Wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2018-01-09
Data zakończenia 2018-01-17 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 502983-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje dostawę niżej wymienionych druków ścisłego zarachowania:
1) dyplom doktora habilitowanego
2) dyplom doktora
3) dyplom doktora z wyróżnieniem
4) dyplom doktora habilitowanego- odpis w języku angielskim
5) dyplom doktora - odpis w języku angielskim
6) dyplom doktora z wyróżnieniem - odpis w języku angielskim
7) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia
8) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia
9) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem
10) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem
11) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie
12) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie
13) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem
14) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem
15) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku angielskim - odpis
16) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku angielskim - odpis
17) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis
18) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis
19) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku angielskim - odpis
20) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku angielskim - odpis
21) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis
22) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis
23) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku niemieckim - odpis
24) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku niemieckim - odpis
25) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis
26) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis
27) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku niemieckim - odpis
28) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku niemieckim - odpis
29) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis
30) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis
31) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku francuskim - odpis
32) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku francuskim - odpis
33) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis
34) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis
35) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku francuskim - odpis
36) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku francuskim - odpis
37) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis
38) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis
39) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku hiszpańskim - odpis
40) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku hiszpańskim - odpis
41) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis
42) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis
43) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku hiszpańskim - odpis
44) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku hiszpańskim - odpis
45) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis
46) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis
47) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku rosyjskim - odpis
48) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku rosyjskim - odpis
49) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis
50) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis
51) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku rosyjskim - odpis
52) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku rosyjskim - odpis
53) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis
54) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis
55) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
56) świadectwo ukończenia kursu dokształcającego
57) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych –wersja angielska
58) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych mba –wersja angielska
59) okładka do dyplomu doktora
60) okładka do dyplomu ukończenia studiów i stopnia
61) okładka do dyplomu ukończenia studiów II stopnia
62) księga dyplomów
3. Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i wielkość zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji został określony w Załączniku nr 1A do SIWZ oraz w Załączniku nr 1B do SIWZ (wzory dokumentów).
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22900000-9 - Różne druki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f39c14d-44f1-44e2-9167-58a4ac2bcee7
Biuletyn 502983-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 24 00
Zamawiajacy fax +48 58 347 29 13
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny, Skrzydło „B”, pokój 214
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny ZP/1/055/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje dostawę niżej wymienionych druków ścisłego zarachowania: 1) dyplom doktora habilitowanego 2) dyplom doktora 3) dyplom doktora z wyróżnieniem 4) dyplom doktora habilitowanego- odpis w języku angielskim 5) dyplom doktora - odpis w języku angielskim 6) dyplom doktora z wyróżnieniem - odpis w języku angielskim 7) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia 8) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia 9) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem 10) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem 11) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie 12) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie 13) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem 14) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem 15) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku angielskim - odpis 16) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku angielskim - odpis 17) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis 18) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis 19) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku angielskim - odpis 20) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku angielskim - odpis 21) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis 22) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku angielskim - odpis 23) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku niemieckim - odpis 24) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku niemieckim - odpis 25) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis 26) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis 27) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku niemieckim - odpis 28) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku niemieckim - odpis 29) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis 30) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku niemieckim - odpis 31) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku francuskim - odpis 32) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku francuskim - odpis 33) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis 34) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis 35) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku francuskim - odpis 36) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku francuskim - odpis 37) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis 38) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku francuskim - odpis 39) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku hiszpańskim - odpis 40) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku hiszpańskim - odpis 41) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis 42) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis 43) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku hiszpańskim - odpis 44) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku hiszpańskim - odpis 45) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis 46) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku hiszpańskim - odpis 47) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia w języku rosyjskim - odpis 48) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia w języku rosyjskim - odpis 49) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis 50) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis 51) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie w języku rosyjskim - odpis 52) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie w języku rosyjskim - odpis 53) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis 54) dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia prowadzonych wspólnie z wyróżnieniem w języku rosyjskim - odpis 55) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych 56) świadectwo ukończenia kursu dokształcającego 57) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych –wersja angielska 58) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych mba –wersja angielska 59) okładka do dyplomu doktora 60) okładka do dyplomu ukończenia studiów i stopnia 61) okładka do dyplomu ukończenia studiów II stopnia 62) księga dyplomów 3. Przedmiot zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres i wielkość zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji został określony w Załączniku nr 1A do SIWZ oraz w Załączniku nr 1B do SIWZ (wzory dokumentów). 22000000-0 - Druki i produkty podobne 22900000-9 - Różne druki
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że, wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy druków ścisłego zarachowania dla szkolnictwa wyższego lub oświaty, o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.100,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 z adnotacją: „Wadium – wykonanie i dostawa druków ścisłego zarachowania dla Politechniki Gdańskiej –ZP/1/055/D/18.” 4. Wadium w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 - 5 należy wnieść poprzez zdeponowanie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w Kwesturze Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny, Skrzydło „B”, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 09:00 do 13:00 lub przesłanie na adres: Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. 5. Gwarancje lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem (dokładne określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy), 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności. 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, musi wynikać bezwarunkowe, bez pośrednictwa banku lub innej instytucji, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w następujących sytuacjach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiany obowiązujących stawek podatkowych; w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania Umowy dopuszcza się zmianę wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne; c) w przypadku, gdy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 Umowy, nie zostanie zrealizowany cały zakresu przedmiotu Umowy (zamówienie podstawowe łącznie z zamówieniem objętym prawem opcji) określony w Załączniku nr 1A do Umowy, istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 6 miesięcy. d) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron Umowy; e) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Miejsce i termin otwarcia ofert: a) miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny, skrzydło „B”, pok. nr 09 (sala konferencyjna) w Kwesturze. b) termin otwarcia ofert: w dniu 17.01.2018 r. o godz. 12:00.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin pierwszej dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)