| GuidZP400 | c05e2b30-c79a-43db-b9aa-c1a93d213668 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 634513-N-2017 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi | 
							                									
						| Regon | 28877400000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. Kopcińskiego | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 22 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Łódź | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 90153 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | łódzkie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 42 677 68 24, 42 291 95 70 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 42 678 99 52 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.barlicki.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 8 | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.barlicki.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.barlicki.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Sekretariat Finansowo-Techniczny SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 201, II piętro w budynku administracyjnym | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Zakup urządzeń komputerowych, usług, licencji dla Zakładu Radiologii | 
							                									
						| Numer referencyjny | 47/ZP/2017 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 1.	Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest zakup urządzeń komputerowych, usług, licencji dla Zakładu Radiologii o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania wobec zamawianych pozycji przedmiotu zamówienia zawarte są w Załącznikach nr 1C i 1D do SIWZ. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 30200000-1 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 132339,66 | 
							                									
						| Waluta calosc | PLN | 
							                							                									
						| Okres w dniach | 14 | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 8.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej Zamawiający żąda:
8.1  wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 
(tj. jednej dostawy sprzętu IT i oprogramowania. Za podobne zamówienie uznaje się dostawę zbliżonego zestawu składników: serwery, biblioteka taśmowa, macierz dyskowa, licencja na rozbudowę systemu 
i wykonanie zbliżonego zakresu usług) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
- w tym okresie – o wartości: 80 000,00 PLN
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej  przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie  wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia należy złożyć następujące dokumenty:
1.1.	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP (Załącznik nr 2  do SIWZ)
1.2.	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
1.3.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5,  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem  oświadczenia,  Wykonawca  może  przedstawić  dowody,  że  powiązania  z  innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.4.	oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom wykonania części zamówienia (Załącznik 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika do oferty lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie;
2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126): 
2.1.	Dla pkt 1.2 wykazu oświadczeń lub dokumentów – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
3.	Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 wykazu oświadczeń lub dokumentów – powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
4.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5.	Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1–4, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
6.	W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
7.	W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. | 
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 8.	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę zdolności technicznej Zamawiający żąda:
8.1  wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 
(tj. jednej dostawy sprzętu IT i oprogramowania. Za podobne zamówienie uznaje się dostawę zbliżonego zestawu składników: serwery, biblioteka taśmowa, macierz dyskowa, licencja na rozbudowę systemu i wykonanie zbliżonego zakresu usług) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – o wartości: 80 000,00 PLN
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej  przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie  wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych 
w części V SIWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 1.	W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
1.1	Oświadczenie o posiadaniu przez oferowany sprzęt komputerowy certyfikatów, deklaracji zgodności, oznaczeń i dopuszczeń wskazanych w załączniku 1C – wzór oświadczenia jest zawarty w Zał. 5 do SIWZ, 
1.2	Dotyczy serwera (poz. 1): do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik testu SPECint_rate_base2006 dla oferowanego modelu serwera (min. 800 punktów w teście SPECint_rate_base2006 dostępnym na stronie www.spec.org dla dwóch procesorów).
1.3	firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera – dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Dołączyć oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,
1.	W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a)	aktualne katalogi – dla wszystkich elementów dostawy powinny być załączone oryginalne katalogi producentów potwierdzające parametry oferowanych urządzeń w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym; jeżeli jest to język angielski Zamawiający nie wymaga ich tłumaczenia na język polski – dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta. W katalogach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję (np. „Pakiet 1 pozycja 1”) . | 
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 2.	W związku z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności: 
a)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w takim przypadku Umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności,
b)	jeżeli nastąpi zmiana przepisów dotycząca podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację Umowy – w takim przypadku Umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów,
c)	jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu Umowy w terminie w niej określonym, w szczególności okoliczności przewidziane w § 4 ust. 2 – wówczas zmiana Umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania Umowy i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień Umowy,
d)	jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji poszczególnych zapisów Umowy w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofertach a Zamawiający uznał za celowe ich włączenie do Umowy,
e)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,
f)	gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
3.	Przewidziane w pkt. e – f  okoliczności, stanowiące podstawę zmian w umowie, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 
4.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 
b)	zmiana danych teleadresowych, 
c)	zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
5.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności.
6.	Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art.140 ust. 3 ustawy  stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2017-12-29T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 09:00 | 
							                									
						| IV 4 4 jezyki | język polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                									
						| IV 6 6 | 2.	Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.
3.	Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4.	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2   w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją (za zgodność z oryginałem) pieczęcią Wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V punkt 1.2 oraz jej podpisem. |