DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W 2018 r. DLA SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSWiA „AGAT” W JELENIEJ GÓRZE

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627687-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152200006, 155000003, 158100000, 158000006, 153000001, 151000009, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w
asortymencie: ryby i mrożonki, produkty nabiałowe, pieczywo i drożdże, artykuły ogólnospożywcze, warzywa i owoce, mięso i wędliny, jaja
kurze. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego ( magazyny
żywnościowe w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA AGAT ul. Cervi 14 Jelenia Góra), w terminach, asortymencie, wymaganych
opakowaniach oraz w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający powiadamiać będzie telefonicznie
Wykonawcę, o każdej dostawie ze wskazaniem zamawianych produktów i z podaniem ich ilości, do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym
dzień dostawy. Wykonawcę obowiązywać będzie zasada codziennego dostarczania artykułów żywnościowych, z możliwością odstąpienia od
niej dla dostaw ryb i mrożonek, artykułów spożywczych i jaj kurzych. W pozostałym asortymencie realizacja zamówienia następować będzie
w następnym dniu od dnia złożenia zamówienia w godz. od 7:30 do 10:30, przy czym dla pieczywa od 6:00 do 6:30. i w sporadycznych
przypadkach dodatkowo w tym samym dniu w godz. 15:00 - 16:00. W przypadku reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru,
wykonawca ma obowiązek do jej uznania i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego, w ciągu dwóch(2)godzin w dniu złożenia
reklamacji lub w innym terminie uzgodnionym, w formie pisemnej, z Zamawiającym. W przypadku nie dostarczenia w terminie zamówionej
na dany dzień części asortymentu, Zamawiający ma prawo do natychmiastowego zakupu towaru u innego dostawcy, przy czym jeżeli cena
zakupu będzie wyższa niż proponowana w złożonej ofercie Wykonawcy, w oparciu o którą został wybrany do realizacji zamówienia -
Zamawiający różnicą w cenie zakupu obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie wyliczonej kwoty różnicy ceny zakupu z najbliższej faktury
Wykonawcy. Na taki sposób potrącenia należności Wykonawca nie musi wyrazić zgody. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co
najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz
rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
rozporządzeniem (WE) nr 8523/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 dotyczące higieny w odniesieniu do żywności
pochodzenia zwierzęcego. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości dostaw w sytuacji kryzysowej i w razie zmilitaryzowania
jednostki w kraju lub w regionie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea7deec6-366b-45db-b22a-9934d84ee590
Biuletyn 627687-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze
Regon 23008105500029
Zamawiajacy adres ulica ul. Cervi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 7552064 w.4026
Zamawiajacy fax 757 551 093
Zamawiajacy email administracja@sanatorium-agat.pl
Adres strony url www.sanatorium-agat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanatorium-agat.pl link: BIP zakładka: przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca lub kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA "AGAT" ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra lub sekretariat-pokój nr 19, parter budynku gł. adres jw. w godz. urzędowania od 08:00 do 15:00, z wyłączeniem soboty i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W 2018 r. DLA SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSWiA „AGAT” W JELENIEJ GÓRZE
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci - nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w asortymencie: ryby i mrożonki, produkty nabiałowe, pieczywo i drożdże, artykuły ogólnospożywcze, warzywa i owoce, mięso i wędliny, jaja kurze. Dostawa towarów następować będzie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego ( magazyny żywnościowe w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA AGAT ul. Cervi 14 Jelenia Góra), w terminach, asortymencie, wymaganych opakowaniach oraz w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający powiadamiać będzie telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie ze wskazaniem zamawianych produktów i z podaniem ich ilości, do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy. Wykonawcę obowiązywać będzie zasada codziennego dostarczania artykułów żywnościowych, z możliwością odstąpienia od niej dla dostaw ryb i mrożonek, artykułów spożywczych i jaj kurzych. W pozostałym asortymencie realizacja zamówienia następować będzie w następnym dniu od dnia złożenia zamówienia w godz. od 7:30 do 10:30, przy czym dla pieczywa od 6:00 do 6:30. i w sporadycznych przypadkach dodatkowo w tym samym dniu w godz. 15:00 - 16:00. W przypadku reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru, wykonawca ma obowiązek do jej uznania i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego, w ciągu dwóch(2)godzin w dniu złożenia reklamacji lub w innym terminie uzgodnionym, w formie pisemnej, z Zamawiającym. W przypadku nie dostarczenia w terminie zamówionej na dany dzień części asortymentu, Zamawiający ma prawo do natychmiastowego zakupu towaru u innego dostawcy, przy czym jeżeli cena zakupu będzie wyższa niż proponowana w złożonej ofercie Wykonawcy, w oparciu o którą został wybrany do realizacji zamówienia - Zamawiający różnicą w cenie zakupu obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie wyliczonej kwoty różnicy ceny zakupu z najbliższej faktury Wykonawcy. Na taki sposób potrącenia należności Wykonawca nie musi wyrazić zgody. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, rozporządzeniem (WE) nr 8523/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego. Wykonawca jest zobowiązany do zachowania ciągłości dostaw w sytuacji kryzysowej i w razie zmilitaryzowania jednostki w kraju lub w regionie.
Cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W terminie 3 dni od przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 upzp, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu -brak żądania dokumentów na wezwanie
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -brak żądania dokumentów na wezwanie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy a) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowej ilości towaru dostarczanego w ciągu 12miesięcy o in± 20%, o których mowa w SIWZ Rozdz. I pkt. IV. 3 Opis przedmiotu zamówienia i na zasadach podanych w SIWZ Rozdz. I pkt XXII. Opis sposobu obliczania ceny- przy czym w takim przypadku nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy. b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w sposób określony w SIWZ Rozdz. I pkt XXII. Opis sposobu obliczania ceny- przy czym w takim przypadku nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis - dostawa mrożonych warzyw m.in. brokuły mrożone 930kg;mieszana owocowa z truskawką, bez pestki- 1600kg;fasolka szparagowa mrożona zielona i żółta 650kg; kalafiory mrożone 500kg;ryba mrożona -filet z morszczuka 1100kg, matjas filet śledziowy 400kg;tuńczyk w oleju lub w sosie własnym 460kg. Szczegółowa specyfikacja asortymentu zawarta jest w Tabeli asortymentowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty nabiałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W asortymencie dostawy jest m.in. jogurt łącznie 21200szt, masło 500kg,masło porcjowane -17000szt ,mleko w proszku 550kg, mleko 3,2%- 600l, ser biały łącznie ok. 5000kg, ser żółty 900kg, ser pleśniowy ,serki w opakowaniach różne, margaryna 340kg.Szczegółowa specyfikacja asortymentu zawarta jest w Tabeli asortymentowej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pieczywo i drożdże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Chleb w różnym asortymencie i wadze ( śr.0,5 kg) łącznie ok. 30 000szt, bułki w różnym asortymencie- łącznie 12 800szt, pączki 300szt., drożdże 180kg. Szczegółowy asortyment podany jest w Tabelach SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W wykazie asortymentowym znajdują się m.in. takie produkty jak: soki owocowe, papryka konserwowa- 200kg, kukurydza konserwowa w opak.0,4kg- 420szt,groszek konserwowy w opak.0,4kg- 420szt, brzoskwinie w syropie 150kg, dżemy, suszone owoce, cukier biały 2 700kg, makarony różne, kawa, herbata, miód w opakowaniach 0,025kg- 15 000szt, przyprawy różne, kasze, płatki owsiane i ryżowe, bułka tarta 350kg, woda mineralna w butel. 0,5l- 1700szt, mak niebieski 20kg, musztarda, ketchup, musli owocowe 50kg.Szczegółowe zestawienie asortymentu znajduje się w Tabeli SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Asortyment tej części obejmuje dostawę owoców m. in.: jabłek 2600kg, gruszek 300kg, bananów 850kg,kiwi 2000szt,pomarańczy i mandarynek 850kg, cytryny 500kg,grapefruity 800kg,winogrona 250kg, dostawę warzyw m.inn: kapusty białej 2000kg, czerwonej 650kg,pekińskiej 1100kg, buraka polskiego 2150kg,marchewki polskiej 5000kg,pietruszki polskiej 1700kg, selera 1700kg, rzodkiewki 3900 pęczków, ogórki świeże krajowe 2000kg, papryki 1100kg, pomidorów 5300kg, cebuli 720kg, ziemniaków 22000kg, kapusty kwaszonej 1300kg, ogórków kwaszonych 800kg, sałaty lodowej 500szt, cukinii 100kg,arbuza 500kg. Uszczegółowienie asortymentu zawarte jest w Tabeli SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mięśo i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Uszczegółowienie asortymentu zawarte jest w Tabeli SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja kurze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Łączna ilość 90000 szt. jaj w rozmiarze AL, duże od 63 g do 73g. Szczegółowe wymagania zawarte są w Tabeli SIWZ
  

Criterion

Kryteria Umowna cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Żywność pochodząca z produkcji ekologicznej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)