Dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-09-27
Data zakończenia 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Gmina Skarszewy
Miejscowość Skarszewy
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593816-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
1) Odział Przedszkolny w Szczodrowie, ul. Szkolna 1, 83-250 Skarszewy,
2) Odział Przedszkolny w Godziszewie/ Filia w Demlinie, Demlin 25, 83-209 Godziszewo,
3) Odział Przedszkolny w Więckowach, Więckowy 25, 83-250 Skarszewy,
4) Odział Przedszkolny w Pogódkach, ul. Szkolna 3, 83-236 Pogódki,
5) Punkt Przedszkolny w Pogódkach, ul. Cystersów 13,83-236 Pogódki,
6) Publiczne Gminne Przedszkole w Skarszewach nr 2, ul. Kopernika 1, 83-250 Skarszewy.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

1) Pomoce dydaktyczne część 1 (pomoce dydaktyczne, gry, programy multimedialne i pozostałe).
2) Pomoce dydaktyczne część 2 (pomoc dydaktyczna do zajęć arteterapii – scena przenośna).


3. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4e8030f-dc7e-43d9-b871-b1205f9cf389
Biuletyn 593816-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Skarszewy
Regon 000528959
Zamawiajacy adres ulica Pl. Gen. J. Hallera
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Skarszewy
Zamawiajacy kod pocztowy 83-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 5882201
Zamawiajacy fax 58 5882651
Zamawiajacy email skarszewy@skarszewy.pl
Adres strony url www.skarszewy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skarszewy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Skarszewach, Plac Gen. Hallera 18, 83-250 Skarszewy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny SKG.ZP.271.23.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pomocy dydaktycznych do 6 placówek oświatowych w Gminie Skarszewy w ramach projektu pn. „Przedszkolak! To brzmi dumnie” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020: 1) Odział Przedszkolny w Szczodrowie, ul. Szkolna 1, 83-250 Skarszewy, 2) Odział Przedszkolny w Godziszewie/ Filia w Demlinie, Demlin 25, 83-209 Godziszewo, 3) Odział Przedszkolny w Więckowach, Więckowy 25, 83-250 Skarszewy, 4) Odział Przedszkolny w Pogódkach, ul. Szkolna 3, 83-236 Pogódki, 5) Punkt Przedszkolny w Pogódkach, ul. Cystersów 13,83-236 Pogódki, 6) Publiczne Gminne Przedszkole w Skarszewach nr 2, ul. Kopernika 1, 83-250 Skarszewy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Pomoce dydaktyczne część 1 (pomoce dydaktyczne, gry, programy multimedialne i pozostałe). 2) Pomoce dydaktyczne część 2 (pomoc dydaktyczna do zajęć arteterapii – scena przenośna). 3. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: jedno zamówienie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości minimum: a) 140.000,00 zł dla pierwszej części niniejszego postępowania, b) 30.000,00 zł dla drugiej części niniejszego postępowania,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na jedną lub dwie części zamówienia wystarczy, iż Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału dla jednej części zamówienia. UWAGA! Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj ą wpisu do rejestru lub ewidencji,
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem okoliczności określonych w niniejszym §. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonuj ą należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, 5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia, 6) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7, 8) pozostałe zmiany określone w umowie. 3. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) stawki podatku od towarów i usług, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zrealizowane dostawy oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 4. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności. 5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj ą pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)