GuidZP400 |
2c3609ca-c4f2-426f-9ff1-a72027cf3bcb
|
Biuletyn |
592981-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Regon |
210966680
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3-4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48957355576
|
Zamawiajacy fax |
+48957355612
|
Zamawiajacy email |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp., Kancelaria Ogólna - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych
|
Numer referencyjny |
WAD-VI.271.68.2017.AZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych w ilości 66.000 szt., w tym również wtórników tych tablic, wg niżej określonych rodzajów i szacunkowych ilości:
a) tablice zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w ilości 64 000 sztuk,
b) tablice zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe motocyklowe w ilości 1600 sztuk,
c) tablice zwyczajne, tymczasowe motorowerowe w ilości 400 sztuk.
Wskazane ilości tablic mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe nie będą miały wpływu na wartość umowy.
W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest również co najmniej 2 razy w miesiącu wykonać nieodpłatnie:
- protokólarny odbiór wycofanych tablic rejestracyjnych,
- złomowanie tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich odczytanie i ponowne użycie.
|
Cpv glowny przedmiot |
44423400-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Uwagi: Rozpoczęcie obowiązywania umowy planuje się od dnia 01.01.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca winien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie tablic rejestracyjnych do organu rejestrującego, o wielkości co najmniej 15.000 szt. rocznie każde, oraz obejmujące swoim zakresem odbiór tablic wycofanych z ruchu w celu ich utylizacji.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie co najmniej jeden z nich musi spełniać samodzielnie warunek, o którym mowa w niniejszym punkcie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym punkcie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/ów,
o którym mowa powyżej – zastosowanie ma § 7 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne;
2. Wykaz Dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych);
2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy);
4. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp , a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres i warunki wprowadzenia istotnych zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zostały wskazane w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|