GuidZP400 |
19cc16c9-c476-4f0d-9105-79e9b103a396
|
Biuletyn |
627359-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia
|
Regon |
1015399000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prymasa S. Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielonka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 614 425
|
Zamawiajacy fax |
227 614 446
|
Zamawiajacy email |
witu@witu.mil.pl
|
Adres strony url |
www.witu.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.witu.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.witu.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.witu.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy lub kurier, osobiste doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, Kancelaria Ogólna, bud. sztabowy, pok. nr 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ZESTAWU MEBLI LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM
|
Numer referencyjny |
ZP/62/17/L3/KO
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż zestawu mebli laboratoryjnych do budynku Nr 52 w siedzibie zamawiającego m. Zielonka
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
2
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 PLN
Warunek zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na min. 80.000,00PLN (w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy dostawy mebli biurowych, laboratoryjnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia. Niżej wymienionych dokumentów nie należy dołączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw (min. 3) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wykonanych dostaw, wartości, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
- opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 PLN.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001: 2008) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego", wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.)
2. certyfikat systemu zarządzania środowiskiem , czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 14001) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania środowiskiem.
3. certyfikat systemu zarządzania BHP, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Normy (np. OHSAS 18001) w zakresie "Projektowanie produkcja i serwis mebli oraz sprzętu laboratoryjnego" Wydany przez jednostkę akredytowaną w Polsce i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania BHP.
4. certyfikat na zgodność z normą PN EN 14727 – Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań wydany przez akredytowaną i upoważnioną do tego jednostkę wraz z kartą oceny wyników badań wyrobu, w zakresie szafy laboratoryjnej wykonanej z tworzywa sztucznego. Certyfikat musi być wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą uprawnioną do wydawania certyfikatów w tym zakresie.
5. atest higieniczny na dygestoria laboratoryjne.
6. atest higieniczny na armaturę laboratoryjną z przeznaczeniem do montażu w instalacjach wodociągowych oraz gazowych w stołach laboratoryjnych oraz dygestoriach wydany przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie lub jednostkę równoważną
7. raport z badań wydany przez akredytowaną jednostkę badawczą w celu potwierdzenia odpowiedniego zabezpieczenia przed korozją blachy z których wykonanie są stelaże które muszą spełniać warunki zgodnie z norma PN – EN ISO 9227:2007, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN – EN ISO 10289:2001 wynosi 10.
8. sprawozdanie z badań zgodnie z normą PN-EN ISO 2178:1998 wystawione przez laboratorium akredytowane potwierdzające, grubość powłoki epoksydowej, którą pokryte są stelaże min. 200 μm
9. certyfikat lub zaświadczenie, wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę materiał jest spiekiem ceramicznym o parametrach użytkowych gwarantujących, co najmniej zgodność z normami:
a) EN 122
b) EN 101
c) EN ISO 10545-14,
d) EN ISO 10545-13
e) EN ISO 10545-4
f) EN ISO 10545-3
n) świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej dla blatów z litego spieku ceramicznego wydane przez akredytowane niezależne od producenta laboratorium badawcze.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy + specyfikacja techniczna – Załącznik nr 1, 1A .
2. Formularz ofertowy – Załącznik nr 2.
3. Oświadczenie wykonawcy składane do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego – Załącznik nr 3
4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 4
5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Art. 25a ust.1 ustawy PZP) – Załącznik nr 5
6. Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 6
7. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP) – Załącznik nr 7
8. Wykaz wykonanych dostaw – Załącznik nr 8
9. Istotne postanowienia umowy – Załącznik Nr 9
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium w kwocie 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w PKO BP S.A. Zielonka 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 w kwocie 2000,00 PLN zaznaczeniem numeru sprawy ZP/62/17/L3/KO
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie:
1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne za wystąpienie, których nie ponosi odpowiedzialności wykonawca, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy:
a) wystąpiły inne nieprzewidywalne i niezawinione przez wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy,
b) zmiany są korzystne dla zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy;
3) Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia w przypadkach zaistnienia poniższych okoliczności:
a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT;
b) możliwa jest korzystna dla zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;
c) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
d) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a okoliczności nie wynikają z wyłącznej winy wykonawcy;
e) wystąpi siła wyższa (Siła Wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań, wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych).
f) w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części usług objętych niniejszą umową.
|
IV 4 4 data |
2017-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|