GuidZP400 |
926b3015-1f7b-4e91-b618-e1a1c7521468
|
Biuletyn |
627220-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy krzęcin
|
Regon |
210966987
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tylna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzęcin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73-231
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
95 765 52 13
|
Zamawiajacy fax |
95 765 52 13
|
Zamawiajacy email |
ugk.zamowienia@gmail.com
|
Adres strony url |
www.bip.krzecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Zachodniopomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa – Edukacja. Działanie 8.5. Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym. Poddziałanie : Inwestowanie w kształcenie, szkolenie i szkolenie zawodowe na rzecz zdobywania umiejętności i uczenia się przez całe życie. Numer umowy: RPZP.08.02.00-32-K002/17-00 z dnia 04.08.2017r
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski
Ul. Podchorążych 13a/4, 64-920 Piła
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krzecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Krzęcin, ul. Tylna 7, 73-231 Krzęcin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Gminy Krzęcin w ramach Projektu „Nowoczesna Szkoła – Kompetentny Uczeń”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1/2Edu.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, dostawa i montaż mebli uczniowskich i biurowych, wyposażenia pracowni fizycznej, geograficznej, chemicznej, matematycznych i biologicznej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części :
Część nr 1.
Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie oprogramowania multimedialnego
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1a
Część nr 2.
Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1b
Część nr 3.
Wyposażenia pracowni szkolnych w biurka i krzesła, rolety p.słoneczne, słuchawki
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1c
Część nr 4.
Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr opisany został w załączniku Nr 1d
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolna ilość części pod warunkiem, że każda z oferowanych części zawiera pełny zakres rzeczowy przypisany dla danej części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się :
1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
2) Wypełniony załącznik Nr … ( odpowiedni do wybranej /wybranych części zamówienia 1a – 1g ).
3) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
5) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców).
6) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
7) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Dla części Nr 3 :
8) Opis wykonania stolików uczniowskich i biurek ( materiał podstawowy, wykończenia płyt, stelaże, wykończenia wąskich brzegów, siedziska – materiał siedziska i stelaża ), krzeseł uczniowskich ( materiał tapicerki, rodzaj i materiał stelaża, kolor ).
9) Zdjęcia oferowanych stolików 2 – osobowych i 1 – osobowych, biurka nauczyciela, krzesła uczniowskiego, fotela do biurka.
10) Karty techniczne słuchawek.
11) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany do treści zawartej umowy w następujących okolicznościach :
1) jeżeli oferowany w ofercie produkt w momencie jego dostawy już nie jest produkowany, a nowy produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego i gwarantuje mu osiągniecie wszystkich celów założonych dla produktu oferowanego,
2) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie Umowy w przypadku siły wyższej lub klęski żywiołowej.
3. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki :
1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy określonej
w § 5 ust. 1.
4. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto Umowę,
i którego ma zastąpić nowy Wykonawca :
1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
5. Zmiany, niezależnie od wyżej wymienionych uznaje się za istotne, jeżeli :
1) zmienia się ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy
w pierwotnym brzmieniu,
2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna
z następujących okoliczności:
a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną Umowy na korzyść Wykonawcy
w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie,
c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z Umowy.
6. O powstaniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmianę treści zawartej Umowy, Strony zobowiązują się powiadamiać pisemnie.
7. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych teleadresowych oraz zmiana osób reprezentujących Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-12-13T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni szkolnych w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia Technologii Informacyjnych i Komunikacyjnych niezbędne do realizacji programów nauczania poprzez dostarczenie oprogramowania multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 1 opisany został w załączniku Nr 1a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni szkolnych do nauki fizyki, matematyki, biologii, chemii, geografii w nowoczesne pomoce dydaktyczne oraz narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 2 opisany został w załączniku Nr 1b
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni szkolnych w biurka i krzesła, rolety p.słoneczne, słuchawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 3 opisany został w załączniku Nr 1c
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenia pracowni szkolnych w drobny sprzęt i odczynniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres rzeczowy zamówienia dla części Nr 4 opisany został w załączniku Nr 1d
|
| |