Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594549-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z formularzem cenowym wg zał. nr 1a oraz specyfikacją techniczną wg zał. nr 2 do SIWZ:
Warunki dostaw przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego położonej w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4, w godzinach pracy Zamawiającego.
b) O przygotowaniu przedmiotu umowy do dostarczenia i wydania Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego na co najmniej 1 dzień przed planowaną datą dostawy.
c) Wszelkie ryzyko związane z dostawą i rozładunkiem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego elementy spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, gotowy do pracy, objęty gwarancją, odpowiada standardom jakościowym i technicznym wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia oraz, że jest wolny od wad prawnych i fizycznych.
e) Szczegółowe warunki gwarancji określa projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy patrz rozdz. XIII SIWZ;
3) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Wzajemne rozliczenia:
a) Zamawiający wymaga stałości cen w okresie obowiązywania umowy.
b) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem umowy w tym: opłaty i podatki obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, inne należności w tym w szczególności: cła, koszty dostawy, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji.
c) Zapłata wynagrodzenia określonego w ust. 1 nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
d) Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo-odbiorczy wg zał. nr 6 do SIWZ, podpisany przez Zamawiającego bez istotnych zastrzeżeń.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniże 30 tys. euro ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3d708af8-10b6-46f8-94b4-0ba61e66941a
Biuletyn 594549-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Regon 000288283
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8115470
Zamawiajacy fax 74 8115470
Zamawiajacy email anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
Adres strony url www.uzdrowisko-ladek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uzdrowisko-ladek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny ZP/22/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e - usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego zgodnie z formularzem cenowym wg zał. nr 1a oraz specyfikacją techniczną wg zał. nr 2 do SIWZ: Warunki dostaw przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego położonej w Lądku Zdroju przy ul. Wolności 4, w godzinach pracy Zamawiającego. b) O przygotowaniu przedmiotu umowy do dostarczenia i wydania Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego na co najmniej 1 dzień przed planowaną datą dostawy. c) Wszelkie ryzyko związane z dostawą i rozładunkiem przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. d) Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy oraz jego elementy spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny, gotowy do pracy, objęty gwarancją, odpowiada standardom jakościowym i technicznym wynikającym z ich funkcji i przeznaczenia oraz, że jest wolny od wad prawnych i fizycznych. e) Szczegółowe warunki gwarancji określa projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy patrz rozdz. XIII SIWZ; 3) Wykonawca określi numery telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wzajemne rozliczenia: a) Zamawiający wymaga stałości cen w okresie obowiązywania umowy. b) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z przedmiotem umowy w tym: opłaty i podatki obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, inne należności w tym w szczególności: cła, koszty dostawy, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji. c) Zapłata wynagrodzenia określonego w ust. 1 nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury VAT. d) Podstawą wystawienia faktury VAT jest protokół zdawczo-odbiorczy wg zał. nr 6 do SIWZ, podpisany przez Zamawiającego bez istotnych zastrzeżeń. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniże 30 tys. euro ale zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm. zwanej dalej Pzp).
Cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1, 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg zał. nr 1a, 3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw - zał. nr 3, 4. dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)