DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I DRUKUJĄCEGO DLA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627656-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313000, 302321008, 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego (laptopy, komputery stacjonarne, monitory, mini komputery) oraz sprzętu drukującego (drukarki, kserokopiarki) dla Wydziału Nauk Ekonomicznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
kod CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30211000-1, 30232110-8, 30121100-4

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia:
ZADANIE I: 30231300-0
Krótki opis części zamówienia: Dostawa laptopów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia:

ZADANIE II CPV: 30213100-6 , 30211000-1
Krótki opis części zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.




ZADANIE III CPV: 30232100-8
Krótki opis części zamówienia: Dostawa drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

ZADANIE IV CPV: 30121100-4
Krótki opis części zamówienia: Dostawa kserokopiarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

ZADANIE V CPV: 30231300-0
Krótki opis części zamówienia: Dostawa laptopa w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

ZADANIE VI CPV: 30232100-8
Krótki opis części zamówienia: Dostawa drukarek w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

ZADANIE VII CPV: 30231300-0
Krótki opis części zamówienia: Dostawa miniaturowego komputera PC
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.
Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60446a17-0611-4996-b3a3-8812839f5245
Biuletyn 627656-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=119
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=119
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawa Wydział Nauk Ekonomicznych Ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Bud. 7 pokój 103
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I DRUKUJĄCEGO DLA WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH
Numer referencyjny SZP.260.54.2017.WNE
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Postępowanie prowadzone jest w procedurze odwróconej, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 PZP. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego (laptopy, komputery stacjonarne, monitory, mini komputery) oraz sprzętu drukującego (drukarki, kserokopiarki) dla Wydziału Nauk Ekonomicznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: kod CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30211000-1, 30232110-8, 30121100-4 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE I: 30231300-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa laptopów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: ZADANIE II CPV: 30213100-6 , 30211000-1 Krótki opis części zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. ZADANIE III CPV: 30232100-8 Krótki opis części zamówienia: Dostawa drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. ZADANIE IV CPV: 30121100-4 Krótki opis części zamówienia: Dostawa kserokopiarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. ZADANIE V CPV: 30231300-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa laptopa w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. ZADANIE VI CPV: 30232100-8 Krótki opis części zamówienia: Dostawa drukarek w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. ZADANIE VII CPV: 30231300-0 Krótki opis części zamówienia: Dostawa miniaturowego komputera PC Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ZADANIE I: Poz. 1 – Laptop 1: • Wynik testu, iż procesor osiąga w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 3995 punktów, • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, • Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, • Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta, • Potwierdzenie kompatybilności na stronie Windows Logo'd Products List na daną platformę systemową, • Certyfikat potwierdzający spełnianie wymogu normy Energy Star 6.0, • Certyfikat TCO lub oświadczenie procenta, iż oferowany produkt spełnia wymagania TCO, • Oświadczenie producenta, iż głośność mierzona jest zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca max 17dB, • Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków, twardych dysk pozostaje u Zamawiającego, • Dokument potwierdzający, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera, • Oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta. ZADANIE II: Poz. 1 – Komputer stacjonarny: • Wynik testu, iż procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, osiąga w teście PassMark CPU Mark wynik min. 8050 punktów, • Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, • CO Certyfikat - wymagany wpis na stronie: http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search, • Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram, • Certyfikat potwierdzający spełnianie wymogu normy Energy Star 6.0, • Wpis w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, • Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków, twardych dysk pozostaje u Zamawiającego, • Autoryzacja producenta, iż firma serwisująca posiada ISO 9001: 2008 na świadczenie usług serwisowych, • Oświadczenia Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta, • Dokument potwierdzający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu. Poz. 2 – Monitor: • Dokument potwierdzający posiadanie ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację producenta, • Oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, • Certyfikat SO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star, • Dokument potwierdzający, iż monitor znajduje się na stronie TCO: http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search ZADANIE V: • Wynik testu potwierdzający, iż procesor osiąga w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wynik 5590 punktów, • Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, • Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, • Deklaracja zgodności CE, • Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta • Potwierdzenie kompatybilności na stronie Windows Logo'd Products List na daną platformę systemową, • Certyfikat potwierdzający spełnianie wymogu normy Energy Star 6.0, • Certyfikat TCO lub oświadczenie procenta, iż oferowany produkt spełnia wymagania TCO, • Dokument potwierdzający, iż głośność mierzona jest zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 19dB, • Oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, iż w przypadku awarii dysków, twardych dysk pozostaje u Zamawiającego, • Dokument potwierdzający, iż firma serwisująca posiada ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera, • Oświadczenia Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt 3 niniejszej SIWZ. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty:
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności o których mowa w §13 ust. 5 umowy
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych oraz monitorów dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa kserokopiarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
Zalacznik krotki opis Dostawa kserokopiarek dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. 30121100-4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa laptopa w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopa w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarek w ramach projektu realizowanego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa miniaturowego komputera PC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania zamówienia lub termin jego wykonania: 21 dni od dnia podpisania umowy Realizując umowę Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej dostawie sprzętu z co najmniej 3 dniowym wyprzedzenie
Zalacznik krotki opis Dostawa miniaturowego komputera PC Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: dostawa w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)