GuidZP400 |
b196b670-6a79-4896-9a52-1b1edc5e9e63
|
Biuletyn |
589936-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
|
Regon |
630863147
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krysiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48618506200
|
Zamawiajacy fax |
+48618529806
|
Zamawiajacy email |
zampub@szoz.pl
|
Adres strony url |
www.szoz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szoz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szoz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Zespół Opieki nad Matka i Dzieckiem ul. B.Krysiewicza 7/8, 61-825 Poznań, kancelaria(budynek D, pokój D-11)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów do laparotomii i laparoskopii, leczenia nietrzymania moczu i korekcji narządów rodnych
|
Numer referencyjny |
ADZP-381-37/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zamówień częściowych. Zamówienie częściowe nr 1- Dostawa siatek do zabiegów korekty operacyjnej całkowitego wypadania narządów miednicy małej w laparotomii i laparoskopii . Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek do zabiegów korekty operacyjnej całkowitego wypadania narządów miednicy małej w laparotomii i laparoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 2- Dostawa sprzętu do chirurgii laparoskopowej i na otwarto
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do chirurgii laparoskopowej i na otwarto .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 3-Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu .Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 4- Dostawa systemu leczenia wypadania macicy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu leczenia wypadania macicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 5-Dostawa jednorazowego systemu do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego systemu do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Zamówienie częściowe nr 6- Dostawa taśmy do leczenia nietrzymania moczu. Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśmy do leczenia nietrzymania moczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Sekcja II.3.) Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Sekcja II.8.) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy – dla zadania częściowego: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych:Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 4.Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
www.start.logintrade.net
|
Elementy aukcji elektronicznej |
a) cena (brutto) (waga:60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji, b) okres przydatności (waga:40%, maksymalna ilość punktów - 40) - nie podlega
licytacji
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
|
Informaje przebiegu aukcji |
W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
|
Warunki do licytacji |
Minimalna wysokość postąpienia:
- zamówienie częściowe nr 1 - 50,00 zł
- zamówienie częściowe nr 2 - 400,00 zł
- zamówienie częściowe nr 3 - 300,00 zł
- zamówienie częściowe nr 4 - 300,00 zł
- zamówienie częściowe nr 5 - 200,00 zł
- zamówienie częściowe nr 6 - 20,00 zł
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
dla Windows 8: Internet Explorer 11
dla Windows 10: Internet Explorer 11
b) Pozostałe wymagania techniczne:
dostęp do sieci internet
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax
włączona obsługa JavaScript
zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
zainstalowany Acrobat Reader
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
30 minut
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zamknięcie aukcji elektronicznej następuje:
a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej;
b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia;
c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystąpienia do przetargu, tj.:
a. zmiana cen urzędowych,
b. zmiana stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2017-10-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|