Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych

Data publikacji 2017-12-05
Data zakończenia 2017-12-13 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 626817-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. wg następującego podziału na części:
a) Część I – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie,
b) Część II – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej,
c) Część III – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle,
d) Część IV – Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54ebb225-f948-42ac-83b3-2c797114b5d1
Biuletyn 626817-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
Regon 14273498200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 695 21 30
Zamawiajacy fax 22 695 21 33
Zamawiajacy email zamowienia.co@prezydent.pl
Adres strony url www.co.kprp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.co.kprp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.co.kprp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową (w formie pisemnej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Kancelaria Główna przy ul. Wiejskiej 10, 00-902 Warszawa, wejście D
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
Numer referencyjny ZP.CO – 25/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. wg następującego podziału na części: a) Część I – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, b) Część II – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej, c) Część III – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle, d) Część IV – Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na sukcesywnej dostawie środków czystości o wartości nie mniejszej niż: a) Część I – 200 000,00 zł brutto; b) Część II – 10 000,00 zł brutto; c) Część III – 15 000,00 zł brutto; d) Część IV – 40 000,00 zł brutto. Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie, dwie lub trzy części zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej części, na którą składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 8 600,00 zł ( słownie: osiem tysięcy sześćset złotych 00/100), b) dla części II – 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100), c) dla części III – 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100), d) dla części IV – 1 400,00 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postepowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez Wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych [sygnatura postępowania – ZP.CO – 25/2017]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona: a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy, b) zmiany przez producenta gramatury opakowań artykułów dostarczanych na etapie realizacji umowy przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, c) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2017-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
  

Criterion

Kryteria Minimalna wartość zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zlecenia
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)