GuidZP400 |
43233c91-5ee2-409f-910b-ea3c9f56a898
|
Biuletyn |
597234-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
|
Regon |
51133293300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pstrowskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10602
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 392 727
|
Zamawiajacy fax |
895 392 710
|
Zamawiajacy email |
o.wilinskaplichta@wspr.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
pogotowie.olsztyn.sisco.info
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy 10 sztuk aparatów do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi
|
Numer referencyjny |
SAP.221-15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 10 sztuk aparatów do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części został określony w Dziale nr II SIWZ,
zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji
(z otwarcia ofert), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do IDW).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do IDW)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Opis oferowanego produktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do IDW
b) Folder reklamowy zawierający zdjęcie i opis oferowanego przedmiotu zamówienia– w języku polskim. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia musi potwierdzić wszystkie parametry wymagane
i określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Wraz z jednym egzemplarzem oferty w formie pisemnej, Zamawiający prosi o złożenie skanu kompletnej oferty oraz załączonych dokumentów w formie elektronicznej (np. płyta CD/DVD) w formacie PDF. Przyspieszy to proces oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wiążąca dla Zamawiającego jest treść oferty w formie pisemnej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1.1. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
1.2. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp istnieje w razie:
3.1.W przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia produktu równoważnego o parametrach użytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie.
3.2.Nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno – prawnych poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów - (podatek VAT) w trakcie realizacji umowy,
3.3.Zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
3.4. Konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3.5. Zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami,
3.6. Zmiany terminu realizacji dostawy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.
4. Zmiany w umowie wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.
5. Zakazuje się dokonywania zmian stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|