwania zamówienia.
9. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału stanowi również Projekt umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39700000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do dnia 14 dni roboczych najpóźniej od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) – dotyczy każdej części zamówienia.
2. Termin wskazany w ust. 1 stanowi termin graniczny. Wykonawca w złożonej ofercie proponuje termin realizacji zamówienia w dniach roboczych, za które otrzyma stosowną liczbę punktów składających się na łączną punktację, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty (patrz. Rozdz. XV ust. 1 pkt 1 lit. b i pkt 2 lit. b SIWZ).
3. Umowa z Wykonawcą wybranym do realizacji zamówienia zawarta zostanie niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem przepisów ustawy Pzp (w szczególności art. 94 ust. 1 pkt 2, art. 94 ust. 2).
4. Postanowienia ust. 1-3 dotyczą wszystkich części zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznyc
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy - Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej i zdolności technicznej lub zawodowej. W związku z powyższym nie żąda się oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, formularz/e kalkulacji ceny ofertowej, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie |
Nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwości wprowadzenia zmian w umowie, za wyjątkiem wynikających z ustawy Pzp, w szczególności z art. 144 ust. 1-1e
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Nie dotyczy
|