GuidZP400 |
54ebb225-f948-42ac-83b3-2c797114b5d1
|
Biuletyn |
626817-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
14273498200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 695 21 30
|
Zamawiajacy fax |
22 695 21 33
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.co@prezydent.pl
|
Adres strony url |
www.co.kprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.co.kprp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.co.kprp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową (w formie pisemnej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Kancelaria Główna przy ul. Wiejskiej 10, 00-902 Warszawa, wejście D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
|
Numer referencyjny |
ZP.CO – 25/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. wg następującego podziału na części:
a) Część I – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie,
b) Część II – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej,
c) Część III – Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle,
d) Część IV – Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 6 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na sukcesywnej dostawie środków czystości o wartości nie mniejszej niż:
a) Część I – 200 000,00 zł brutto;
b) Część II – 10 000,00 zł brutto;
c) Część III – 15 000,00 zł brutto;
d) Część IV – 40 000,00 zł brutto.
Ponadto Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie, dwie lub trzy części zamówienia, wówczas wystarczy na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej, aby Wykonawca wykazał, że spełnia warunek w zakresie największej części, na którą składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wówczas Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) dla części I – 8 600,00 zł ( słownie: osiem tysięcy sześćset złotych 00/100),
b) dla części II – 300,00 zł ( słownie: trzysta złotych 00/100),
c) dla części III – 700,00 zł ( słownie: siedemset złotych 00/100),
d) dla części IV – 1 400,00 zł ( słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że, poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK Oddział w Warszawie na
nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postepowania oraz informację, której części dotyczy wpłacane wadium.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 lit. b), c), d) i e) mogą one być złożone
w kasie Zamawiającego (pok. 348 w godz. 11:00 – 13:00) przez Wykonawcę lub przysłane pocztą na adres Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego na sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych [sygnatura postępowania – ZP.CO – 25/2017]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona:
a) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy,
b) zmiany przez producenta gramatury opakowań artykułów dostarczanych na etapie realizacji umowy przy jednoczesnym zachowaniu odpowiednio proporcjonalnej ceny do gramatury. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
c) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektów położonych w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego na Mierzei Helskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości ogólnego przeznaczenia – dostawa do obiektu położonego w Wiśle
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości dla gastronomii – dostawa do obiektów położonych w Warszawie, Rudzie Tarnowskiej, Wiśle i na Mierzei Helskiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych, zwanych dalej ”artykuły” dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
|
| |