GuidZP400 |
f4c81da0-09d3-488a-b447-ec149f75eaaa
|
Biuletyn |
636723-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
970774733
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
zpszpital.krystyna@wp.pl
|
Adres strony url |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
WS SP ZOZ Nowa Sól
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sóll
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Numer referencyjny |
DZP-280-125/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
- W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto,
- W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto,
- W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto,
- W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto,
- W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA:
W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 5 500,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku
nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
Zakresie warunkow udzialu |
b) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje - W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto,
- W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto,
- W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto,
- W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto,
- W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto,
- W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11.1. Oświadczenie, że produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jako normę zharmonizowane z dyrektywą. Dokumenty te zostaną przedłożone Zamawiającemu na każde jego wezwanie.
11.2 Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o przesłaniu próbek zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
UWAGA:
Zamawiający wezwie Wykonawcę do przesłanie próbek tylko w przypadku, gdy będzie posiadał uzasadnioną wątpliwość i nie będzie mógł potwierdzić zgodności oferowanego asortymentu
z wymaganiami określonymi w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.9 do SIWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy zakres zmian został określony § 8 Projektu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II- Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III- Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV- Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V- Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII- Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII- Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX- Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
|
| |