GuidZP400 |
8f0fb88f-7845-4ee1-ab4c-74bbef811463
|
Biuletyn |
619621-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Regon |
55181193009000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 202 182,32
|
Zamawiajacy fax |
713 202 143
|
Zamawiajacy email |
bzp@pwr.edu.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.pwr.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, 50-372 Wrocław, bud. A5, pokój 409.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i konfiguracja klastra serwerów VMware wraz z macierzą i systemem backupu na potrzeby Politechniki Wrocławskiej.ZP/BZP/195/2017
|
Numer referencyjny |
ZP/BZP/195/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja klastra serwerów VMware wraz z macierzą i systemem backupu w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją techniczną (OPZ) stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ
2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 3 do SIWZ.
3.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
4.Klasyfikacja we kodu CPV: 48822000-6 Serwery komputerowe; 48820000-2 Serwery;48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi podzespołami, częściami i materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Formularzu ofertowym zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie, wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu (Załącznik Nr 3 do SIWZ) poprzez podanie producenta i nazwy (modelu, typu) określonego urządzenia/oprogramowania. W przypadku podania nazwy elementu innego niż element gotowy dostępny na rynku (którego parametry i funkcjonalność Zamawiający jest w stanie potwierdzić za pomocą dowolnych ogólnodostępnych środków (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta), Wykonawca do oferty zobowiązany jest przedstawić opis oferowanego systemu, który będzie zawierał opis techniczny oferowanego systemu wraz z wyszczególnieniem urządzeń i oprogramowania.
6.Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych oraz będzie zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce. Sprzęt i oprogramowanie dostarczone Zamawiającemu oraz materiały wykorzystane przy pracach montażowych będą pochodziły bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji i pochodzić z legalnego i oficjalnego kanału dystrybucji producenta.
Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone urządzenia /elementy i wykonane prace - oceniane w kryterium oceny ofert. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w § 3 Załącznika nr 4 do SIWZ – wzorze umowy
7.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wykona wszystkie niezbędne czynności do uzyskania bezwarunkowego odbioru prac przez Zamawiającego lub odbioru warunkowego
wraz z protokołem usunięcia wszystkich wad i usterek.
Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji z tytułu wad i usterek przedmiotu umowy.
8.Minimalny okres gwarancji na serwery, macierz, oprogramowania i wszelkie prace objęte przedmiotem niniejszego zamówienia wynosi - 36 miesięcy.Zamawiający w kryterium oceny ofert będzie przyznawał punkty za wydłużenie okresów/terminów gwarancji - jednak nie dłużej niż na okres 60 miesięcy.
9.Przedmiot umowy będzie dostarczony na adres: Politechnika Wrocławska, Wydział Mechaniczny, Wrocław ul. Łukasiewicza 7/9, bud. B-9 pok. 600.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
31
|
Informacje na temat katalogow |
1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia :
a)31 dni roboczych od dnia podpisania umowy – w przypadku sprzętu z 23% stawką VAT,
b) 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wraz z potwierdzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego umożliwiającym zastosowanie stawki 0 % podatku VAT;
Wykonawca dokona instalacja i konfiguracji klastra serwerów VMware wraz z macierzą i systemem backupu w terminie do 7 dni roboczych od daty protokolarnego odbioru wszystkich urządzeń stanowiących przedmiot umowy.
Zamawiający w kryterium oceny ofert będzie przyznawał punkty za skrócenie terminu dostawy- do 21 dni roboczych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
-jedną dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem klastra serwerów wirtualizacyjnych wraz z systemem backpu na kwotę co najmniej 150.000 PLN brutto każda;
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3) spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców), Zamawiający żąda:
-Załączenia do oferty wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ- stanowiącego opis i kalkulację cenową oferowanego, przedmiotu zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp.
3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,
o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.Jeżeli w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje
się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę
dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający samodzielnie pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7. Forma dokumentów: 7.1. Oświadczenia, o których mowa w
rozporządzeniu dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców,
składane są w oryginale. 7.2. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem. 7.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie wymienione w rozdz. V pkt 1.1 SIWZ – Załącznik nr 2
3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ);
4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
5) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia / kalkulacja cenowa - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 7 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-11-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|