GuidZP400 |
cc21a0e6-d0f1-40f1-a6c8-71cecadc8f14
|
Biuletyn |
503042-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
|
Regon |
87052597300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grudziądzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
159
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
056 6398119, 6398166
|
Zamawiajacy fax |
566 398 120
|
Zamawiajacy email |
renata.markiewicz@mpo.torun.pl
|
Adres strony url |
http://www.mpo.torun.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.mpo.torun.pl/art/26/zamowienia-publiczne.html?status=1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.mpo.torun.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic roboczych
|
Numer referencyjny |
OR/ZP-19/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na rzecz Zamawiającego odzieży roboczej i ochronnej szytej na miarę, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic ochronnych i roboczych oraz środków ochrony indywidualnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W Części 1:
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy odzieży roboczej i/lub ochronnej o wartości każdej dostawy netto nie mniejszej niż 65 000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W Części 2:
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy rękawic roboczych i/lub ochronnych o wartości każdej dostawy netto nie mniejszej niż 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), oraz załączy dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowana odzież robocza i ochronna, obuwie robocze i ochronne, rękawice ochronne i robocze oraz pozostałe środki ochrony indywidualnej posiadają deklaracje zgodności CE, oraz potwierdzające, że asortyment dla którego określono wymagania właściwe w Polskich Normach posiada deklaracje zgodności WE, instrukcje użytkowania oraz spełnia wymagania określone dyrektywą 89/686/EWG i normami zharmonizowanymi na mocy ustawodawstwa harmonizacyjnego Unii.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę należy sporządzić wg Formularza oferty.
2. Zamawiający w Części 2 żąda złożenia wraz z ofertą próbek wszystkich zaoferowanych rękawic, które będą oceniane przez pryzmat kryteriów oceny ofert.
3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo winno określać jego zakres i być udzielone przez Wykonawcę lub osobę/y umocowane do wykonywania określonej czynności.
4. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w kwocie:
1) Część 1 – 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100);
2) Część 2 – 1.500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Ceny jednostkowe przedmiotu umowy zawarte w ofercie nie będą ulegały zmianie przez cały okres umowy, jedyną podstawą do jej zmiany jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT. Do zmiany ceny z powodów określonych powyżej nie zachodzi konieczność zmiany umowy. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o 30% szacowanej wielkości zamówienia z przyczyn nie zależnych do Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. W zależności od swoich faktycznych potrzeb powstałych w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany ilości poszczególnych asortymentów (zmniejszenia ilości pewnych pozycji z jednoczesnym zwiększeniem ilości innych pozycji), co jednak nie spowoduje zwiększenia łącznej wartości zamówienia. Dokonanie powyższej modyfikacji nie stanowi zmiany niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz środków ochrony indywidualnej zgodnie z opisem zawartym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic roboczych i ochronnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18141000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający w Części 2 żąda złożenia wraz z ofertą próbek wszystkich zaoferowanych rękawic, które będą oceniane przez pryzmat kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych i ochronnych zgodnie z opisem zawartym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |