GuidZP400 |
b9e5b59e-5dd3-4f71-8b73-7f53cf1a79ab
|
Biuletyn |
594897-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01138
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
43 12 312
|
Zamawiajacy email |
m.jaroszewska@igichp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.igichp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 11 pakietach.
|
Numer referencyjny |
AP.26.40.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych określonych w 11 pakietach:
-Pakiet nr 1: Akcesoria do aparatów do znieczuleń i respiratorów firmy Drager;
-Pakiet nr 2: Elektrody enzymatyczne;
-Pakiet nr 3: Rękawice chirurgiczne;
-Pakiet nr 4: Pokrowce na mediastinoskopy;
-Pakiet nr 5: Rękawice diagnostyczno - zabiegowe medyczne, nitrylowe.
-Pakiet nr 6: Rękawice diagnostyczno - zabiegowe medyczne, lateksowe;
-Pakiet nr 7: Mankiety do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi NIBP;
-Pakiet nr 8: Materiały zużywalne do pomp Medima;
-Pakiet nr 9: Strzykawki do pompy infuzyjnej, zestawy medyczne do podawania diet, chemioterapii oraz do inhalacji, gąbeczki do jamy ustnej, przewody nosowe, osłonki do głowic USG, maski tlenowe, cewniki i żel do cewnikowania , worki stomijne, zestawy do toalety jamy ustne;
-Pakiet nr 10: Worki do diurezy, worki do zbiórki moczu, wieszaki do worków;
-Pakiet nr 11: Szczotki do chirurgicznego mycia rąk.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania próbki wraz z etykietami w języku polskim do niżej wymienionych pakietów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ:
- Pakiet nr 2; 1 szt.;
- Pakiet nr 3; poz.3 – 5 par;
- Pakiet nr 4;1 szt.;
- Pakiet nr 5; poz.2- 1 op.;
- Pakiet nr 6; poz.2 – 1 op.;
- Pakiet nr 7; poz. 6,7- po 1 szt.;
- Pakiet nr 8; poz. 3- 1 kpl.;
- Pakiet nr 9; poz.7, 9-po 1 szt.;
- Pakiet nr 10;poz.2 – 1 kpl;
- Pakiet nr 11; poz.1,2- po 2 szt.;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie zgłaszał z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń.
2) Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
3) Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 (dotyczy pkt. 2)) wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy z powodu zmian procedur medycznych, sporządzając aneks terminowy.
5) Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie.
6)Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|