Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych, środków czystości i opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk.
2. Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 01 lutego 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze.
3. Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r.
4. Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów:
a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
c) opał (ekogroszek, węgiel, koks) w opakowaniach 20kg lub 25kg.
|
GuidZP400 |
eb9cb27d-8ed4-4674-8ef3-cda92993c9db
|
Biuletyn |
501389-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
|
Regon |
531078000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul.Słoneczna
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 428 126
|
Zamawiajacy fax |
598 428 126
|
Zamawiajacy email |
mopr@sl.home.pl
|
Adres strony url |
bip.mopr.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.mopr.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 – 200 Słupsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych, środków czystości i opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk.
2. Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 01 lutego 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze.
3. Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r.
4. Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów:
a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
c) opał (ekogroszek, węgiel, koks) w opakowaniach 20kg lub 25kg.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę bonów towarowych, o wartości co najmniej 150.000,00 zł.
Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy) bonów towarowych o wartości co najmniej 150.000,00 zł.
Pod pojęciem bon towarowy Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ― potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu ― Załącznik nr 2 do SIWZ.
b) Wykaz dostaw wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), z podaniem: wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ― Załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie poniższego warunku:
minimum jedna dostawa bonów towarowych w ramach kontraktu lub umowy o wartości co najmniej 150.000,00 zł.
Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) Wykaz placówek handlowych, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia na terenie miasta Słupska ― Załącznik nr 4 do SIWZ,
c) Wykaz placówek w których istnieje możliwość zakupu opału, na czas trwania zamówienia na terenie miasta Słupska ― Załącznik nr 5 do SIWZ,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w części dotyczącej:
1) ceny w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno – prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
2) punktu handlowego, w którym realizowane będą bony dostarczane przez Wykonawcę po warunkiem, że nowy punkt handlowy będzie spełniał warunki określone w SIWZ i nie dojdzie do zmniejszenia ilości punktów handlowych, w stosunku do ilości określonej w ofercie oraz zapewniona będzie minimalna ilość punktów w poszczególnych dzielnicach zgodnie z pkt II.6 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
14:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|