Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Data publikacji 2017-12-28
Data zakończenia 2018-01-09 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636723-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4c81da0-09d3-488a-b447-ec149f75eaaa
Biuletyn 636723-N-2017
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 970774733
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony url http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny WS SP ZOZ Nowa Sól
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sóll
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Numer referencyjny DZP-280-125/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Patomorfologii Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje: - W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto, - W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, - W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto, - W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto, - W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, - W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto, - W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 5 500,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ.- DO OFERTY. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zakresie warunkow udzialu b) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje - W Pakiecie I jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie II jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto, - W Pakiecie III jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto, - W Pakiecie IV jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto, - W Pakiecie V jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 500,00 zł brutto, - W Pakiecie VI jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 100,00 zł brutto, - W Pakiecie VII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, - W Pakiecie VIII jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300,00 zł brutto, - W Pakiecie IX jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 11.1. Oświadczenie, że produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej jako normę zharmonizowane z dyrektywą. Dokumenty te zostaną przedłożone Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 11.2 Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o przesłaniu próbek zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawcę do przesłanie próbek tylko w przypadku, gdy będzie posiadał uzasadnioną wątpliwość i nie będzie mógł potwierdzić zgodności oferowanego asortymentu z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1-2.9 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zmian został określony § 8 Projektu Umowy.
IV 4 4 data 2018-01-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II- Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kasetek histopatologicznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III- Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy bibuły i markerów na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV- Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy szkiełek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V- Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy ostrzy na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet VI- Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy kapsułek biopsyjnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet VII- Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy mdułowego archiwum i innego sprzętu na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet VIII- Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy próbówek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet IX- Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy żyletek na potrzeby Zakładu Patomorfologii
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)