GuidZP400 |
c05e2b30-c79a-43db-b9aa-c1a93d213668
|
Biuletyn |
634513-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
|
Regon |
28877400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90153
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 677 68 24, 42 291 95 70
|
Zamawiajacy fax |
42 678 99 52
|
Zamawiajacy email |
dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
|
Adres strony url |
www.barlicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.barlicki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.barlicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 201, II piętro w budynku administracyjnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń komputerowych, usług, licencji dla Zakładu Radiologii
|
Numer referencyjny |
47/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest zakup urządzeń komputerowych, usług, licencji dla Zakładu Radiologii o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania wobec zamawianych pozycji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1C i 1D do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
132339,66
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
8. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej Zamawiający żąda:
8.1 wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
(tj. jednej dostawy sprzętu IT i oprogramowania. Za podobne zamówienie uznaje się dostawę zbliżonego zestawu składników: serwery, biblioteka taśmowa, macierz dyskowa, licencja na rozbudowę systemu
i wykonanie zbliżonego zakresu usług) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie – o wartości: 80 000,00 PLN
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy złożyć następujące dokumenty:
1.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik nr 2 do SIWZ)
1.2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
1.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.4. oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom wykonania części zamówienia (Załącznik 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika do oferty lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126):
2.1. Dla pkt 1.2 wykazu oświadczeń lub dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 wykazu oświadczeń lub dokumentów – powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1–4, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
8. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej Zamawiający żąda:
8.1 wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
(tj. jednej dostawy sprzętu IT i oprogramowania. Za podobne zamówienie uznaje się dostawę zbliżonego zestawu składników: serwery, biblioteka taśmowa, macierz dyskowa, licencja na rozbudowę systemu i wykonanie zbliżonego zakresu usług) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – o wartości: 80 000,00 PLN
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych
w części V SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1.1 Oświadczenie o posiadaniu przez oferowany sprzęt komputerowy certyfikatów, deklaracji zgodności, oznaczeń i dopuszczeń wskazanych w załączniku 1C – wzór oświadczenia jest zawarty w Zał. 5 do SIWZ,
1.2 Dotyczy serwera (poz. 1): do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik testu SPECint_rate_base2006 dla oferowanego modelu serwera (min. 800 punktów w teście SPECint_rate_base2006 dostępnym na stronie www.spec.org dla dwóch procesorów).
1.3 firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Dołączyć oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) aktualne katalogi – dla wszystkich elementów dostawy powinny być załączone oryginalne katalogi producentów potwierdzające parametry oferowanych urządzeń w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym; jeżeli jest to język angielski Zamawiający nie wymaga ich tłumaczenia na język polski – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. „Pakiet 1 pozycja 1”) .
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. W związku z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w takim przypadku Umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności,
b) jeżeli nastąpi zmiana przepisów dotycząca podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację Umowy – w takim przypadku Umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów,
c) jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy w terminie w niej określonym, w szczególności okoliczności przewidziane w § 4 ust. 2 – wówczas zmiana Umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania Umowy i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień Umowy,
d) jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji poszczególnych zapisów Umowy w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach a Zamawiający uznał za celowe ich włączenie do Umowy,
e) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,
f) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3. Przewidziane w pkt. e – f okoliczności, stanowiące podstawę zmian w umowie, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
b) zmiana danych teleadresowych,
c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności.
6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art.140 ust. 3 ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
2. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.
3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2 oraz jej podpisem.
|