GuidZP400 |
55e4adb5-3460-4d8e-af4c-8f1c664ff8b3
|
Biuletyn |
594773-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
35023901700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kordylewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31542
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 176 600
|
Zamawiajacy fax |
126 176 666
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.kumala@marr.pl
|
Adres strony url |
www.marr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Power up your Business in Malopolska, w ramach RPO WM na lata 2014-2020, Działanie 3.3.1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Numer referencyjny |
ZP/16/17/DO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na części. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ)
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
Czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną wynosi 24 godziny od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego,
W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
W postępowaniu zastosowanie ma art. 24 aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ.
3.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej z Wykonawcami.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy w każdej części postępowania
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, szczegółowa kalkulacja cenowa- zestawienie cen jednostkowych część 1/ część 2/ część 3/ część 4, opis oferowanego sprzętu część 1/ część 2/ część 3/ część 4, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawiony przez Wykonawcę w ofercie sprzęt będzie niedostępny na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie zaoferowanego sprzętu, sprzętem o parametrach nie gorszych jak przedstawione w ofercie. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1 niniejszej umowy;
2) w przypadku zmian stawki podatku VAT, w trakcie realizacji umowy wysokość wynagrodzenia netto określonego w §4 ust. 1. nie ulegnie zmianie, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
3) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
4) zmiana terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili realizacji umowy.
5) zastąpienie Wykonawcy nowym wykonawcą, w szczególności w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu, nie będą zachodzić wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
3. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
4. Zmiana o której mowa w ust. 2 pkt. 1) nastąpi po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o zakresie zmiany oraz będzie podlegać pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. Zmianami) kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
5. Spory mogące wynikać przy realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|