GuidZP400 |
b073c196-fda2-4b54-bca9-730c97ae9981
|
Biuletyn |
628706-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2
|
Regon |
367482776
|
Zamawiajacy adres ulica |
Olszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338422386,
|
Zamawiajacy fax |
+48338422386
|
Zamawiajacy email |
achowaniemg2@gmail.com,
|
Adres strony url |
www.sp2osw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp2osw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Sportowymi Nr 2 Ul. Olszewskiego 2A 32-600 Oświęcim
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 2 im. Ł. Górnickiego w Oświęcimiu przy ul. Olszewskiego 2A
|
Numer referencyjny |
SP2.221.6.XII.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 2 w Oświęcimiu w r. 2018.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do niniejszej siwz.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Część I zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin (CPV 15100000-9)
Część II zamówienia: Dostawa owoców, warzyw i przetworów (CPV 15300000-1,
15330000-0)
Część III zamówienia: Dostawa różnych produktów spożywczych (CPV 15800000-6, 15811000-6, 15500000-3, 15840000-8)
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. W takim przypadku Wykonawca winien podać cenę ofertową brutto oddzielnie dla każdej części zamówienia zgodnie z treścią formularza ofertowego. Zamawiający będzie porównywał i oceniał każdą część odrębnie.
3. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkcie 1 obejmuje w szczególności:
1) Sukcesywną dostawę produktów żywnościowych zgodnie z załącznikiem nr 3
i w ilościach w nim wskazanych.
2) Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
3) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi:
- odpowiednie normy jakościowe lub atesty,
- odpowiednie oznakowanie, między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
- odpowiedni sposób przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.
4) Użyte w formularzach cenowych nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
11
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz Ofertowy i Oświadczenia, Formularze cenowe
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Okres rękojmi na warunkach i zasadach określonych w K. c.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy na warunkach i w sytuacjach:
1) określonych w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), tj. w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy
w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach;
2) w przypadku niewłaściwego wywiązywania się przez Wykonawcę z warunków umowy, w szczególności w następującej sytuacji:
a) opóźnienia w dostawach lub braki ilościowe zakłócające sprawne funkcjonowanie placówki,
b) zła jakość dostarczanych produktów (np. nieświeże, przeterminowane,
w uszkodzonym opakowaniu),
c) przewożenie produktów w nieodpowiednich warunkach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości wymienione w pk.t od a) do c).
3. W wypadkach, o których mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, którego wartość zostanie ustalona przez Zamawiającego i Wykonawcę.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych z następujących tytułów:
a) za każdy dzień niewykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości wynagrodzenia umownego brutto,
b) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20 % maksymalnej wartości umownej,
c) za nienależyte wykonanie umowy w wysokości 15% wynagrodzenia umownego brutto wskazanego w umowie za całość przedmiotu zamówienia
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania kar umownych z należnego wykonawcy wynagrodzenia, a Wykonawca wyraża na to zgodę.
6. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy kary umowne nie pokryją w całości odszkodowania rzeczywistego.
7. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
8. Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie wierzytelności i długów na osoby trzecie.
9
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w SIWZ, w tym ponadto:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia w tym:
- wysokości stawki podatku od towarów i usług. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegać zmianie w trakcie obowiązywania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług i będzie się odnosić wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową po dniu wyjścia w życie przepisów zmieniających stawkę VAT oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Warunkiem dokonania takiej zmiany będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen. Zmiana wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług,
2) zmiany wynagrodzenia lub terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu okoliczności siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej;
3) terminu wykonania przedmiotu umowy z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitego wynagrodzenia wykonawcy
w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci i ilości zamawianych produktów;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych produktów w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 3 do specyfikacji w przypadku zmiany liczby żywionych dzieci;
6)
7) zmiany cen jednostkowych, pod warunkiem przedstawienia pisemnego uzasadnienia (np. wzrost lub obniżka cen rynkowych towarów i usług, kosztów pośrednich, np. energia, paliwo, podatki itp.) i wyłącznie po akceptacji przez Zamawiającego, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp;
8) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
9) zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego.
11. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, o ile zapisy niniejszej SIWZ nie stanowią inaczej.
|
IV 4 4 data |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|