GuidZP400 |
3d708af8-10b6-46f8-94b4-0ba61e66941a
|
Biuletyn |
594549-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
|
Regon |
000288283
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lądek-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8115470
|
Zamawiajacy fax |
74 8115470
|
Zamawiajacy email |
anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko-ladek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowisko-ladek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Numer referencyjny |
ZP/22/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z formularzem cenowym wg zał. nr 1a oraz specyfikacją techniczną wg zał. nr 2 do SIWZ:
Warunki dostaw przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego położonej w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4, w godzinach pracy Zamawiającego.
b) O przygotowaniu przedmiotu umowy do dostarczenia i wydania Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego na co najmniej 1 dzień przed planowaną datą dostawy.
c) Wszelkie ryzyko związane z dostawą i rozładunkiem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego elementy spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, gotowy do pracy, objęty gwarancją, odpowiada standardom jakościowym i technicznym wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia oraz, że jest wolny od wad prawnych i fizycznych.
e) Szczegółowe warunki gwarancji określa projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy patrz rozdz. XIII SIWZ;
3) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wzajemne rozliczenia:
a) Zamawiający wymaga stałości cen w okresie obowiązywania umowy.
b) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem umowy w tym: opłaty i podatki obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, inne należności w tym w szczególności: cła, koszty dostawy, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji.
c) Zapłata wynagrodzenia określonego w ust. 1 nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
d) Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo-odbiorczy wg zał. nr 6 do SIWZ, podpisany przez Zamawiającego bez istotnych zastrzeżeń.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniże 30 tys. euro ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
|
Cpv glowny przedmiot |
48200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg zał. nr 1a, 3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw - zał. nr 3, 4. dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|