Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Miasto Sejny
Miejscowość Sejny
Województwo podlaskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618484-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny polegająca na wymianie starych opraw oświetleniowych na wskazanym obszarze wraz z ich dostawą oraz
wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących (określenie przedmiotu zamówienia). Do prac towarzyszących zalicza się w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej, usunięcie istniejących
opraw wraz z utylizacją, zamocowanie nowych wraz z podłączeniem do sieci energetycznej, wymiana odcinków przewodów zasilających te oprawy oraz wymiana zabezpieczeń. Obszar całości prac oraz inne szczegóły zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dokumentację należy uzgodnić z PGE Dystrybucja SA.
Na obszarze objętym zamówieniem stwierdzono 281 lamp wymagających wymiany.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e76cc2fa-191c-49c8-afb7-a46df69d0a5d
Biuletyn 618484-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Sejny
Regon 790671060
Zamawiajacy adres ulica Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Sejny
Zamawiajacy kod pocztowy 16-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (87)5162073
Zamawiajacy fax (87)5162055
Zamawiajacy email sejny@um.sejny.pl
Adres strony url http://www.um.sejny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.um.sejny.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny przesłanie na adres jak w poz. I.1) lub złożenie w sekretariacie Urzędu Miasta Sejny
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny
Numer referencyjny GM.7004.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny polegająca na wymianie starych opraw oświetleniowych na wskazanym obszarze wraz z ich dostawą oraz wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących (określenie przedmiotu zamówienia). Do prac towarzyszących zalicza się w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej, usunięcie istniejących opraw wraz z utylizacją, zamocowanie nowych wraz z podłączeniem do sieci energetycznej, wymiana odcinków przewodów zasilających te oprawy oraz wymiana zabezpieczeń. Obszar całości prac oraz inne szczegóły zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentację należy uzgodnić z PGE Dystrybucja SA. Na obszarze objętym zamówieniem stwierdzono 281 lamp wymagających wymiany.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie więcej niż do 50 nowych punktów oświetleniowych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ubezpieczonie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1.000 000 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Doświadczenie zawodowe o wielkości : — minimum 1 dostawy opraw oświetlenia LED w liczbie co najmniej 100 szt. lub — minimum. 1 zrealizowanej inwestycji polegającej na wymianie lub budowie opraw oświetlenia LED o wartości min. 100.000 netto Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a) co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków branżowej Izby Inżynierów. b) co najmniej dwiema osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenia o zaleganiu z uiszczeniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Zaświadczenia o zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych dostaw, usług lub robót z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2. Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, z uwzględnieniem ich kwalifikacji
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Kalkulacja prognozowanych oszczędności energetycznych i eksploatacyjnych
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 2. Kosztorys ofertowy — według uznania wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium 4000
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Wystąpienia zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty euro wynikającej z art. 4 pkt 8 Pzp lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty euro wynikającej z art. 4 pkt 8 Pzp, 2) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia 3) wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, 4) wystąpienia siły wyższej, 5) wystąpienia warunków geotechnicznych lub geologicznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, 6) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów prawa budowlanego i przepisów z zakresu ochrony środowiska, 7) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia, 8) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy wykonaniu zamówień dodatkowych, trwaniu warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, czasu niezbędnego na zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, działaniu siły wyższej, trwaniu nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, trwaniu warunków geotechnicznych lub geologicznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, podjęciu działań związanych ze zdarzeniami, o których mowa w pkt 7 i 8 w celu wykonania zamówienia w terminie, trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmian w zakresie: a) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, a tym samym zmiany wynagrodzenia wykonawcy, która może nastąpić w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przewidzianego do wykonania zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia o 20 % w stosunku do zakresu rzeczowego przewidzianego do wykonania zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie zaakceptowanego przez obie strony kosztorysu ofertowego, b) terminu wykonania zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi od zamawiającego lub wykonawcy lub takimi jak: - konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy wskutek zdarzeń niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy o czas równy ustąpieniu tych zdarzeń, - okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp., - zmiany norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, jeżeli będą miały zastosowanie do przedmiotu umowy (zamówienia), c) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nią zgodę, np.: zaistnienie warunków na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, geotechniczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury lub wystąpi brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia określonego w umowie); f) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: - pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji robót lub kosztów eksploatacji wykonywanych prac, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości wykonywanych prac; - pojawienie się nowszej technologii wykonania prac pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji wykonywanych prac lub ich kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonywanych prac, - konieczność zrealizowania wykonywanych prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zadanie realizowane ze środków: 1. pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku 2. dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny”.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,10
  
Kryteria redukcja zużycia energii
Znaczenie 0,10
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 0,20
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)