GuidZP400 |
4d75fbd4-6756-4f73-bcb7-50881034f4d9
|
Biuletyn |
501143-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lęborski
|
Regon |
770979648
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czołgistów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lębork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 632 810
|
Zamawiajacy fax |
598 632 850
|
Zamawiajacy email |
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiat-lebork.com/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania w zakresie kształtowania u uczniów kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”
|
Numer referencyjny |
PO.272.1.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Każdy wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienia jednemu Wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania w zakresie kształtowania u uczniów kompetencji zawodowych niezbędnych na rynku pracy oraz w celu wyposażenia bibliotek szkolnych w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja Zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części:
Część 1 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2017-2018
a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych stanowiących pomoce edukacyjne dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych
w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka oraz BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe w zakresie urządzeń biurowych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka oraz BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe w zakresie pomocy biurowych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 - pomoce edukacyjne
Część 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych w zakresie materiałów, przyrządów oraz urządzeń dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży ICT i elektronika dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 4 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka w zakresie sprzętu laboratoryjnego dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 5 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 6 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 7 - Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
Część 8 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive,
w tym:
a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku.
b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku.
c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Zespołu Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.2 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3. do SIWZ.
6.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
6.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
6.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.6 Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
6.7 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem poniżej wyodrębnionych zdarzeń.
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Wykonawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39192100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
a) Zadanie 1 - Dostawa materiałów dydaktycznych stanowiących pomoce edukacyjne dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych
w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka oraz BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe w zakresie urządzeń biurowych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
c) Zadanie 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka oraz BPO/SSC, usługi finansowe i biznesowe w zakresie pomocy biurowych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 - pomoce edukacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych w zakresie materiałów, przyrządów oraz urządzeń dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Cement portlandzki popiołowy
Klucz do wiązania zbrojenia
Dalmierz
Miara zwijana
Ołówek budowlany
Nożyce do blachy
Drabina aluminiowa
7- stopniowa
Kliny do glazury duże
Krzyżyki dystansowe
do glazury
Klej do glazury
Glazura płytki ścienne
Terakota płytki podłogowe
Wiertarka elektryczna
Wkrętarka
Poziomnica
Flekownik
Dłuto
Czytnik kodów kreskowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych do branży ICT i elektronika dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Elektroniczny zestaw edukacyjny
Dysk zewnętrzny
Dysk zewnętrzny
Kabel teleinformatyczny
Modułowa lampka sygnalizacyjna
Przewód
Przewód
Przewód
Przewód silikonowy
Przewód silikonowy
Pęseta zakrzywiona
Koryto kablowe grzebieniowe
Wyłącznik awaryjny grzybkowy z kasetą
Kabel sygnalizacyjny
Obudowa sterownicza
Tulejka kablowa
Tulejka kablowa
Przekaźnik czasowy
Podstawka
Podstawka
Podstawka
Potencjometr montażowy
Potencjometr suwakowy liniowy
Krokodylki nieizolowane
Krokodylki nieizolowane
Wtyki bananowe
Wtyki bananowe
Gniazdo bananowe
Gniazdo bananowe
Łącznik Tact Switch
Przełącznik dźwigniowy
Miniaturowy przełącznik suwakowy
Listwa kołkowa
Cewka
Cewka
Cewka
Dioda LED
Dioda LED
Dioda LED
Dioda LED
Układ czasowy
Termistor
Układ scalony
Układ scalony
Układ scalony
Układ scalony
Układ scalony
Układ scalony
Tranzystor
Tranzystor
Płytka stykowa
Fotorezystor
Warystor
Komparator
Fototranzystor
Sygnalizator elektromagnetyczny (buzzer)
Wyświetlacz
Zestaw kondensatorów ceramicznych
Odsysacz cyny
Laminat
Płytka uniwersalna
Wtyk
Złącze Keyston
Złącze LSA
Puszka komputerowa
Wtyk RJ 45
Moduł gniazda RJ45/ek
Wtyk Jack
Kabel telefoniczny
Pasta termoprzewodząca
Izopropanol
Cyna z topnikiem
Kalafonia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych do branży chemia lekka w zakresie sprzętu laboratoryjnego dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch laboratoryjny
Wodorotlenek sodu
Wodorotlenek potasu
Perhydrol
Papierki uniwersalne
Papierki lakmusowe
Zlewka wysoka
Walizka do obserwacji i analizy chemicznej wód oraz gleb
Odczynniki chemiczne - zestaw
Zlewka wysoka
Pipety szklane
Kolba miarowa
Gruszka uniwersalna
Biureta szklana
Rękawice lateksowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Podręczniki, zbiory zadań słowniki, płyty CD, podręczniki dla nauczycieli, zeszyty ćwiczeń, słowniki, ksiązki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Podręczniki
Zbiory zadań
Książki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych w celu wyposażenia bibliotek szkolnych dla uczniów do realizacji zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Ćwiczenia
Podręczniki
Testy
Podręczniki z ćwiczeniami
Zbiory zadań
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć – pendrive
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32234600-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie 1. Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku
Pendrive - 336 sztuka
Zadanie 2. Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
Pendrive - 192 sztuka
Dostawa materiałów dydaktycznych - pendrive dla uczniów Zespołu Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku
Pendrive - 288 sztuka
|
| |