GuidZP400 |
39c688d1-937b-41a0-9d82-7744b2c01c80
|
Biuletyn |
633874-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Dzieci Zamojszczyzny w Zwierzyńcu
|
Regon |
000563789
|
Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zwierzyniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
846873275, 846873807
|
Zamawiajacy fax |
846873275
|
Zamawiajacy email |
sp-zwierzyniec3@wp.pl, kowalczykkatarzyna@vp.pl
|
Adres strony url |
www.spzwierzyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
spzwierzyniec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
spzwierzyniec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Szkoła Podstawowa im. Dzieci Zamojszczyzny w Zwierzyńcu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Partyzantów 3, 22-470 Zwierzyniec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej w Zwierzyńcu na rok 2018.
|
Numer referencyjny |
ZS.435.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
7
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w roku 2018 określonych kodem we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania:
Zadanie Nr I: różne produkty spożywcze
Zadanie Nr II: filety rybne, ryby mrożone przetworzone, mrożonki warzywne i owocowe, produkty głęboko mrożone
Zadanie Nr III: owoce, warzywa i świeże jaja
Zadanie Nr IV: produkty zwierzęce, mięso (mięso wieprzowe i drobiowe)
Zadanie Nr V: produkty zwierzęce, przetwory mięsne (wędliny wieprzowe i drobiowe)
Zadanie Nr VI: pieczywo
Zadanie Nr VII : wyroby garmażeryjne
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka lub na całość zamówienia.
Przez ofertę częściową Zamawiający rozumie cały asortyment obejmujący daną część zamówienia. Oferta musi być kompletna i zawierać wszystkie pozycje w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty.
2. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik formularze cenowe 2017). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzeniem WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gwarantującymi dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu);
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że wykonawca wdrożył system HCCP w zakładzie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji
z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Filety rybne, ryby mrożone przetworzone, mrożonki warzywne i owocowe, produkty głęboko mrozone.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa i świeże jaja.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, przetwory mięsne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15894200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-08T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo – cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik „formularze cenowe 2017”). Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo - cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych lub większych ilości wymienionych produktów, bez podania przyczyny, gdyż rzeczywiste zapotrzebowanie uzależnione będzie od ilości osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi:
1) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
2) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2015, poz. 678 ze zm.);
3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004 r ze zm.),
4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z:
1) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG;
3) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594);
5. Wymagania w zakresie znakowania opakowań:
Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane:
a) nazwa produktu, odmiana,
b) termin przydatności do spożycia,
c) masa netto,
d) skład surowcowy,
e) warunki przechowywania,
f) nazwa i adres producenta.
g) w przypadku kiełbas wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100g produktu.
Przy dostawie mięsa, mrożonych warzyw, ryby oraz jaj zamawiający wymaga dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego ( HDI ).
Na czas realizacji dostawy (rok 2018) zawartość cukru, soli i tłuszczu w produktach wymienionych w formularzach asortymentowo-cenowych muszą być zgodne
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą zawartą w 100g produktu.
|
| |