GuidZP400 |
58ef62a0-f90a-4d7b-abf2-c613eeb599f9
|
Biuletyn |
594612-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
|
Regon |
24106924900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bojkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 441 90 00
|
Zamawiajacy fax |
32 441 90 16
|
Zamawiajacy email |
biuro@ssm.silesia.pl
|
Adres strony url |
www.ssm.silesia.pl
|
Adres strony internetowej |
www.ssm.silesia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ssm.silesia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ssm.silesia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa urządzeń do systemu wizyjnego”
|
Numer referencyjny |
SSM/11/PP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 20 szt. kamer stacjonarnych wraz z licencjami. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenia na okres najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy obowiązek nie dotyczy przekazanych przez Wykonawcę licencji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa powyżej polegać będą na powtórzeniu dostaw, które zostały opisane w niniejszej przedmiocie zamówienia.
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia dokumentów, które potwierdzałoby spełnienie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, o treści załącznika nr 2A.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty zawierające dane techniczne zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia tj. kamery stacjonarnej, tzw. karty katalogowe, dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści załącznika nr 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. • Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. • Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod następującymi warunkami: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, c) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp. sprzętu oferowanego przez Wykonawcę̨, Zamawiający może wyrazić́ zgodę̨ na zastosowanie produktów zamiennych pod warunkiem, że produkty zamienne będą̨ posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana taka nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, d) jeżeli w toku czynności odbioru końcowego zostaną stwierdzone wady uniemożliwiające lub utrudniające użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, w przypadku nieusunięcia tych wad lub usterek przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a. Zamawiający może obniżyć odpowiednio wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, b. Zamawiający może odstąpić od umowy lub zażądać od Wykonawcy wykonania przedmiotu umowy po raz drugi. e) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający skorzysta z prawa opcji, w takim przypadku Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a. Zmniejszenie do 30% zakresu przedmiotu zamówienia – w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy odpowiednio zostanie obniżone. b. Zwiększenie do 30% zakresu przedmiotu zamówienia – w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy odpowiednio zostanie zwiększone. f) Zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, nastąpi na podstawie kosztów wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|