Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż fabrycznie nowych i wolnych od wad mebli biurowych i wyposażenia Urzędu Miasta i Gminy Szamocin, którego szczegółowe zestawienie zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
ZAMÓWIENIE
a) Meble i wyposażenie - termin realizacji zamówienia 01.03.2018 r. – 16.03.2018 r.:
sześć regałów przesuwnych – każdy dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2400, głębokość użytkowa 2x300, długość użytkowa 3200/1x1200+2x1000, ilość półek w pionie: 6+1, podstawa, listwy, stężenia, szyny, najazdy, panel (obciążenie na 1m2 ok. 1500 kg) – 1 zestaw, szafa metalowa kartotekowa 6 szufladowa 608/633/H1508 (wymiar wewnętrzny 522x585xH150 (223) (A5) – 4 szt., obudowa 4 szaf kartotekowych 2448/635/H1508+8 – 1 szt., szafa metalowa kartotekowa 6 szufladowa 608/633/H1508 (wymiar wewnętrzny 522x585xH150 (223) (A5)- 2 szt., obudowa 2 szaf kartotekowych 1232/635/H1508+8 – 1 szt., witryna stojąca dwudrzwiowa na szafce- 940/500/2000– 6 szt., kosz na okablowanie – 47 szt., uchwyt na komputer stacjonarny kol. czarny – 23 szt., szuflada pod klawiaturę – 23 szt., osłona biurka – płytowa 1440/18/H300+100 – 9 szt., kontener wysoki bez blatu 416/600/H710– 15 szt., blat kontenera 1000/600/H25– 15 szt., przepust kablowy – 15 szt., kontener wysoki bez blatu 416/600/H710– 1 szt., blat kontenera 1000/600/H18 + pogrubiacz – 1 szt., przepust kablowy podłużny – 1 szt., kontener mobilny, 416/574/H607– 5 szt., stół prosty niereg. 2200/900/H735– 1 szt., przepust kablowy podłużny- 1 szt., blenda płytowa 1836/18/H370 – 1 szt., biurko prostokątne niereg. 800/800/H735 – 1 szt., stolik prostokątny 600/600/H735– 3 szt., biurko prostokątne niereg. 1200/800/H735- 1 szt., biurko prostokątne niereg. 1400/800/H735- 1 szt., przepust kablowy- 2 szt. biurko prostokątne niereg. 1600/800/H735- 17 szt., przepust kablowy- 34 szt., stół prosty niereg. 2400/1100/H735 nogi środkowe mocno cofnięte – 1 szt., blenda płytowa z boniowaniem 2236/18/H580– 1 szt., stół konferencyjny składany 1500/750/H730, okl. orzech, stelaż aluminium polerowany– 14 szt., wózek do stołów składanych – 1 szt., stół prostokątny niereg. 1600/800/H735 – 8 szt., biurko prostokątne niereg. 2500/1100/H735 środkowe nogi mocno cofnięte – 1 szt., przepust kablowy- 3 szt., biurko prostokątne niereg. 2400/1100/H735, środkowe nogi mocno cofnięte – 1 szt., przepust kablowy – 3 szt., stół prostokątny niereg. 900/900/H735- 2 szt., szafa aktowa 798/440/H1134- 1 szt., szafa aktowa przesuwna 1200/440/H1134– 1 szt., szafa przesuwna 1200/600/H1134– 1 szt., szafa przesuwna 1400/600/H1134- 1 szt., szafa aktowa 798/440/H1838- 2 szt., szafa aktowa 798/350/H1838- 2 szt., szafa ubraniowo-aktowa 798/440/H1838 – 6 szt., szafa ubraniowo-aktowa 748/440/H1838 – 1 szt., szafa aktowa przesuwna 1200/440/H1838- 37 szt., szafa ubraniowo aktowa przesuwna 1200/440/H1838- 3 szt., szafa aktowa 400/435/H768- 1 szt., szafa aktowa 800/435/H768- 1 szt., szafa aktowa 400/435/H768- 1 szt., Topy+wieniec 1600/435/H740– 1 szt., cokół współdzielony 1597/370/H38 – 1 szt., szafa z drzwiami dół+góra z żaluzją kol. aluminium 1200/600/H1134+1090– 1 szt., szafa nadstawna 798/440/H729– 8 szt., szafa nadstawna 798/350/H729 – 2 szt., szafa nadstawna 748/440/H729- 1 szt., szafa nadstawna przesuwna 1200/440/H729- 40 szt., szafa nadstawna dół otwarty, góra przesuwna 1224/440/H1051 – 2 szt., szafa nadstawna dół otwarty, góra przesuwna 1232/440/H1051- 1 szt., fotel obrotowy mechanizm synchroniczny, oparcie i siedzisko tapicerowane, zagłówek regulowany, kółka do twardych wykładzin, krzyżak i nośnik oparcia nylonowy czarny, podłokietnik regulowany, siedzisko i oparcie I gr., reg. głębokość siedziska+wypchnięcie oparcia, pianka trudnopalna- 1 szt., fotel obrotowy mechanizm synchroniczny, oparcie i siedzisko tapicerowane, kółka do twardych wykładzin, krzyżak i nośnik oparcia nylonowy czarny, podłokietnik regulowany, siedzisko i oparcie I gr., reg. głębokość siedziska+wypchnięcie oparcia, pianka trudnopalna- 21 szt., sofa 3-osobowa niska, stelaż antracyt RAL7024, ślizgi do twardych podłóg PF, tk. Oparcie SV211, siedzisko SV902- 2 szt., krzesło, stelaż kol. antracyt RAL7024, kubełek sklejka pokryta CPL kol. antracyt, stopki filcowe na twarde podłoże- 6 szt., krzesło gościnne, stelaż kol. antracyt RAL7024, kubełek sklejka pokryta CPL kol. antracyt, nakładka siedziska tk. II gr. Fighter, stopki filcowe na twarde podłoże- 62 szt., krzesło gościnne, nogi drewniane, tapicerka Silvertex- 5 szt., krzesło gościnne, nogi drewniane, tapicerka Silvertex- 46 szt., regał zawieszany otwarty 800/360/H370- 11 szt., regał otwarty na wnioski 554/350/H1500- 1 szt., aneks kuchenny wg. projektu z lodówką podblatową, zmywarką do zabudowy, zlewozmywakiem dwukomorowym (wykończenie len) z baterią mieszakową, podłączenie do instalacji zakończonej kranikami– 2 zestawy, aneks kuchenny wg projektu wraz z zlewozmywakiem dwukomorowym (wykończenie len) z baterią mieszakową, podłączenie do instalacji zakończonej kranikami– 1 zestaw, szafka wisząca biała do WC z blatem i opaskami H100 kol. aluminium, bez umywalki wpuszczanej i białego montażu (po stronie inwestora) ~1050/600/H700 – 2 szt., szafka wisząca biała do WC z blatem i opaskami H100 kol. aluminium, bez umywalki wpuszczanej i białego montażu (po stronie inwestora) ~600/600/H700- 1 szt., deska osłonowa 1600/18/H200x2szt.– 2 szt., stolik cateringowy – 1 szt., wieszak naścienny 800/25/H1600– 1 szt.,
b) Meble i wyposażenie - termin realizacji zamówienia 01.08.2018 r. – 10.08.2018 r.:
cztery regały przesuwne – każdy dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2400 głębokość użytkowa 2x300, długość użytkowa 3200/1x1200+2x1000, ilość półek w pionie: 6+1, podstawa, listwy, stężenia, szyny, najazdy, panel (obciążenie na 1m2 ok. 1500 kg) – 2 zestawy,
|
GuidZP400 |
565ed9c1-9633-434e-a9a2-66e84963752b
|
Biuletyn |
620302-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szamocin
|
Regon |
57079104600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szamocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64820
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 848 003
|
Zamawiajacy fax |
672 848 065
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@gminaszamocin.pl
|
Adres strony url |
www.gminaszamocin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
94%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gminaszamocin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminaszamocin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż mebli biurowych i wyposażenia dla Urzędu Miasta i Gminy Szamocin
|
Numer referencyjny |
ORG.271.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż fabrycznie nowych i wolnych od wad mebli biurowych i wyposażenia Urzędu Miasta i Gminy Szamocin, którego szczegółowe zestawienie zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
ZAMÓWIENIE
a) Meble i wyposażenie - termin realizacji zamówienia 01.03.2018 r. – 16.03.2018 r.:
sześć regałów przesuwnych – każdy dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2400, głębokość użytkowa 2x300, długość użytkowa 3200/1x1200+2x1000, ilość półek w pionie: 6+1, podstawa, listwy, stężenia, szyny, najazdy, panel (obciążenie na 1m2 ok. 1500 kg) – 1 zestaw, szafa metalowa kartotekowa 6 szufladowa 608/633/H1508 (wymiar wewnętrzny 522x585xH150 (223) (A5) – 4 szt., obudowa 4 szaf kartotekowych 2448/635/H1508+8 – 1 szt., szafa metalowa kartotekowa 6 szufladowa 608/633/H1508 (wymiar wewnętrzny 522x585xH150 (223) (A5)- 2 szt., obudowa 2 szaf kartotekowych 1232/635/H1508+8 – 1 szt., witryna stojąca dwudrzwiowa na szafce- 940/500/2000– 6 szt., kosz na okablowanie – 47 szt., uchwyt na komputer stacjonarny kol. czarny – 23 szt., szuflada pod klawiaturę – 23 szt., osłona biurka – płytowa 1440/18/H300+100 – 9 szt., kontener wysoki bez blatu 416/600/H710– 15 szt., blat kontenera 1000/600/H25– 15 szt., przepust kablowy – 15 szt., kontener wysoki bez blatu 416/600/H710– 1 szt., blat kontenera 1000/600/H18 + pogrubiacz – 1 szt., przepust kablowy podłużny – 1 szt., kontener mobilny, 416/574/H607– 5 szt., stół prosty niereg. 2200/900/H735– 1 szt., przepust kablowy podłużny- 1 szt., blenda płytowa 1836/18/H370 – 1 szt., biurko prostokątne niereg. 800/800/H735 – 1 szt., stolik prostokątny 600/600/H735– 3 szt., biurko prostokątne niereg. 1200/800/H735- 1 szt., biurko prostokątne niereg. 1400/800/H735- 1 szt., przepust kablowy- 2 szt. biurko prostokątne niereg. 1600/800/H735- 17 szt., przepust kablowy- 34 szt., stół prosty niereg. 2400/1100/H735 nogi środkowe mocno cofnięte – 1 szt., blenda płytowa z boniowaniem 2236/18/H580– 1 szt., stół konferencyjny składany 1500/750/H730, okl. orzech, stelaż aluminium polerowany– 14 szt., wózek do stołów składanych – 1 szt., stół prostokątny niereg. 1600/800/H735 – 8 szt., biurko prostokątne niereg. 2500/1100/H735 środkowe nogi mocno cofnięte – 1 szt., przepust kablowy- 3 szt., biurko prostokątne niereg. 2400/1100/H735, środkowe nogi mocno cofnięte – 1 szt., przepust kablowy – 3 szt., stół prostokątny niereg. 900/900/H735- 2 szt., szafa aktowa 798/440/H1134- 1 szt., szafa aktowa przesuwna 1200/440/H1134– 1 szt., szafa przesuwna 1200/600/H1134– 1 szt., szafa przesuwna 1400/600/H1134- 1 szt., szafa aktowa 798/440/H1838- 2 szt., szafa aktowa 798/350/H1838- 2 szt., szafa ubraniowo-aktowa 798/440/H1838 – 6 szt., szafa ubraniowo-aktowa 748/440/H1838 – 1 szt., szafa aktowa przesuwna 1200/440/H1838- 37 szt., szafa ubraniowo aktowa przesuwna 1200/440/H1838- 3 szt., szafa aktowa 400/435/H768- 1 szt., szafa aktowa 800/435/H768- 1 szt., szafa aktowa 400/435/H768- 1 szt., Topy+wieniec 1600/435/H740– 1 szt., cokół współdzielony 1597/370/H38 – 1 szt., szafa z drzwiami dół+góra z żaluzją kol. aluminium 1200/600/H1134+1090– 1 szt., szafa nadstawna 798/440/H729– 8 szt., szafa nadstawna 798/350/H729 – 2 szt., szafa nadstawna 748/440/H729- 1 szt., szafa nadstawna przesuwna 1200/440/H729- 40 szt., szafa nadstawna dół otwarty, góra przesuwna 1224/440/H1051 – 2 szt., szafa nadstawna dół otwarty, góra przesuwna 1232/440/H1051- 1 szt., fotel obrotowy mechanizm synchroniczny, oparcie i siedzisko tapicerowane, zagłówek regulowany, kółka do twardych wykładzin, krzyżak i nośnik oparcia nylonowy czarny, podłokietnik regulowany, siedzisko i oparcie I gr., reg. głębokość siedziska+wypchnięcie oparcia, pianka trudnopalna- 1 szt., fotel obrotowy mechanizm synchroniczny, oparcie i siedzisko tapicerowane, kółka do twardych wykładzin, krzyżak i nośnik oparcia nylonowy czarny, podłokietnik regulowany, siedzisko i oparcie I gr., reg. głębokość siedziska+wypchnięcie oparcia, pianka trudnopalna- 21 szt., sofa 3-osobowa niska, stelaż antracyt RAL7024, ślizgi do twardych podłóg PF, tk. Oparcie SV211, siedzisko SV902- 2 szt., krzesło, stelaż kol. antracyt RAL7024, kubełek sklejka pokryta CPL kol. antracyt, stopki filcowe na twarde podłoże- 6 szt., krzesło gościnne, stelaż kol. antracyt RAL7024, kubełek sklejka pokryta CPL kol. antracyt, nakładka siedziska tk. II gr. Fighter, stopki filcowe na twarde podłoże- 62 szt., krzesło gościnne, nogi drewniane, tapicerka Silvertex- 5 szt., krzesło gościnne, nogi drewniane, tapicerka Silvertex- 46 szt., regał zawieszany otwarty 800/360/H370- 11 szt., regał otwarty na wnioski 554/350/H1500- 1 szt., aneks kuchenny wg. projektu z lodówką podblatową, zmywarką do zabudowy, zlewozmywakiem dwukomorowym (wykończenie len) z baterią mieszakową, podłączenie do instalacji zakończonej kranikami– 2 zestawy, aneks kuchenny wg projektu wraz z zlewozmywakiem dwukomorowym (wykończenie len) z baterią mieszakową, podłączenie do instalacji zakończonej kranikami– 1 zestaw, szafka wisząca biała do WC z blatem i opaskami H100 kol. aluminium, bez umywalki wpuszczanej i białego montażu (po stronie inwestora) ~1050/600/H700 – 2 szt., szafka wisząca biała do WC z blatem i opaskami H100 kol. aluminium, bez umywalki wpuszczanej i białego montażu (po stronie inwestora) ~600/600/H700- 1 szt., deska osłonowa 1600/18/H200x2szt.– 2 szt., stolik cateringowy – 1 szt., wieszak naścienny 800/25/H1600– 1 szt.,
b) Meble i wyposażenie - termin realizacji zamówienia 01.08.2018 r. – 10.08.2018 r.:
cztery regały przesuwne – każdy dwustronny o wymiarach: wysokość całkowita 2400 głębokość użytkowa 2x300, długość użytkowa 3200/1x1200+2x1000, ilość półek w pionie: 6+1, podstawa, listwy, stężenia, szyny, najazdy, panel (obciążenie na 1m2 ok. 1500 kg) – 2 zestawy,
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-03-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-08-10T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Poz. 2.1.a SIWZ– termin realizacji zamówienia 01.03.2018 r. – 16.03.2018 r.
Poz. 2.1 b SIWZ– termin realizacji zamówienia 01.08.2018 r. – 10.08.2018 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga aby wraz z ofertą załączyć wszystkie wymienione w opisie normy/certyfikaty/atesty/klasy/standardy potwierdzające zgodność oferowanych mebli z wymaganiami Zamawiającego. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą systemu w przedstawionej przez Wykonawcę ofercie. - W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów, do każdego mebla należy przedstawić minimum jedną, osobną kartę katalogową (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły - optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza kopiowania rysunków i/lub zdjęć z poniższego opisu - wymaga się przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 złotych, słownie : dziesięćtysięcyzłotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zamawiającego Bank Spółdzielczy nr: 39894500023900010120000020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa, montaż mebli i wyposażenia dla Urzędu Miasta i Gminy Szamocin
2.Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
3.Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
4.W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez złożenie do oferty : kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej.
5.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5
6.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: nazwa i adres Zamawiającego; nazwę przedmiotu zamówienia; nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji;
7.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.
8.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
9.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
12.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
14.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiane niniejszej umowy poprzez dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez wukonawcę meble i wyposażenie zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostepu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawociela handlowego na rynku polskim) - Zamawiajacy dopuszcza mozliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem, iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych, a cena pozostaje bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|