Dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.

Data publikacji 2018-01-08
Data zakończenia 2018-01-16 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 501389-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych, środków czystości i opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk.
2. Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 01 lutego 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze.
3. Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r.
4. Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów:
a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych.
b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania.
c) opał (ekogroszek, węgiel, koks) w opakowaniach 20kg lub 25kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eb9cb27d-8ed4-4674-8ef3-cda92993c9db
Biuletyn 501389-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 531078000000
Zamawiajacy adres ulica ul.Słoneczna
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 428 126
Zamawiajacy fax 598 428 126
Zamawiajacy email mopr@sl.home.pl
Adres strony url bip.mopr.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.mopr.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słoneczna 15D 76 – 200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bonów towarowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych o wartości nominalnej i nabywczej 10 zł na zakup artykułów spożywczych, środków czystości i opału dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, w ilości nie większej niż 16 000 sztuk. 2. Podana przez Zamawiającego ilość bonów jest ilością maksymalną, przewidywaną do zamówienia w okresie od 01 lutego 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia maksymalnie o 40%, w zależności od ilości wydawanych decyzji. W związku ze zmniejszeniem ilości zamawianych bonów Dostawcy nie będzie przysługiwało roszczenie odszkodowawcze. 3. Bony będą możliwe do realizacji na terenie miasta Słupska w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r. 4. Bony towarowe muszą umożliwiać dokonywanie zakupów: a) artykułów spożywczych co najmniej takich jak: nabiał, pieczywo, wędliny, mięso, warzywa, owoce, mąka, kasza, ryż, makaron, z wyjątkiem produktów alkoholowych i wyrobów tytoniowych. b) środków czystości co najmniej takich jak: mydło, szampon, pasta do zębów, płyn do naczyń, proszek do prania. c) opał (ekogroszek, węgiel, koks) w opakowaniach 20kg lub 25kg.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę bonów towarowych, o wartości co najmniej 150.000,00 zł. Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (w ramach jednego kontraktu lub jednej umowy) bonów towarowych o wartości co najmniej 150.000,00 zł. Pod pojęciem bon towarowy Zamawiający rozumie emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Zakresie warunkow udzialu a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) ― potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu ― Załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wykaz dostaw wykonanych (lub wykonywanych), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), z podaniem: wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ― Załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie poniższego warunku: minimum jedna dostawa bonów towarowych w ramach kontraktu lub umowy o wartości co najmniej 150.000,00 zł. Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku usług nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz placówek handlowych, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia na terenie miasta Słupska ― Załącznik nr 4 do SIWZ, c) Wykaz placówek w których istnieje możliwość zakupu opału, na czas trwania zamówienia na terenie miasta Słupska ― Załącznik nr 5 do SIWZ,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w części dotyczącej: 1) ceny w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno – prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2) punktu handlowego, w którym realizowane będą bony dostarczane przez Wykonawcę po warunkiem, że nowy punkt handlowy będzie spełniał warunki określone w SIWZ i nie dojdzie do zmniejszenia ilości punktów handlowych, w stosunku do ilości określonej w ofercie oraz zapewniona będzie minimalna ilość punktów w poszczególnych dzielnicach zgodnie z pkt II.6 SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria ilość placówek na terenie miasta Słupska z możliwością zakupu opału
Znaczenie 30,00
  
Kryteria ilość placówek handlowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto za jeden bon
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)