GuidZP400 |
05a6d1e5-df54-4482-83ba-a06501510f9e
|
Biuletyn |
501314-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zawoja
|
Regon |
7218201900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zawoja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1307
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawoja
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 8775-015
|
Zamawiajacy fax |
33 8775-015
|
Zamawiajacy email |
a.winczewska@zawoja.ug.pl
|
Adres strony url |
www.zawoja.ug.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zawoja.ug.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zawoja.ug.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1307
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawę infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja
|
Numer referencyjny |
ZP.271.1.3.2018.AW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - UPS, - Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4, - Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek posiadania zdolności technicznej i zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 130.000 zł brutto. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowe, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych): - opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność. 1. Serwer baz danych: Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 lub równoważne. Serwer musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 2. Serwer aplikacji/Kontroler domeny z licencjami dostępowymi Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 lub równoważne. Serwer musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 3. System backup Urządzenie musi posiadać deklarację CE lub równoważną. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 4. UPS Urządzenie musi posiadać oznakowanie CE lub równoważne. Zgodność z dyrektywą RoHS UE lub równoważną. Zgodność z dyrektywą WEEE lub równoważną W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 5. Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM - nie dotyczy 6. Komputer stacjonarny z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym 6.1. Komputer stacjonarny; Certyfikat ISO9001 lub równoważny. Deklaracja zgodności CE lub równoważna. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 lub równoważną dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. Oferowany komputer musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej Energy Star i posiadać oznaczenie znakiem usługowym ENERGY STAR lub spełniać kryteria efektywności energetycznej co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający będzie wymagał na etapie weryfikacji oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 6.2. Monitor: certyfikaty TCO , ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star, WEEE lub certyfikaty równoważne do wymienionych, bądź spełniać kryteria jakościowe co najmniej równoważne z koniecznymi do uzyskania takiego oznaczenia. W przypadku braku w/w certyfikatów na internetowych stronach producenta, Zamawiający na etapie weryfikacji oferty będzie wymagał przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez produkt w/w wymagań jakościowych. 6.3. Pakiet biurowy - nie dotyczy 7. Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4 - nie dotyczy 8. Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej - nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 9.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9.3. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 9.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9.5. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|