GuidZP400 |
b4e8030f-dc7e-43d9-b871-b1205f9cf389
|
Biuletyn |
593816-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Skarszewy
|
Regon |
000528959
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Gen. J. Hallera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarszewy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 5882201
|
Zamawiajacy fax |
58 5882651
|
Zamawiajacy email |
skarszewy@skarszewy.pl
|
Adres strony url |
www.skarszewy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.skarszewy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Skarszewach, Plac Gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
SKG.ZP.271.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
1) Odział Przedszkolny w Szczodrowie, ul. Szkolna 1, 83-250 Skarszewy,
2) Odział Przedszkolny w Godziszewie/ Filia w Demlinie, Demlin 25, 83-209 Godziszewo,
3) Odział Przedszkolny w Więckowach, Więckowy 25, 83-250 Skarszewy,
4) Odział Przedszkolny w Pogódkach, ul. Szkolna 3, 83-236 Pogódki,
5) Punkt Przedszkolny w Pogódkach, ul. Cystersów 13,83-236 Pogódki,
6) Publiczne Gminne Przedszkole w Skarszewach nr 2, ul. Kopernika 1, 83-250 Skarszewy.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Pomoce dydaktyczne część 1 (pomoce dydaktyczne, gry, programy multimedialne i pozostałe).
2) Pomoce dydaktyczne część 2 (pomoc dydaktyczna do zajęć arteterapii – scena przenośna).
3. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum:
a) 140.000,00 zł dla pierwszej części niniejszego postępowania,
b) 30.000,00 zł dla drugiej części niniejszego postępowania,
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub dwie części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia.
UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj ą wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności określonych w niniejszym §.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonuj ą należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego,
5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia,
6) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7,
8) pozostałe zmiany określone w umowie.
3. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń:
1) stawki podatku od towarów i usług,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu, przy czym Zamawiający
zapłaci za wszystkie zrealizowane dostawy oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy.
4. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj ą pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|