GuidZP400 |
e76cc2fa-191c-49c8-afb7-a46df69d0a5d
|
Biuletyn |
618484-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Sejny
|
Regon |
790671060
|
Zamawiajacy adres ulica |
Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sejny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(87)5162073
|
Zamawiajacy fax |
(87)5162055
|
Zamawiajacy email |
sejny@um.sejny.pl
|
Adres strony url |
http://www.um.sejny.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.um.sejny.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
przesłanie na adres jak w poz. I.1) lub złożenie w sekretariacie Urzędu Miasta Sejny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny
|
Numer referencyjny |
GM.7004.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny polegająca na wymianie starych opraw oświetleniowych na wskazanym obszarze wraz z ich dostawą oraz
wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących (określenie przedmiotu zamówienia). Do prac towarzyszących zalicza się w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej, usunięcie istniejących
opraw wraz z utylizacją, zamocowanie nowych wraz z podłączeniem do sieci energetycznej, wymiana odcinków przewodów zasilających te oprawy oraz wymiana zabezpieczeń. Obszar całości prac oraz inne szczegóły zostały wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dokumentację należy uzgodnić z PGE Dystrybucja SA.
Na obszarze objętym zamówieniem stwierdzono 281 lamp wymagających wymiany.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie więcej niż do 50 nowych punktów oświetleniowych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ubezpieczonie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1.000 000 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie zawodowe o wielkości :
— minimum 1 dostawy opraw oświetlenia LED w liczbie co najmniej 100 szt. lub
— minimum. 1 zrealizowanej inwestycji polegającej na wymianie lub budowie opraw oświetlenia LED o wartości min. 100.000 netto
Dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
a) co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie
na listę członków branżowej Izby Inżynierów.
b) co najmniej dwiema osobami (elektrykami) posiadającymi uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji
urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia o zaleganiu z uiszczeniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2. Zaświadczenia o zaleganiu z uiszczeniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych dostaw, usług lub robót z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
2. Kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
3. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zadania, z uwzględnieniem ich kwalifikacji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Kalkulacja prognozowanych oszczędności energetycznych i eksploatacyjnych
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
2. Kosztorys ofertowy — według uznania wykonawcy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
4000
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Wystąpienia zamówień dodatkowych, spełniających przesłanki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty euro wynikającej
z art. 4 pkt 8 Pzp lub o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty euro wynikającej z art. 4 pkt 8 Pzp,
2) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających
terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia
3) wystąpienia w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie
konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego,
4) wystąpienia siły wyższej,
5) wystąpienia warunków geotechnicznych lub geologicznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia,
6) wystąpienia zmian stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych, przepisów prawa budowlanego i przepisów z zakresu ochrony środowiska,
7) działań i zaniechań organów władzy publicznej lub instytucji polskich, w tym zmian urzędowych interpretacji przepisów dotyczących wykonywania lub finansowania zamówienia,
8) przerw w wykonywaniu zamówienia wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - termin wykonania zamówienia (umowy) ulega wydłużeniu o czas równy wykonaniu zamówień
dodatkowych, trwaniu warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, czasu niezbędnego na zawiadomienie konserwatora zabytków w
celu dokonania oględzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, działaniu siły wyższej, trwaniu nietypowych dla danej pory roku warunków
pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, trwaniu warunków geotechnicznych lub geologicznych utrudniających terminowe lub prawidłowe
wykonanie zamówienia, podjęciu działań związanych ze zdarzeniami, o których mowa w pkt 7 i 8 w celu wykonania zamówienia w terminie, trwaniu przerw w wykonywaniu zamówienia
wynikających z innych zdarzeń niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza również możliwość zmian w zakresie:
a) zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, a tym samym zmiany wynagrodzenia wykonawcy, która może nastąpić w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego
przewidzianego do wykonania zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia o 20 % w stosunku do zakresu rzeczowego przewidzianego do wykonania zamówienia w opisie przedmiotu
zamówienia, na podstawie zaakceptowanego przez obie strony kosztorysu ofertowego,
b) terminu wykonania zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego lub
okolicznościami niezależnymi od zamawiającego lub wykonawcy lub takimi jak:
- konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy wskutek zdarzeń niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy o czas równy ustąpieniu tych zdarzeń,
- okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub
uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.,
- zmiany norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp, jeżeli będą miały zastosowanie do przedmiotu umowy
(zamówienia),
c) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy, dopuszczalna jest na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a wykonawca wyrazi na nią zgodę, np.: zaistnienie warunków na terenie budowy wpływających na zakres lub
sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, geotechniczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury lub wystąpi brak na
rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania zamawiającego
określone w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające wykonanie zamówienia określonego w umowie);
f) zmiana sposobu wykonania zamówienia w stosunku do sposobu określonego przed zawarciem umowy zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji robót lub kosztów eksploatacji wykonywanych prac, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości wykonywanych prac;
- pojawienie się nowszej technologii wykonania prac pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji wykonywanych prac lub ich kosztów, jak również kosztów eksploatacji
wykonywanych prac,
- konieczność zrealizowania wykonywanych prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zadanie realizowane ze środków:
1. pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku
2. dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sejny”.
|