GuidZP400 |
ab03ebb3-61ae-407b-b522-0ed5feab6df3
|
Biuletyn |
633768-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
|
Regon |
010137895
|
Zamawiajacy adres ulica |
Koszykowa 78
|
Zamawiajacy adres numer domu |
78
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 42 91 065
|
Zamawiajacy fax |
22 621 43 64
|
Zamawiajacy email |
kkraska@cepelek.mil.pl
|
Adres strony url |
www.cepelek.mil.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cepelek.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 woj. mazowieckie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz środków czystości dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 4 pakietów.
Pakiet 1 - Igły i strzykawki
Pakiet 2- Wzierniki
Pakiet 3- Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, ,HOLTER
Pakiet 4- Środki czystości
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa pakietów 1-4 objęta jest 24 miesięczną umową na dostawy częściowe.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
nie dotyczy
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Przedmiotem rokowań i negocjacji dotyczących zmiany umowy nie mogą być te jej elementy,
których dodanie lub zmiana stanowiłyby zmianę treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
oferenta i które spowodowałyby wprowadzenie zmian niekorzystnych dla Zamawiającego chyba , że
konieczność wprowadzenie takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej
zawarciu, pod warunkiem podpisania aneks zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te
zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie
przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza:
1.Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adres siedziby, zmianę
formy prawnej , zmianę numeru konta Wykonawcy itp.
2.Zmianę dotyczącą dostarczanych wyrobów medycznych w sytuacji:
• gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować),
• niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż
wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić,)
a).W obydwu w/ wymienionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z
Zamawiającym proponowanych zamienników, a po ich zaakceptowaniu przez
Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy.
b) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki.
3.Przedłużenia terminu realizacji w przypadku nie wyczerpania kwoty brutto określonej w paragraf.1.
4. Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Przedmiotu umowy, na
zasadach określonych w ust. 4 w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy:
1) stawki podatku od towarów i usług
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie
art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę.
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
i lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
5..Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego
Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust.4 jest:
1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany,
zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej
szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów
będących następstwem zmian, o których mowa w ust.4 z wykazaniem
wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę;
2) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu
określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz
na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego
Wykonawcy wynagrodzenia.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt.1.ulegnie odpowiedniej zmianie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w ujęciu brutto, poprzez zastosowanie do jego ustalenia zmienionej stawki podatku.
7. Zmiana wynagrodzenia dokonana w przypadkach, o których mowa w ust.4 pkt. 2 i 3 obejmuje tą część wynagrodzenia, do której zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami umowy określającymi terminy realizacji i jej przedmiot odnoszą się wprowadzone zmiany..
8. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
9. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
10.Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-01-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
nie dotyczy
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Igły i strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa igieł, strzykawek (igły do płukania uszu, strzykawek LUER, strzykawek do tuberkuliny oraz Venflonów)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wzierniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wzierników - 14.700szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, Holter
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów EEG, EKG, Holter: papier di aparatu EKG,elektrody do EKG kończynowego, elektrody do aparatu EKG z żelem stałym, papier termoczuły do
autorefraktometru, do autoklawu, papier do walidatora, do video printera, do aparatu KTG.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
n ie dotyczy
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa środków czystości-proszku do prania tkanin białych, żel do mycia, pasta BHP, preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli, rękawice gumowe itp.
|
| |