Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejko w Krakowie, z podziałem na 16 części, jak następuje:
Część 1 – Listwa przedłużająca 1,5m – 5 szt., przedłużacz bębnowy 50m – 2 szt.
Część 2 - Komputer AIO – 2 szt.
Część 3 – Akumulatory AA – 6 kpl.
Część 4 - Karta pamięci SD 32 GB - 2 szt. , karta pamięci SDXC256 GB – 1 szt., dysk SSD 1TB – 1 szt.
Część 5 – Kamera cyfrowa – 1 szt., statyw- 2 szt.
Część 6 - Rejestrator Audio – 1 szt., Di-Box pasywny – 2 szt., Mikser – 1 szt., Dwukanałowy odbiornik – 1 szt., Antena kierunkowa –2 szt., Kontroler –1 szt., Kabel mikrofonowy 20m – 4 szt., Kabel mikrofonowy 3m – 5 szt., Kabel mikrofonowy 1,5m – 10 szt., Kabel 3m – 2 szt., kabel mini Jack 1,8m – 3 szt., kabel mini Jack 10m – 2 szt.
Część 7 – Krótkofalówka – 1 zestaw
Część 8 – Adapter – 5b szt., kabel HDMI 1,8m – 6 szt., kabel HDMI 15m – 2 szt.
Część 9 – Projektor – 1 szt., adapter VGA - HDMI – 1 szt.
Część 10 – Skaner do slajdów i negatywów – 1 szt.
Część 11 – Obiektyw F4-5,6 – 1 szt., Obiektyw F2,8 – 1 szt.
Część 12– Komputer stacjonarny typ 1 – 1 szt., komputer stacjonarny typ 2 – 7 szt.
Część 13 – Monitor 24” – 1 szt.
Część 14 – Komputer przenośny – 1 szt.
Część 15 – Aparat cyfrowy -1 szt.
Część 16 - Minikomputer z obudową – 5 szt., wyświetlacz dotykowy – 4 szt., zestaw startowy – 1 szt.
Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowo-przedmiotowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
GuidZP400 |
ffd9be26-ce95-4ff5-a80d-0503ae9ba2bf
|
Biuletyn |
628929-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Regon |
27578300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31157
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 992 041
|
Zamawiajacy fax |
124 226 566
|
Zamawiajacy email |
zp@asp.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.asp.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.asp.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert w niniejszym przetargu nieograniczonym może odbywać się wyłącznie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, Biuro Rektora i Kanclerza ASP, pokój nr 104, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
|
Numer referencyjny |
BZP-3942-43/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejko w Krakowie, z podziałem na 16 części, jak następuje:
Część 1 – Listwa przedłużająca 1,5m – 5 szt., przedłużacz bębnowy 50m – 2 szt.
Część 2 - Komputer AIO – 2 szt.
Część 3 – Akumulatory AA – 6 kpl.
Część 4 - Karta pamięci SD 32 GB - 2 szt. , karta pamięci SDXC256 GB – 1 szt., dysk SSD 1TB – 1 szt.
Część 5 – Kamera cyfrowa – 1 szt., statyw- 2 szt.
Część 6 - Rejestrator Audio – 1 szt., Di-Box pasywny – 2 szt., Mikser – 1 szt., Dwukanałowy odbiornik – 1 szt., Antena kierunkowa –2 szt., Kontroler –1 szt., Kabel mikrofonowy 20m – 4 szt., Kabel mikrofonowy 3m – 5 szt., Kabel mikrofonowy 1,5m – 10 szt., Kabel 3m – 2 szt., kabel mini Jack 1,8m – 3 szt., kabel mini Jack 10m – 2 szt.
Część 7 – Krótkofalówka – 1 zestaw
Część 8 – Adapter – 5b szt., kabel HDMI 1,8m – 6 szt., kabel HDMI 15m – 2 szt.
Część 9 – Projektor – 1 szt., adapter VGA - HDMI – 1 szt.
Część 10 – Skaner do slajdów i negatywów – 1 szt.
Część 11 – Obiektyw F4-5,6 – 1 szt., Obiektyw F2,8 – 1 szt.
Część 12– Komputer stacjonarny typ 1 – 1 szt., komputer stacjonarny typ 2 – 7 szt.
Część 13 – Monitor 24” – 1 szt.
Część 14 – Komputer przenośny – 1 szt.
Część 15 – Aparat cyfrowy -1 szt.
Część 16 - Minikomputer z obudową – 5 szt., wyświetlacz dotykowy – 4 szt., zestaw startowy – 1 szt.
Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowo-przedmiotowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ofertę stanowią: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 3) wydruk testów wydajności zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1A do SIWZ (dopuszcza się wydruki w języku polskim albo angielskim) – dotyczy pozycji wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ ), w formie określonej w rozdz. VII pkt. 12 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) zostały opisane w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć: 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 umowy;
b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
2. Zmiany niedotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron, nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenia Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie.
|
IV 4 4 data |
2017-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|